Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 08:37   #81
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Spennende.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 08:44   #82
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Hvis fargen tålte den behandlingen der så var det ihvertfall kvalitet i trøya.

  Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 09:27   #83
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Kan jeg legge Ulvefar i et veldig varmt bad med baking soda neste gang han kommer hjem fra felt?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 10:20   #84
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Næsj, kjør ham i maskinen med svømmebriller og si at det er badeland.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 16:51   #85
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Han må nok skrubbes med gallesåpe. :kan mine forumtips:

Men altså. Det denne stakkars trøya tortureres med kan jo i all hovedsak absolutt ikke overføres til soveposer og denslags.

Hva med å bare ta vare på feltklærne til neste gang man skal ut i lukte-vondt-bushen også ha freshe, gpdluktende klær som ville satt Old Spice-mannen i forlegenhet hjemme?

Kanskje droppe hesten?
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/&gl=US

  Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 18:45   #86
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Hvis dere finner ut hvordan man får fjernet gammel råtten hvaltranlukt, vil jeg gjerne ha beskjed. Har noe regntøy liggende som stinker når det blir varmt.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 19:16   #87
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Hey, funka det altså!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 03:47   #88
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Næsj, kjør ham i maskinen med svømmebriller og si at det er badeland.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 14:42   #89
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kanskje droppe hesten?
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/&gl=US

Ser ikke hest?

Tenkte du på denne kanskje:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 14:44   #90
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?



Sånn går det - jeg prøvde klipp og lim på url fra den fordømte fruktdevicen.

Takk, Lille meg. (For en snodig setning å skrive. )
Det var eksakt den jeg mente, ja. Jeg har igrunnen alltid sett for meg Ulvefar når jeg har sett den reklamen.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 14:55   #91
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det var eksakt den jeg mente, ja. Jeg har igrunnen alltid sett for meg Ulvefar når jeg har sett den reklamen.

Det er et eller annet med "I'm on a horse" som gjør dette til en reklame man husker.

Jeg er spent på hva resultatet på vaskingen ble. Selv om jeg må innrømme at "kok klesplagget i en kjele sammen med store mengder natron (!)" ikke helt løser svetteproblematikken hos oss.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 15:00   #92
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Jeg ser liksom for meg Ulvefar komme hjem fra tokt. Han hopper i dusjen og kommer ridende ut igjen på hesten mens han erklærer "Now I actually am the man your man could smell like" mens Acsa smørblidt og nynnende tar imot telt, soveposer, klesskift, den døde pestrotta som lå gjenglemt mellom en bokser og en feltflaske og smetter alt sammen oppi en gigakjele - kanskje et badekar - som hun så fyrer i gang med en bøtte bakepulver, et par egg, et bål under, en vaniljestang og et spett og omdanner hele greia til en lekker kake som lukter vanilje mens hun stadig synger smørblidt før hun omsorgsfullt serverer Ulvefar både kake og rødvin og feirer duften av Old Spice som topper resten.

  Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 15:30   #93
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ser liksom for meg Ulvefar komme hjem fra tokt. Han hopper i dusjen og kommer ridende ut igjen på hesten mens han erklærer "Now I actually am the man your man could smell like" mens Acsa smørblidt og nynnende tar imot telt, soveposer, klesskift, den døde pestrotta som lå gjenglemt mellom en bokser og en feltflaske og smetter alt sammen oppi en gigakjele - kanskje et badekar - som hun så fyrer i gang med en bøtte bakepulver, et par egg, et bål under, en vaniljestang og et spett og omdanner hele greia til en lekker kake som lukter vanilje mens hun stadig synger smørblidt før hun omsorgsfullt serverer Ulvefar både kake og rødvin og feirer duften av Old Spice som topper resten.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 17:09   #94
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg ser liksom for meg Ulvefar komme hjem fra tokt. Han hopper i dusjen og kommer ridende ut igjen på hesten mens han erklærer "Now I actually am the man your man could smell like" mens Acsa smørblidt og nynnende tar imot telt, soveposer, klesskift, den døde pestrotta som lå gjenglemt mellom en bokser og en feltflaske og smetter alt sammen oppi en gigakjele - kanskje et badekar - som hun så fyrer i gang med en bøtte bakepulver, et par egg, et bål under, en vaniljestang og et spett og omdanner hele greia til en lekker kake som lukter vanilje mens hun stadig synger smørblidt før hun omsorgsfullt serverer Ulvefar både kake og rødvin og feirer duften av Old Spice som topper resten.

Hvordan visste du det? Det er akkurat sånn det foregår!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 17:22   #95
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvordan visste du det? Det er akkurat sånn det foregår!

Jeg følte det. :føledame:

  Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 18:42   #96
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Smilefjes har latt seg inspirere til å vifte med søtgras og fjær, og meditert seg frem til svar.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 03:09   #97
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?

Ja, her i huset har "I need to journey on that" tatt over for "det må jeg tenke på".

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no