Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-20, 10:14   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Et stort gladbilde til vegg. Tips?

I min nye singelhverdag så trenger jeg farger på veggen. Jeg liker litt barnslig retro stil (?), og synes Else Kåss Furuseth har en utrolig skjønn og glad leilighet. Jeg får helt spasmer av de like skandinaviske stilete leilighet/husene med helt like vaser, et tilfeldig! pledd, og noen te lys på veggen. Og gjerne en svær inder? på veggen over sofaen.
Else har Wenche Foss i et kjempesvært bilde i sukkertøysfarger. Jeg er ikke ute etter likt, men noe som gjør meg glad. Og har glade farger.
Noen tips?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 10:57   #2
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Gatekunst av Louis Massai. Martin Whatson har også kul kunst, men det er i en litt annen prisklasse. JOY lager flott gatekunst, men er ikke så fargesterk som de to andre. Hama Woods kan du sjekke ut, hun bruker en del farger.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 11:03   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Har du sett bildene til Gry Dornberg?
https://dornberg.no/galleri/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 11:15   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Mange muligheter for foto på vegg også. Eks.
https://www.photowall.no/lerretsbilder

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 11:21   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Kom til å tenke på kunstauksjonen til Norsk Nødhjelp, der er det flere kunstnere som brukte mye farger.

Auksjonen er avsluttet, men kan gi noen tips om kunstnere (kan være noen verk ikke nådde minstepris, da kan man jo høre med dem).

https://www.facebook.com/pg/norsknod...54705797907287

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-20, 13:58   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

http://annevn.com/?page_id=1625
Jeg falt pladask for et av maleriene hennes på en utstilling jeg var på.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 10-05-20 kl 14:25.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-20, 01:01   #7
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

www.purenkel.no på Grünerløkka har mange bilder med masse farger! Vi har akkurat kjøpt et stort et derfra, malt av en kunstner som heter AnnaLou. Ta en titt i nettbutikken der. De har også kunstplakater.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-20, 10:28   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

www.purenkel.no på Grünerløkka har mange bilder med masse farger! Vi har akkurat kjøpt et stort et derfra, malt av en kunstner som heter AnnaLou. Ta en titt i nettbutikken der. De har også kunstplakater.

Skulle akkurat inn og foreslå det samme. Synes de har mange flotte plakater og malerier. Jeg liker Line Elghøy Marsdal godt. (har ikke sett noe live, men har vurdert flere av plakatene)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-20, 11:35   #9
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Jeg pleier å være innom https://www.fineart.no/galleri?pager_start=0 og kikke - jeg har ikke handlet derfra enda, men synes det er morsomt å bla rundt der inne, de har mye forskjellig!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-20, 12:09   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Jeg har bestilt plakat i glade farger herfra: https://www.stilea.no/collections/fargeglede?page=1

Har du litt mer penger å bruke kan du søke opp Tonemelonedesign på Facebook, hun maler bilder med masse glade farger.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-20, 12:30   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Åh, jeg elsker Stilea!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-20, 17:59   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et stort gladbilde til vegg. Tips?

Så mye gøye forslag! Takk! Stilea var litt ekstra gøy!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no