Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Blir du påvirka av prisen på smågodt?
Eg handle aldri smågodt uansett 43 23,12%
Eg kjøpe mindre når det er billig 8 4,30%
Eg kjøpe den mengda eg likevel kjøpe 77 41,40%
Eg kjøpe meir smågodt 58 31,18%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-16, 09:23   #161
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Løsbart!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 09:27   #162
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.810
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Divine:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 09:34   #163
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.375
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 10:37   #164
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Jeg blir sur av at butikken jeg alltid handler i selger appelsiner og smågodt så billig at det alltid er tomt når jeg skal ha. Kan de ikke bare ha normale priser eller vanlig tilbud, så det går an for vanlige folk å handle det de vil ha?

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 10:37   #165
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Løsbart!

Men løsningsorientert da!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 12:10   #166
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg blir sur av at butikken jeg alltid handler i selger appelsiner og smågodt så billig at det alltid er tomt når jeg skal ha. Kan de ikke bare ha normale priser eller vanlig tilbud, så det går an for vanlige folk å handle det de vil ha?

Det er vel det som irriterer meg mest ved priskrig. Helt greit med de varene der man har tilsvarende alternativer til fullpris, men ikke like greit når man må rundt på ulike butikker for å få handle det man trenger. Husker jeg måtte på flere butikker for å finne geisha grøtris før jul, for det var priskrig på.

Akkurat godteri kan ikke vi hamstre, for det frister for mye når det ligger i skapene. Men jeg ser ikke noe galt i å benytte seg av tilbud, så lenge det er ting man ellers hadde kjøpt og man spiser det opp innen utgangsdato.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 12:32   #167
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Jeg kjøper heller ikke smågodt for det frister for mye. Har jeg det ikke spises det ikke, enkelt og greit - og vekta holder seg på plass

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 17:05   #168
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

I dag såg eg ei som hamstra hermetiske erter til ei krone boksen på kiwi. Og så hadde dei billig ketchup og grillpølser, med begrensning på antall pakker pr kunde. Det syns eg er realt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 17:13   #169
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg betalte 19,70 for 8-pakk på min Rema. 15 for kolibripose og 23 for stor påskepose fra Nidar.

Jeg kjøper bare det jeg skal ha uansett og blir egentlig bare grinete av disse tilbudene som gjør at folk hamstrer og sikkert sitter med godteri til langt utpå sommeren.

Ja, hun som satt i kassa på rema for et par dager siden sa at prisen på kvikk lunsj hadde gått ned 3 ganger i løpet av et par timer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-16, 18:22   #170
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?

Jeg kjøper en flaske ketchup og en boks nugatti eller to når jeg er innom nå. Det er rundt et års holdbarhet, og det er noe det går mye av her.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no