Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Billigst iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 09:23   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billigst iPhone?

iPhonen min har begynt å vise flere tegn på alderdom og svakhet. Rynker og riper kan jeg leve med, men nå liker den seg best hjemme, og blir veldig fort utladet. Når den er med rundt omkring i veske eller lomme, er den stadig hypokonder og tror at den ikke har noe SIM- kort installert. Jeg begynner å bli lei av all den ekstra pleie dette medfører, og vil ha ny. Noen som vet om et supertilbud, evt. med abonnement som passer for en som ringer ganske lite, sender vilt mye SMS og ikke trenger allverdens til databruk på telefonen. Og ja, jeg skal ha iPhone igjen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:30   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Sist jeg sjekket så var alle abonnementene helt psyko dyre og det billigste var å kjøpe den fra Apple store.

Min ble også kjøpt derfra og han som kjøpte den til meg hadde sjekket grundig hva som ble billigst.

Det gjaldt iPhone 4s da. Mulig de eldre modellene er mulig å få billigere med abonnement.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:33   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Kollegaen min kjøpte til datteren sin i går tror jeg det var, 1500 inkl abonnemang, men jeg vet ikke hvor det var.
Det hørtes neste for godt til å være sant ut.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:36   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Sist jeg sjekket så var alle abonnementene helt psyko dyre og det billigste var å kjøpe den fra Apple store.

Jeg har et såkalt Komplett M fra Telenor. Det koster 250 kroner pr. måned, og det dekker vanligvis hele mitt mobiltelefonbehov pr. måned. Jeg synes det har blitt merkbart billigere å bruke smarttelefon den senere tiden; jeg er temmelig sikker på at jeg har mer enn halvert mobilkostnadene mine siden jeg fikk min første iPhone.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:42   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Hvis du kjøper iPhone fra Telenor med Komplett M som Teo nevner så tror jeg det er det billigste abonnementet du får (iallefall av de netcom og telenor tilbyr akkurat nå). Da blir totalprisen 6578. Månedsprisen første år er 449.

https://nettbutikk.telenor.no/mobil#...nding=22920771

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:47   #6
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Her er Tele2 sitt tilbud, det er bedre:

https://shop.tele2.no/mobiltelefoner...o.fxp.1.1.r.mp


Det er høye månedspriser da, men totalprisen her blir under 6000.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 09:47   #7
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Jeg kjøpte nettopp Fastpris Medium hos netcom. Regnet ut at jeg tjente på det kontra å kjøpe hos apple ettersom det er inkluderte ringeminutter, sms og data.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:11   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Takk, her var det jo litt av hvert. Jeg har Komplett M fra Telenor nå, med tilleggstjenesten Super-SMS.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:12   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Takk, her var det jo litt av hvert. Jeg har Komplett M fra Telenor nå, med tilleggstjenesten Super-SMS.

Telenor har en kampanje akkurat nå: fri nettbruk ut året. (Det er mulig det er ved kjøp av ny mobil, men jeg fikk den bare ved å ringe å spørre om noe helt annet, tidligere i dag. Bare et lite tips til de som har samme abonnement. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:15   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.010
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har et såkalt Komplett M fra Telenor. Det koster 250 kroner pr. måned, og det dekker vanligvis hele mitt mobiltelefonbehov pr. måned. Jeg synes det har blitt merkbart billigere å bruke smarttelefon den senere tiden; jeg er temmelig sikker på at jeg har mer enn halvert mobilkostnadene mine siden jeg fikk min første iPhone.

Ja, det er blitt mye billigere. Jeg kjøpte mine to første iPhoner med binding for en krone fordi det lønte seg siden jeg hadde høyt forbruk. Men selv om jeg bruker telefonen som før, så er regningene gått betydelig ned. Og mange av SMS-ene går også automatisk som iMessage, så da teller de ikke med i SMS-ene, så på regningen har jeg mange færre SMS enn jeg tror jeg sender. Derfor tror jeg det kan være smart å tenke at man bruker mer på datatrafikk etterhvert. Man kan jo også ringe via Viber osv.

Det kan være lurt å kjøpe iPhone via Apple-store om man ikke har høyt forbruk. Da kan man jo også når som helst bytte abonnement om man ser at det lønner seg.

Du kan jo sjekke www.telepriser.no, for vanlige mobilabonnement og sjekke ut tilbudene de har med binding på nettsidene til leverandørene. Det kan også være lurt å ringe dem direkte. Har hørt at de ofte gir tilbud på telefon som ikke står annonsert noe sted.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:17   #11
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Jeg fant ut at det ble billigst å kjøpe telefonen separat fra Apple Store og tegne abb etterpå. Har Telenor M som Teofelia nevner og det holder i massevis. Jeg har til dags dato ikke klart å bruke opp all inkl mobildata pr mnd og er milevis unna på sms. SMS via wifi/roaming til andre Iphoner er visstnok nesten gratis da det går over nett.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:21   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

For meg også ble det billigst å kjøpe telefonen hos Apple store og tegne abb. etterpå. Jeg har middels forbruk og Fri familie og surfer stort sett på trådløst nett og ikke på 3G.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:36   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billigst iPhone?

Takk for hjelpen, har bestilt en fra Telenor nå og tror det ble en grei deal.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no