Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Stresser desember deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-08, 00:42   #81
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Strax ferdig med å handle julegaver jeg også, mangler å pakke inn. Og DET synes jeg ikke er noe gøy i det hele tatt!

Nei det må uanstendige mengder rødvin til

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 01:26   #82
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Ja. Julegaver skal handles inn for penger vi knapt har, mappeinnlevering med brannskadet høyrehand, leilighet som skal vaskes, julekort må lages og sendes, høye regninger skal betales også skal vi reise langt hjemmefra for å feire jul. Gleder meg til januar.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 02:43   #83
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Stresser desember deg?


Finnes ikke stresset, det hadde tatt seg ut.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 08:02   #84
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Ikker personlig,men jobb messig.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 08:48   #85
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg stresser ikke så veldig nå i desember, men i år skal jeg være alene siden sambo er offshore fra nå og over nyttår. Siden jeg sliter med angst og deperesjon så stresser det meg heller.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 10:33   #86
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Etter å ha hatt 4-6 eksamener hver eneste desember i flere år så er normalt desember julekaos bare kos.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 10:44   #87
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av iBam

Det eneste jeg er stressa over, er at Desember går så utrolig fort og jeg skal begynne å jobbe igjen i januar

Jeg begynner å jobbe nå i desember.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 10:58   #88
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Selvfølgelig stresser desember meg. Indre stress da, ikke ytre som i at jeg gjør så himla mye. I dag er det 20 dager igjen til jul, jeg har ikke kjøpt inn noe som helst eller ordnet noe som helst. Jeg vet at jeg må gjøre en del, selv om hver ting i seg selv ikke tar lang tid blir summen for mye. Det er jo ikke slik at alle andre oppgaver forsvinner selv om det er desember og snart jul. Jeg blir også stresset av å lese hvor langt andre har kommet, og hvor mye andre skal gjøre. Da føler jeg at min egen jul blir hastverksarbeid. Det er lite som skal til for å få meg ovenpå igjen da, i går lagde jeg to do-liste, og da ble alt mye mer overkommelig. Så i dag slapper jeg av igjen og tror jula er så og si i boks.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 11:09   #89
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg stresser ikke. Kom godt i gang i november, og brukte julegaveshopping som avkobling under eksamensperiodene. Resten av desember blir kos har jeg bestemt meg for, tar litt nå og da, og stresser ikke med noe. Ikke blir det skuring av tak og vegger (i år heller). Jeg elsker denne tiden og har ikke tenkt å stresse bort en desember til.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 11:16   #90
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Eg har aldri stressa med jul. Eg har adventsstake og julestjerne oppe no, men gjer ingenting anna før etter 18. desember verken av vasking, julegåver eller noko anna. For meg er jula kos, avslapping og familie. Ikkje perfekt bakst, nevaska hus og store haugar med julegåver. Kanskje pussar eg dei litt for skitne vindua (eller får mannen til å gjere det ), men dersom eg føler at eg har overskudd så bryr eg meg ikkje med det. Sjølvsagt kjøper vi gåver til familien (søsken, ungar, foreldre o.l.), men ikkje store og råflotte gåver.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 11:18   #91
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

At desember er ei stressande periode å kombinere jobb og studier er sjølvsagt ei heilt anna sak..

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 11:40   #92
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg har aldri stressa med jul. Eg har adventsstake og julestjerne oppe no, men gjer ingenting anna før etter 18. desember verken av vasking, julegåver eller noko anna. For meg er jula kos, avslapping og familie. Ikkje perfekt bakst, nevaska hus og store haugar med julegåver. Kanskje pussar eg dei litt for skitne vindua (eller får mannen til å gjere det ), men dersom eg føler at eg har overskudd så bryr eg meg ikkje med det. Sjølvsagt kjøper vi gåver til familien (søsken, ungar, foreldre o.l.), men ikkje store og råflotte gåver.

Noe sier meg at du ikke sender gaver land og strand og utland rundt. Det er gavene som skal med posten som stresser meg mest, de andre kan jeg godt handle rett før, så lenge jeg i hvertfall har tenkt på dem.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 11:46   #93
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Noe sier meg at du ikke sender gaver land og strand og utland rundt. Det er gavene som skal med posten som stresser meg mest, de andre kan jeg godt handle rett før, så lenge jeg i hvertfall har tenkt på dem.

Tja, du har muligens rett i det

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 12:01   #94
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Jeg syns ikke desember er spesielt stressende, ja visst er det mer på programmet, men det er bare koselig. I dag blir det julegrantenning i barnehagen og i neste uke blir det lysfest. Ellers er det juleverksted, julekakebaking her og der og få handlet inn til jul. Og litt vasking skal jeg også få tid til.

Julegavene begynner jeg å handle i november og de som skal sendes, blir sendt i løpet av andre uken i desember. Resten tas i ukene før jul.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 12:35   #95
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Pakke inn gaver er jo bare så hyggelig. Jeg mangler innpakning på fem, tre av dem er ikke kjøpt. *full kontroll*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 17:31   #96
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ja, det blir litt i skapfyllkategorien.



Nå hadde jeg ikke lest hele tråden, og "skapfyll" kan vel være så mye. Så for meg svigerforeldre som sitter og drikker i skjul.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 20:05   #97
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stresser desember deg?

JA!
..nuff said...

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 20:07   #98
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Alltid.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 20:17   #99
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Nei, desember stresser meg ikke! Koser meg i adventstiden, selv om det er travelt. Konserter og avslutninger hver dag neste uke utenom en dag....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-08, 20:35   #100
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stresser desember deg?

Det som stresser meg i desember er hvis jeg må ut i overfylte butikker og stå i kø. Det hater jeg virkelig. Derfor er jeg veldig glad for at alle julegaver unntatt en ligger pent pakket inn nå, så det eneste som må handles er mat.

Baking og andre forberedelser skal jeg prøve å gjøre til kos og ikke stress.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no