Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere som har det så ryddig...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 23:14   #101
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.498
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Signerer.Vi har fått oss vaskehjelp nå da. Hver 14 dag.

Vaskeingeniøren min har sviktet etter at vi flyttet. Men her om dagen klaget han over at det er alltid han som støvsuger. Ja, etter at han monterte sentralstøvsuger for en måneds tid siden, så har det vært stort sett han. Men hvem gjorde det i de elleve månedene forut?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:22   #102
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Jeg fikk overaskende besøk av en venninne i dag. Jeg har vært syk en uke, vært uten tørketrommel uken før der. Vi har juleverksted på stuen. Gjett om noen komenterte mange ganger om hvor kreativt vi hadde det og hvor morsomt det måtte være å vokse opp her.

Jadajada, det ser ille ut, jeg jobber med saken. Er i mål om 11 dager sånn omtrent.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:11   #103
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Du skjønner vel at de ikke har plass?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det høres ut som dere har et koselig hjem!
(jeg kan ta med en imac, en splitter ny printer og et par esker med kabler som jeg ikke aner hva er til)

Og du har kledd av deg i anledning jula?

Åhå!! Så du sniker deg innimellom her. Og insinuerer at du tar mindre plass enn meg?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:48   #104
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Meg også
Har funnet ut at vårt problem er at vi har ALT for liten bodplass og alt for lite hus til 6 personer. Vi må rydde hele tiden, men det er ikke plass til å lagre alt av klær og sko og leker og you name it, og dermed råder det komplette kaos

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

åh, dette er altså en av de trådene jeg IKKE skal svare på, overskriften ekskluderte meg!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 11:52   #105
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Ang. kabler og skrivere og sånt - jeg gleder meg sånn til spredernettet i nyhuset. Pr. i dag henter vi frem skriveren hver gang vi skal skrive ut noe. Det er litt tungvindt - og ofte ender det med at vi sender det vi skal skrive ut til jobben i stedet. I nyhuset skal skriveren stå på gjesterommet, permanent tilkoblet spredernettet. Uansett hvor vi er i huset (unntatt på badet) kan vi skrive ut fra laptopen som sender det til skriveren på gjesterommet. :mediterer:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 12:01   #106
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Og du har kledd av deg i anledning jula?

Det var på tide med julevasken.

Ben "Tradisjonsrik" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:12   #107
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ang. kabler og skrivere og sånt - jeg gleder meg sånn til spredernettet i nyhuset. Pr. i dag henter vi frem skriveren hver gang vi skal skrive ut noe. Det er litt tungvindt - og ofte ender det med at vi sender det vi skal skrive ut til jobben i stedet. I nyhuset skal skriveren stå på gjesterommet, permanent tilkoblet spredernettet. Uansett hvor vi er i huset (unntatt på badet) kan vi skrive ut fra laptopen som sender det til skriveren på gjesterommet. :mediterer:

Det anbefales!
Men fysjom så langt det er å gå om det plutselig er tomt for papir!
:lat:

Jeg har, som Olympia, alltid vært rotete av meg. Til min mors store fortvilelse selvsagt. Men, som jeg sier når hun klager; det er forskjell på rot og skit. Vi har det gjerne rotete, men det er ikke uhygiensk å bo her.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:18   #108
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Hadde jeg hatt oppvaskmaskin, tørketrommel og større bod, så hadde det sett bedre ut her, og ikke minst: En mann som bidro mer

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:22   #109
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Den har jeg, men her hjemme ser det ikke ut som om jeg har lest den. Tror jeg skal finne den fram igjen.

Hvis du finner den?

