Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 12:04   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg har også prøvd den frossenstappa. Men tine på svak varme?
Man har da bare oppi det frossent og tilsetter melk, eller? Husker jeg feil?
Den var iallefall helt ok. Vi spiser lite stappe her i hus.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:10   #22
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Kan være det ja, Nessie, men det måtte jo fortsatt tines, og det tok lang tid her når jeg skulle unngå å svi stappa.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:16   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

De ferdigstekte pannekakene er kjipe ja, de er jo tørre og ekle i konsistensen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:17   #24
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.660
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Ferdig omelettrøre er egentlig ikke noe nytt. Det har vert på 4L flaske til storhusholdning lenge. Men jeg ser mye mer fordelen for storhusholdning enn med 8 små egg. Har faktisk vurdert en sånn 4L flaske en gang jeg skulle lage koldtbord til mange, men fant ut det faktisk ble i meste lager.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:20   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Kan være det ja, Nessie, men det måtte jo fortsatt tines, og det tok lang tid her når jeg skulle unngå å svi stappa.

Å? Den jeg har brukt består av ren potet som er most og fryst i små "gryn" på en måte. Man koker opp væske, og har oppi de frosne potet-"gryna". Da tiner de på et blunkt, og stappen tykner og voila ferdig.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:21   #26
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Å? Den jeg har brukt består av ren potet som er most og fryst i små "gryn" på en måte. Man koker opp væske, og har oppi de frosne potet-"gryna". Da tiner de på et blunkt, og stappen tykner og voila ferdig.

Det tinte ikke på et blunk her i alle fall, og brant seg i bunnen. Men mulig det er kokken problemet ligger hos da.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:21   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Små bananer fantes i alle fall da de to eldste gikk i barnehagen (noen år siden). Praktisk slik at man slipper halve bananer, dog litt dyrere.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:21   #28
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man koker dem jo i småbiter, da går det mye fortere, ca. 10 minutter. Men da må man jo først skjære dem opp og det tar jo litt tid. Jeg skjønner virkelig poenget med frossenstappe (selv om jeg aldri har prøvd den selv, det er vel melk i den også?) og den er nok mye, mye bedre enn disse pulverposecrap-greiene.

Ja, det er jo bare ren potet som er most og fryst. Man kan helt sikkert bytte ut melk med vann hvis man vil ha den melkefri.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:26   #29
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg synes dere er en smule arrogante. "Jeg kommer aaaaldri til å bruke det og det er bare teit og jeg ler meg ihjel!" Det er jo åpenbart et marked for dette og da må de vel bare kjøre på. De fleste av oss har jo prøvd ett eller annet av "snabb-produkter" og jeg ser virkelig ikke at dette skulle være teitere enn noe annet i samme sjanger. Noen mennesker evner ikke å lage mat, og da må da dette være et bedre suplement enn en grandis?

Jeg skjønner virkelig ikke dette ønsket om å håne alle som ikke tilbringer 6 timer for dag på kjøkkenet og som ikke lager mat av hjemmedyrkede grønnsaker og uten et eneste tilsetningsstoff. Det finnes en middelvei, altså. Nei, jeg kommer nok neppe til å kjøpe dette selv, men om noen ønsker det så må de få lov til det uten at jeg skal le meg ihjel.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:35   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes dere er en smule arrogante. "Jeg kommer aaaaldri til å bruke det og det er bare teit og jeg ler meg ihjel!" Det er jo åpenbart et marked for dette og da må de vel bare kjøre på. De fleste av oss har jo prøvd ett eller annet av "snabb-produkter" og jeg ser virkelig ikke at dette skulle være teitere enn noe annet i samme sjanger. Noen mennesker evner ikke å lage mat, og da må da dette være et bedre suplement enn en grandis?

Jeg skjønner virkelig ikke dette ønsket om å håne alle som ikke tilbringer 6 timer for dag på kjøkkenet og som ikke lager mat av hjemmedyrkede grønnsaker og uten et eneste tilsetningsstoff. Det finnes en middelvei, altså. Nei, jeg kommer nok neppe til å kjøpe dette selv, men om noen ønsker det så må de få lov til det uten at jeg skal le meg ihjel.

