Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skotørker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 11:47   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skotørker

Vi har en som vi har fastmontert på veggen i gangen. Tror det var på Elkjøp vi kjøpte den.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:45   #22
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Skotørker

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Da jeg var liten hadde vi skotørker - stappet nedi skoene om kvelden også var det tørre neste morgen. Finnes det slike fortsatt? Er det brannfarlig å la de stå på om natta? Finnes de i både voksen og barnestørrelse? Eller er det andre lure måter å tørke joggesko/skinnsko/støvler/vintersko og evt. cherrox på?

Det hadde vi også i mitt barndomshjem. Hmm ... må skafe oss en slik

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:49   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skotørker

Vi har en sånn med 4 slanger som blåser varmluft.
Den skal skru seg av når skoene er tørre, men stoler ikke helt på den.

Ett eller annet sted i huset ligger også et par av den gamle typen. Blå jernføtter på en måte som man putter i skoene.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:59   #24
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skotørker

Vi har en sånn Adax skotørker med timer - den blåser tørr våte cherroxer på 1-2-3. Er det et par som er våte putter jeg to slanger i hver støvel, og jeg skal si det går unna!!!
Vi har vår på vaskerommet, som er like ved gangen/utgangsdøra.

Og det er mange ganger mer effektivt enn avispapir og varmekabler.

Når det gjelder skinnsko, så skal vel ikke dem hurtigtørkes, for da blir skinnet stygt og stivt. Skinnsko, skinnvotter osvosv skal vel egentlig seintørkes

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 13:35   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skotørker

Hos OBS har de fra Wilfa til kr.399,-
(fikk OBS avis i dag)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 16:01   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotørker

Har akkurat notert skotørker på ønskelista da jeg så denne tråden. Har begynt å tenke litt på jula allerede...

Men hm, fastmontert i gangen, var ikke det jeg heller hadde sett for meg. Men vi har jo vaskerom da, kanskje heller der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 16:13   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skotørker

Jeg syns det er kjempegreit å ha skotørker, og om vinteren brukes den ganske ofte. Vi har den på vaskerommet, og jeg lar den aldri stå på om natten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no