Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Forslag til stille sted i varmere strøk?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 09:28   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Forslag til stille sted i varmere strøk?

Jeg har øresus, og en følge"sykdom" er lydoverfølsomhet, veldig vanlige lyder er vonde for meg, slik som høye lyder er for andre.

I fjor var vi to uker i Rethymnon på Kreta. Bodde midt i byen, med trafikkstøy døgnet rundt. På toppen av det hele var det bare mulig å bade kanskje 3 av 14 dager pga høye bølger. Vegen gikk dessuten like ved stranda, så de dagene det var mulig å bade var det eksos og støy da også..

(I tillegg var vi veldig uheldig med hotellet, rommet var direkte skittent, og det tok oss en uke å få de til å vaske det ordentlig. Mye igjen for penga med andre ord Aldri mer det charterselskapet vi reiste med)

Pga mine plager må vi helst dra til et veldig stille sted hvis vi skal dra på ferie. Jeg har vært på dagsbesøk på Symi, utenfor Rhodos, og så vidt jeg husker var det ikke veger der, og dermed ikke biler, og vi slipper eksoslukt og eksosstøy. Vi vil også slippe unna masete selgere på stranda, dessuten bør det være mulighet for å være litt unna den store hopen av badende på stranda, da jeg blir sliten i ørene av ungeskrål veldig fort. Det bør heller ikke være store bølger der, så vi kan risikere å ikke kunne bade i sjøen. Det bør heller ikke være kjempedyrt å reise dit, maks 8-10 000 per pers for fly og hotell.

Så, noen som har forslag til veldig stille, gjerne lite, og rolig sted i varmere strøk for besøk i sommer?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:31   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forslag til stille sted i varmere strøk?

Og nå fikk vi, for andre nyttår på rad, julekort fra det stusslige, skitne, udugelige hotellet , med bilder av hvordan det så ut på 80-tallet.

Jaja, de må være desperate, har blitt tatt av charteroperatøren vi reiste med så jeg..

Vil gjerne ha tips til rolige feriesteder som sagt.

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 20:45   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til stille sted i varmere strøk?

Azorene

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no