Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fruktkassen til Adams Matkasse

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-16, 14:05   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fruktkassen til Adams Matkasse

Hva kan en regne med at den inneholder? Jeg har ikke sett noe mengde eller noe som helst. Skal få levert matkasse og fruktkasse i dag, og det er første gang vi skal ha frukten.

Grunnen til at jeg spør er at jeg skal ut og ukeshandle nå, og lurer på sånn ca hvor mye og hvor variert jeg kan regne med at fruktkassen er.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 14:23   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Følger spent med, slo til på et tilbud inkl fruktkasse og får den mandag 21/3
Aner heller ikke mengde men vet en venninne sa at om det sto til to personer, så holdt det til nærmere tre. Så får se mandag på hva jeg må tilføye.

Lykke til!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 15:54   #3
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Jeg syns det har vært ganske mye frukt egentlig. Hvis du har mulighet ville jeg ha utsatt handling av frukt, og heller spedd på evnt mot slutten av uka. Vi er en voksen og to barn, og for oss var det sjelden nødvendig med ekstra frukt ved siden av kassa. Bare hvis ungene ønsket noe helt spesielt, eller hvis det manglet frukt de spiser.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 16:03   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Kjøpte ikke noe. Har jo mulighet til å handle i løpet av uka, så jeg ser hva vi får. Var bare litt lat og tenkte jeg skulle klare å ikke handle så mye mer. Jeg lager endel juice av frukt og grønnsaker, så det kan hende jeg trenger litt mer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 16:15   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Vi spiser mer frukt enn det som er i kassen, to voksne og tre barn. Men syns egentlig ikke det lønte seg noe særlig, for det var mye av den vanlige frukten som epler og appelsiner oppi. Litt artig med de mer eksotiske fruktene da.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 17:12   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Det var ganske mye, holder i massevis hele uka og lenger enn det. Epler, appelsiner, pærer, kiwi, en ananas, blåbær og små tomater. Ikke noe veldig eksotisk da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 20:05   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Vi spiste den opp første dagen.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 20:07   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Det kommer definitivt ikke vi til å gjøre, det er jo MANGE kilo. Kasse til fire personer. Og vi spiser ikke så mye frukt, men jeg bruker noe til juice.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 20:09   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Ja, jo, vi er seks da. Vi spiser kanskje i overkant mye frukt, skjønner jeg.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 21:43   #10
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fruktkassen til Adams Matkasse

Me syns det er passe mengde frukt - nesten litt i overkant kanskje. Men eg får frukt på jobb også, så det er helst ungane som forsyner seg. Hm. Burde pushe meir frukt på mannen.

Det er som regel ikkje bananer, som om ein vil ha det må ein kjøpe sjølv. Kan nestne ikkje hugse at det har vore bananer i kassen nokon gong?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no