Veldig godt sagt!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:41   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes dere er en smule arrogante. "Jeg kommer aaaaldri til å bruke det og det er bare teit og jeg ler meg ihjel!" Det er jo åpenbart et marked for dette og da må de vel bare kjøre på. De fleste av oss har jo prøvd ett eller annet av "snabb-produkter" og jeg ser virkelig ikke at dette skulle være teitere enn noe annet i samme sjanger. Noen mennesker evner ikke å lage mat, og da må da dette være et bedre suplement enn en grandis?

Jeg synes virkelig ferdig knuste egg på kartong stiller i en helt egen klasse, og ja, jeg ler meg ihjel. Ikke alle kan lage mat nei, men knekke og vispe et par egg? Dette kjøpes jo ikke engang for å spare noe tid, jeg skjønner ikke poenget i det hele tatt. Man sparer fingrene for å bli skitne, kanskje?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:44   #32
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes virkelig ferdig knuste egg på kartong stiller i en helt egen klasse, og ja, jeg ler meg ihjel. Ikke alle kan lage mat nei, men knekke og vispe et par egg? Dette kjøpes jo ikke engang for å spare noe tid, jeg skjønner ikke poenget i det hele tatt. Man sparer fingrene for å bli skitne, kanskje?

Du om det! Jeg kan le av folk som ikke kan ting, jeg finner latterlig enkelt men jeg ser virkelig ikke grunnen til å lage en tråd om folk som ikke kan alt jeg kan. Jeg tenker i mitt stille sinn at dette kanskje var en god idé å ta med på hyttetur, eller å dra med ut på skogstur for så å slippe å dra med en kartong egg. Men Forby at jeg skulle si noe høyt om det i en tråd hvor 28 innlegg foran meg har latterliggjort dette tilk det ytterste.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:44   #33
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.660
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Kan jo være praktisk å ha med på tur fek. Ha i sekken om man skal på telttur så man ikke risikerer knuste egg på veien. Og så holder det lenger enn om man knekker egg og putter i en boks selv. *prøver å finne bruksområde*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:45   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg vil tro at omelettrøre er ment for turbruk? Og man kan faktisk i nødsfall lage omelett i mikroen (bare være forsiktig med tiden), så jeg vil tro markedet er for folk som vil ha det til lunsjmat og ikke har kokemuligheter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:45   #35
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.660
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Hvit saus på pose selger no veldig godt selv om det er nesten like enkelt, om ikke like enkelt å lage hvit saus fra grunnen av.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:46   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg hadde nok heller laget ferdig omelettrøre selv og hatt på en boks. Men mulig det er mindre holdbart ja, det er jo et poeng om man ikke skal bruke det samme dag, feks. Men jeg vet ikke om jeg ville brukt ekstra penger på ferdig røre altså, hva koster en slik pakke?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:49   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Folk har jo forskjellige terskel for hva som er vanskelig eller tungvindt også. Jeg får for eksempel spader om vi er tom for bakepapir i ark. HATER å dele opp bakepapir. Syns ferdig oppdelt er en fantastisk oppfinnelse.

Og det tok meg en stund å synes at hjemmelaget hvit saus var lettvint, altså!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:51   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg kjøper også bakepapir i ark, fordi jeg tar rullen ut av pappesken og legger den rett i skuffen og bare drar opp et ark når jeg trenger det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:54   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Men det er jo egentlig latterlig og til å le seg i hjel av at man betaler ekstra bare for å slippe å løfte rullen ut av skuffen og rive av et ark, hm?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:56   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Nja, kanskje det. Men jeg synes ikke det er helt sammenlignbart. Det er ganske mange ting vi kan gjøre mer tungvinte for oss selv om vi begynner å tenke over det. Hva ER det i den eggemassen? Det kan da umulig være bare egg? *skeptisk*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no