Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan avinstallere Wimp på forduftet iPhone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 23:56   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan avinstallere Wimp på forduftet iPhone?

iPhonen min (bare tre måneder gammel!) har antageligvis avgått ved døden, og er innlevert forhandler. Men så har jeg Wimp på den, og man kan så vidt jeg har skjønt kun installere Wimp på tre ulike enheter. Jeg trenger derfor å "frigjøre" den innleverte telefonen fra Wimp, sånn at jeg kan legge inn på nytt på annen telefon. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Har søkt litt på Wimp uten å bli så mye klokere.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 01:04   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan avinstallere Wimp på forduftet iPhone?

Hvorfor kan du bare installere wimp 3 steder? Er du sikker på at det stemmer? Vi har wimp på 1 pc, 3 mobiler, 2 ipadder, 2 macer og 2 ipoder. Men bare 3 av dem kan spille samtidig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 01:19   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan avinstallere Wimp på forduftet iPhone?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvorfor kan du bare installere wimp 3 steder? Er du sikker på at det stemmer? Vi har wimp på 1 pc, 3 mobiler, 2 ipadder, 2 macer og 2 ipoder. Men bare 3 av dem kan spille samtidig.

Hm. Vi har prøvd å innstallere den fjerde, uten å få det til. Men det er en stund siden nå. Vi har Wimp på 2 mobiler og én Mac. Må sjekkes ut. Det er uansett greit å få ordnet så den andre ikke "tar opp" en enhet, hvis det eksisterer en maksimumsgrense.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 07:59   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan avinstallere Wimp på forduftet iPhone?

Man kan ha det installert mange steder - et er antall steder man kan spille av som er det relevante.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no