Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sporty var du som ung?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 14:31   #41
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

På barneskolen var jeg innom håndball, ridning, turn og ballett.

Ungdoms- og videregående skole danset jeg på danseskole - ca 12-15 timer i uka.

Som student danset jeg i et dansekompani og som voksen danser jeg jazzballett 1 gang i uka.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:49   #42
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg begynte tidlig med turn og danseskole. Svømming og håndball ble det litt av også. Ved 11 års alder tok friidretten over og ved siden av danset jeg i et konkurranseparti i noen år til jeg måtte velge. Friidretten vant. Det ble mere og mere seriøst, og jeg trente nesten hver dag og av og til to økter pr dag (sprint) + konkurranser. Hvordan jeg fikk tid til skole, og å synge aktivt samt lørdagsjobbing fatter jeg ikke nå. Måtte slutte med hardtreningen ved 19 års alder pga problemer med kne b.la. Jeg fortsatte med idrett på et mere trimnivå.
Jeg var såpass sporty og allsidig at jeg fikk S på ungdomskolen og 6 på videregående "skryte"

I voksen alder trente jeg jevnlig litt friidrett, aerobic og vekter til siste svangerskapet. Derfor er det sårt at jeg ikke har mulighet til det nå pga bekkenplagene men tro det eller ei så detter jeg av og til ned i spagaten når jeg vil vise meg

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 11-09-09 kl 14:57.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:51   #43
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Svømming og håndball, vi var kretsmestere tre år på rad.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:54   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg drev med turn fra jeg var 5-6 år og frem til jeg var 12-13 år. Da gadd jeg ikke mer. Så hadde jeg noen år hvor jeg ikke gjorde noe, og så ble det aerobic fra jeg gikk på VGS og frem til jeg var rundt 25 år. Etter det hadde jeg en laaaaang pause på 10-12 år før jeg i år kom igang igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 15:00   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Glemte jo helt at jeg står jo ski hele vinteren. Jeg er jo egentlig sporty. Se det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 15:20   #46
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har også vært cheerleader ett år.

Synes å huske noe á la
"I can scream,
I can yell,
I'm an airhead,
can't you tell?"

Fra min high school tid. Det var sikkert fra de kjipe som ikke klarte å komme med på laget, eller noe.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 15:32   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Anda:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 15:49   #48
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg spilte fotball og håndball. Var en liten tur innom judo også.

Av uorganisert trening ble det litt jogging, fjellturer (å ja, har vært en utrolig rask tur innom klatring også når jeg tenker meg om), ski om vinteren. Og sånt. Var i min sprekeste periode ganske aktiv, og trente et eller anna hver dag.

Nå er jeg fornøyd dersom jeg kommer meg på Spenst 2-3 ganger i uka.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 16:26   #49
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Gikk på turning noen år på barneskolen, så et år på friidrett og deretter tre år på karate fram til jeg var 16 år. Jogget alltid i helgene og trente en del på ski (langrenn) om vinteren. Ellers syklet jeg overalt og hadde også en del langturer. Så jeg var ganske sporty den gangen! Nå trener jeg 3-4 ganger i uka og har gjort det de siste to årene. I studietida trente jeg sporadisk, og da jeg fikk barn for snart ti år siden ble det lite trening.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 16:31   #50
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg drev med kunstløp fra jeg var 5 til jeg var 18, trente 5 dager i uka på is på det meste, samt en dag styrke eller ballett e.l.

Siden har jeg drevet sporadisk med trening på diverse sentere, er i ok form, men vil gjerne bli sprekere igjen

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 16:34   #51
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.512
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Volleyball og orientering var det jeg holdt på med lengst,like til jeg ble mamma og fra barneskolen.(Faktisk er jeg med i perioder enda).
Nå er det litt svømming et par ganger i uken, og lett løping/tur et par,tre ganger i uken.
Jeg skriver treningsdagbok.
Jeg spillte også fotball og svømte litt i yngre dager.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 16:37   #52
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Drev med ulike ting opp til vdg, ridning, turn, dans, håndball.. Fra vdg ble det mest håndball, og jeg avsluttet "karrieren" i 2.div til og med.