Jeg har liggende et eller annet sted en bok som heter "Lær å huske bedre". Jeg ble veldig overrasket, for jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt den. Så glemte jeg å lese den. Og nå har jeg glemt hvor jeg har lagt den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:33   #110
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Jeg elsker å rydde og er så ofte på søppelfyllingen at de kjenner meg igjen
i luka. Mange ganger slipper jeg å betale for alt skrotet også.
Flere ganger i året går jeg gjennom alle skapene og kaster det vi ikke bruker
av klær. Så legger jeg bort leker ungene ikke leker med. I kjelleren kastet jeg
store mengder ubrukelige og ødelagte ting da vi leide container. Post og
reklame får aldri sjanse til å hope seg opp her, den kastes med en gang. Alle
regninger legges i en serviettholder oppå microbølgeovnen og blir alltid betalt
før fristen går ut. Lekene har egne nett eller kasser som jeg samler dem oppi
om kvelden. Stua er alltid shinet og pen før vi legger oss. Jeg orker ikke å stå
opp til en rotete stue. Kjøkkenet er også shinet, alt blir satt inn i oppvaskmaskinen
etter bruk. Liker å ha det rent rundt meg.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:35   #111
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Jeg elsker å rydde og er så ofte på søppelfyllingen at de kjenner meg igjen
i luka. Mange ganger slipper jeg å betale for alt skrotet også.
Flere ganger i året går jeg gjennom alle skapene og kaster det vi ikke bruker
av klær. Så legger jeg bort leker ungene ikke leker med. I kjelleren kastet jeg
store mengder ubrukelige og ødelagte ting da vi leide container. Post og
reklame får aldri sjanse til å hope seg opp her, den kastes med en gang. Alle
regninger legges i en serviettholder oppå microbølgeovnen og blir alltid betalt
før fristen går ut. Lekene har egne nett eller kasser som jeg samler dem oppi
om kvelden. Stua er alltid shinet og pen før vi legger oss. På badet har vi en skittentøydunk som jeg tømmer daglig. Vasker klær hver dag, og får dem tørket og lagt på plass. Hver uke skifter jeg på sengene og da lufter jeg alltid
alle tepperyer og dynene ute. Jeg elsker rent sengtøy og liker å ha det rent
rundt meg.

Ehh... rekker du mer, eller jobber du hjemme på fulltid?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:43   #112
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis du finner den?

Ja, hukommelsen er det ikke noe i veien med. Boka befinner seg nemlig i bokhylla sammen med andre "hjelp meg selv" bøker.
Jeg er nemlig veldig flink til å begynne på nye fine systemer, men veldig dårlig til å følge dem opp.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:48   #113
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har, som Olympia, alltid vært rotete av meg. Til min mors store fortvilelse selvsagt. Men, som jeg sier når hun klager; det er forskjell på rot og skit. Vi har det gjerne rotete, men det er ikke uhygiensk å bo her.

Jeg kan skrive under her, for det meste.

Det har dog hendt at frosker har sneket seg inn i huset og blitt sittende fast i en stor hybelkanin.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:59   #114
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg kan skrive under her, for det meste.

Det har dog hendt at frosker har sneket seg inn i huset og blitt sittende fast i en stor hybelkanin.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 23:00   #115
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er ramme alvor.

Jeg turde ikke se på frosken, og ba mannen min å fortelle meg hvor stor den var. Mannen svarte: "Den sitter fast på en hybelkanin, hvor stor tror du den kan være?" Jeg turde ikke svare.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 23:06   #116
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

"Den sitter fast på en hybelkanin, hvor stor tror du den kan være?"



Ben "Alvor ja " Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 23:32   #117
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det er ramme alvor.

Jeg turde ikke se på frosken, og ba mannen min å fortelle meg hvor stor den var. Mannen svarte: "Den sitter fast på en hybelkanin, hvor stor tror du den kan være?" Jeg turde ikke svare.

Fantastis, fantastisk, fantastisk!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 07:27   #118
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Ler så tårene triller av Olympias frosk.

Ungene tror det har rablet for meg.

  Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:10   #119
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Kanskje den forsøkte seg på en liten hyrdestund med hybelkaninen?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:13   #120
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kanskje den forsøkte seg på en liten hyrdestund med hybelkaninen?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no