Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Sortering av klesvask

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 00:26   #41
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

- og jeg har definitivt ikke nok BH-er til å fylle den.

Okei da..... akkurat den fyller jeg ikke opp

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:28   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Okei da..... akkurat den fyller jeg ikke opp

Det var i grunnen litt betryggende, på et vis.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:35   #43
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Herlighet som dere sorterer!!

Jeg har to kurver på vaskerommet: en til 60-vask og en til 40-vask. Lokket på den ene kurven fungerer som sorteringskurv for ull og annet som må tas spesielle hensyn til. Finsortering skjer når jeg putter inn i maskinen. Det skjer at jeg kjører en kokvask med håndklær og denslags, men det er mest for å holde maskinen ren og pen.
Altså:
* 60-vask (undertøy, håndklær, babytøy, kluter og hva _har_ du)
* 40-vask mørke farger
* 40-vask rødt/lilla/rosa/oransj
* 40-vask lyse farger
* 30-vask ull og evt finvask

Jeg er ikke nazi på sortering av 40-vask, og blander gjerne fargene for å fylle maskinen, men med fem personer i hus blir det ofte nok klær til å grovsortere etter farger uten å kjøre halvfull maskin. Mye av det jeg vasker på 40 tåler 60, men jeg innbiller meg at jeg sparer litt strøm når jeg vasker det på 40. Rent blir det stort sett uansett.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:36   #44
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

En ting eg har tenkt på ofte; Korfor kan en ikkje vaske truser, sokkar, sengetøy og håndklær sammen? Det er for meg litt snålt. Eg gjer det. Og alt blir jo reint inni der uansett kva det ligge sammen med?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:39   #45
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Jeg har bare 3 kurver på badet altså.....

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:39   #46
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

En ting eg har tenkt på ofte; Korfor kan en ikkje vaske truser, sokkar, sengetøy og håndklær sammen? Det er for meg litt snålt. Eg gjer det. Og alt blir jo reint inni der uansett kva det ligge sammen med?

Jeg blander sånt. Er ikke det lov?

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:39   #47
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

En ting eg har tenkt på ofte; Korfor kan en ikkje vaske truser, sokkar, sengetøy og håndklær sammen? Det er for meg litt snålt. Eg gjer det. Og alt blir jo reint inni der uansett kva det ligge sammen med?

Jeg gjør det, mulig jeg er sær da

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:41   #48
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Jeg dele vasken opp i:

Ull mørk 30-40 grader
Ull lyst/rose 30-40 grader
Rosa/lilla/rødt 40 grader
Mørke farger 40 grader
Hvit/lyst 40 grader
Hvite hånduker/lyse truser/hvit sengtøy 90 grader
Mørke hånduker/ truser 90 grader
Kluter/mopper 90 grader

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:45   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Korfor kan en ikkje vaske truser, sokkar, sengetøy og håndklær sammen?

Kan man ikke? Jeg sorterer som sagt nesten bare på temperatur, og sokker og truser vaskes selvsagt gjerne sammen med andre ting som skal vaskes på samme temperatur. Alt blir jo rent sammen, som du sier.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:50   #50
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Ah! Endelig ett område jeg har orden i husmorsakene på!
Jeg sorterer:

Hvitt 90 grader
Kulørt 90 grader
Hvitt 60 grader
Kulørt 60 grader
Barneklær i diverse farger, fargene sorteres hver for seg 60 grader
Rødt og rosa 40 grader
Grønt/turkist/blå (ikke marine) 40 grader
Sort og marine 40 grader
Hvitt 40 grader
Rødt og rosa (plagg med trykk) 30 grader
T-skjorter og annet med trykk blå/turkis/grønn 30 grader
T-skjorter og annet med trykk sort og marine 30 grader
Hvitt (noe med trykk) 30 grader
Hvitt Ull og silke 30 grader
Mørke farger Ull og silke
Nøstebarnull hvitt håndvaskprogram
Nøstebarnull mørke farger håndvaskprogram
Enkelte av Viannes fine fineplagg finvaskprogram 30 grader.