Nå er jeg i reparasjonsalderen, og holder meg til raske gåturer og litt styrketrening.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 16:38   #53
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Har alltid vært veldig aktiv og trent mye. Var aktiv utøver en lang periode og da trente jeg opptil to ganger om dagen, å stå opp til morgentrening kl 06:30 var rene torturen husker jeg. Har også stått mye på ski og forlenget nok studietiden min med noen opphold i alpene for å kjenne på løssnøen.
Nå er jeg alene med barn og hund og tiden strekker ikke helt til for å trene så mye som jeg ønsker, men bikkja tvinger oss uansett ut hver dag uansett vær.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 17:15   #54
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var med på alt. Foreldrene mine gjorde ikke annet en å hente og bringe til ulike aktiviteter. Fotball og håndball var det jeg aldri ga opp.

Nå spiller jeg håndball og trener på treningssenteret.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 17:16   #55
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var med på stafettlag, håndball, fotball , gikk på ski, kjørte slalom og var med på dansekurs. Når jeg var riktig ung var allidretten det helt store.
Nå i dag blir det med noen gåturer dann og vann og dametrim.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 17:24   #56
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var kjempesporty som ung. Var mest ivrig på fotballbanen, men løp også mange mil-løp! Elsket ALT av ball-spill. Vinteren var jeg med og gikk skirenn. Fikk forresten S i gym, både i vanlig gym og i valgfag. Men det er leeeenge siden

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 17:29   #57
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg drev med svømming, og var i norgeseliten som tenåring. Trente hver eneste dag, og to ganger per dag i helger og noen av ukedagene.

Nå trener jeg overhodet ingenting, men jeg har store planer om å ta meg sammen. Jeg er egentlig veldig glad i å trene og holde kroppen i form.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 21:32   #58
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg prøvde meg en gang på håndballtrening og en gang pluss en kamp på fotball. Jeg var elendig! Eier ikke ballfølelse. Men jeg kunne svømme tidlig og ble sånn passe god. Da jeg ikke ble bedre og noen av de andre dro fra, så ble jeg instruktør istedenfor.

Jeg var god til å danse da, og danset swing og rock'n'roll fra jeg var 12 til jeg var 20. Da fant jeg meg en ikke-dansende mann. Jeg savner det litt innimellom, men har ikke kondis nok til å ta det opp igjen, og ikke tid heller.

Nå jogger jeg litt en gang i blant, går noen turer og svømmer om det passer seg sånn. Altfor lite!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 21:59   #59
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var veldig sporty. Drev med både håndball, friidrett, ridning og danset swing. På friidretten var jeg best på 800-meteren og hekkløp. Om jeg ikke hadde en bok i fanget, løp jeg rundt som en oioi.

Nå går jeg turer 2-3 ganger i uken. :svett:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 22:23   #60
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg drev med svømming, og var i norgeseliten som tenåring. Trente hver eneste dag, og to ganger per dag i helger og noen av ukedagene.

jeg også Holdt på til jeg var ferdig med videregående. I tidlige barneår, drev jeg med mye forskjellig bla tennis og fotball. I studietida spilte jeg en del basketball.

Etter at jeg var ferdig med studiene har det blitt mest dykking (pre-barn), en del sykling (ala Birken), litt jogging og litt volleyball. Periodevis er det veldig lite fysisk fostring. Nå har jeg for første gang i mitt liv meldt meg inn på et treningsstudio (først og fremst spinning + litt styrke). Ambisjonen er å komme inn i noen gode rutiner og bli i brukbar form før permisjonen er ferdig. Jeg frykter at om jeg ikke får det til nå, vil det bli skikkelig tungt å få det til når jeg er tilbake i jobb igjen

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no