BHer- vasker jeg for hånd i vasken med Milo.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 28-05-10 kl 01:00.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 08:31   #51
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Men dere som sorterer så innmari mye, har dere veldig liten maskin? Vi har en stor maskin, så å sortere på denne måten ville vært ufattelig lite hensiktsmessig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 08:48   #52
annemor
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 58
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Jeg sorterer i to sånne:


...så det blir fire forskjellige "hauger"

Farget tøy
Lyst tøy
Ull
60-graders vask

Hvis det hoper seg opp, vasker jeg gjerne de fargene jeg tenker på som mest like, sammen. Ellers stapper jeg bare inn....

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 09:51   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg ser ikke poenget med vaskemaskiner som kan ta 8 kg.

Jeg elsker min 8-kilos og den er alltid full. Jeg har til og med noen flotte, dyre knallturkise håndklær som jeg har testet sammen med hvitt, bare for å se, og de farger ikke av. Så jeg mikser i vilden sky og har ALDRI noensinne opplved avfarging, men jeg kjører aldri helt nye fargede klær med hvitt.

Lyst 60 (noen ganger kjøres det på 90, dersom det bare er kluter, håndklær og undertøy i maskinen)
Mørkt 60
Lyst 40
Mørkt 40

Ull.

5 kurver, med andre ord.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 09:52   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ah! Endelig ett område jeg har orden i husmorsakene på!
Jeg sorterer:

Hvitt 90 grader
Kulørt 90 grader
Hvitt 60 grader
Kulørt 60 grader
Barneklær i diverse farger, fargene sorteres hver for seg 60 grader
Rødt og rosa 40 grader
Grønt/turkist/blå (ikke marine) 40 grader
Sort og marine 40 grader
Hvitt 40 grader
Rødt og rosa (plagg med trykk) 30 grader
T-skjorter og annet med trykk blå/turkis/grønn 30 grader
T-skjorter og annet med trykk sort og marine 30 grader
Hvitt (noe med trykk) 30 grader
Hvitt Ull og silke 30 grader
Mørke farger Ull og silke
Nøstebarnull hvitt håndvaskprogram
Nøstebarnull mørke farger håndvaskprogram
Enkelte av Viannes fine fineplagg finvaskprogram 30 grader.

BHer- vasker jeg for hånd i vasken med Milo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 09:56   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Jeg sorterer/vasker som dette:

ull 30 grader lyst
ull 30 grader mørkt
ull 40 grader lyst
ull 40 grader mørkt
mørkt 40 grader
mørkt 60 grader
mannens mørke t-sjorter 60 grader
mørke sokker/underbukser 60 grader
lyst 40 grader
lyst 60 grader
hvitt 60 grader
hvitt 95 grader
kjøkkenkluter 95 grader
blått 40 grader
blått 60 grader
gult 40 grader
grønt 40 grader
lys rosa 40 grader
lys rosa 60 grader
rødt/mørk rosa/lilla 40 grader
håndklær 60 grader
sengtøy 60 grader (noen ganger 95 grader)
diverse som duker, penkjoler o.l etter vaskeanvisning.

trenger jeg si at vaskemaskinen skjelden har pause?

Dåner enda mer!

Nå må jeg slutte å quote vaskelister, det fyller jo opp hele tråden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 10:00   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Jeg sorterer i hvit/lys 40, 60 og 90 og kulørt 40, ullprogram og håndvask. Oransje og blått vaskes sammen uten problemer her i huset.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 10:16   #57
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Skal vi se:

Ull - 30°c

Mørkt guttetøy - 40°c
Lyst guttetøy - 40°c
Hvitt voksentøy og guttetøy - 40°c
Rødt/lilla voksentøy og guttetøy - 40°c
Gult/oransje voksentøy og guttetøy - 40°c
Svart voksentøy - 40°c
Grått voksentøy - 40°c
Brunt voksentøy - 40°c
Grønt voksentøy - 40°c

Undertøy - 60°c
Håndklær - 60°c
Sengetøy - 60°c

Kluter/kopphåndklær - 90°c

:sorteringsfreak med seks kurver + gulv i vaskekjelleren:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 10:24   #58
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Vi har sortert slik

Håndklær, sengetøy, undertøy osv 60, noen gang 90 spørs litt hva som er der
Mørkt 40
hvitt 60
fint/ull alt etter som hvilken grad tøyet tåler

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 10:38   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Hva er grunnen til at flere vasker barne- og voksenklær hver for seg? Er det bare for å gjøre sorteringen enklere?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 11:04   #60
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sortering av klesvask

Mørk 40
Lys 40
Mørk 60
Lys 60
Ull for seg sjølv.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no