Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 00:04   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kinakål?

Ja, lager du ikke asiatisk mat, eller? Et must i hjemmelagede vårruller.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 00:38   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Takk for innspill, alle sammen.

Vi begynner forsiktig med en singelkasse hver fjortende dag. Så kan vi heller utvide etter hvert. Men er det slik at man kan spørre om å få lagt til ekstra ting mot ekstra betaling, siden Georgine sier hun får ekstra ting i kassen sin?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 01:07   #23
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Tror det er litt mer enn vi har råd til akkurat nå hvert fall. Men de leverer faktisk her hos oss. *imponert* Skal sette meg ned og regne på hvor mye jeg sånn ca bruker på frukt og grønt og det andre hver måned.

Skulle valgt den store mixkassa hver uke tror jeg. Jeg er veldig glad i både frukt og grønnsaker. Samboern påstår stadig at han ikke er kanin... Barna er det kom si kom sa med, men frukt elsker vi alle. Spagetti, brød og egg spiser vi jo. Poteter prøver jeg å bruke mer av.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:15   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Ang. kvaliteten, så hadde vi litt problemer med den. Særlig var tomater og salat veldig lite holdbare noen ganger, vi slet litt med tomater som begynte å mugne dagen etter at vi fikk dem (én gang fikk vi råtne cherrytomater), og salaten var noen ganger på kanten allerede på leveringsdagen, og noen ganger lusete. Det var aldri noe problem å klage og få prisavslag/erstatningsprodukt, men det var litt slitsomt når det hendte annenhver gang. Dette var ikke hovedgrunnen til at vi sluttet med kasse (det handlet mest om tid og penger), men det var med i regnskapet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:38   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Jeg synes jevnt over kvaliteten er god, og den blir stadig bedre. Det hender en gang i blant at jeg ikke er fornøyd, og
jeg klager hver gang det skulle være noe, og er bevisst på å bruke de mer sårbare tingene, som salat feks, med en gang. Jeg får erstatningsprodukter når det er noe.

Vi abonnerer på en kasse med grønnsaker og tre typer frukt. Brød og egg fikser jeg selv, jeg baker stort sett selv eller kjøper på Godt Brød, og finner egg i butikken.

Vi bruker nesten alltid opp kassen, det er sjelden at det er noe igjen når torsdagen kommer. Så veldig mye rart har det ikke vært, jordskokker er vel det rareste denne høsten, og i fjor var det skorsonerrot. Kinakål er godt å woke, og smaker overraskende godt stekt med tynne skiver oksekjøtt, løk og masse soyasaus, sammen med ris, paprika og sukkererter. Jeg har også brukt kinakål som fyll i vårruller sammen med kyllingkjøttdeig.

Singelkassen blir snau, etter min mening, jeg ville heller gått for en mikskasse eller en miks grønt/fruktkasse hver uke eller annenhver uke. Noe av poenget er å BRUKE alt som er oppi, og tvinge seg selv til å tenke grønt til hvert måltid. Det skal være mest mulig tomt før neste kasse kommer, ikke sant? For da har man vært flink og spist mye grønt.


Ellers tenker jeg som Bequita når det gjelder hvor fint det er å få ting levert i fht å løpe rundt og lete.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:44   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Men er det det samme innholdet annenhver gang? Altså om jeg skal ha én kasse annenhver uke så får jeg alltid det samme?

Alle i familien her haaaater cherrytomater. Vi får det bare ikke ned. Går det da an å be om å få kuttet ut levering av dette, ev. bytte med noe annet?

Vel, vi prøver uansett med en mikskasse, også utvider vi heller etter hvert som jeg blir flinkere til å lage mat. Etter matkurset til en viss person, kanskje.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:46   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Det er ikke det samme hver uke. I mikskassen er det alltid poteter, egg og brød, men ellers er det ingenting som har vært der hver gang.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:49   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke det samme hver uke. I mikskassen er det alltid poteter, egg og brød, men ellers er det ingenting som har vært der hver gang.


Så bra. :cherrytomatangst:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 10:14   #29
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Alle i familien her haaaater cherrytomater.

Er det mulig? Det er jo godis!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 10:25   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Er det mulig? Det er jo godis!

Det er en av de fire tingene i verden jeg bare ikke makter å spise. Lever, sursild, tamales og cherrytomater.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:08   #31
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Du kan be om å slippe spesielle ting. Jeg får ofte poteter hjemmefra i store sekker, og ber da om å slippe poteter og heller få noe annet. Jge regner med at det skulle gå an når det gjelder cherrytomater også. Men så rar du er? Liker du ikke cherrytomater? Merkelig. Du må huske å minne meg om det, dersom du spiser hos meg, for jeg putter ofte cherrytomater i maten...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 11:30   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Merkelig. Du må huske å minne meg om det, dersom du spiser hos meg, for jeg putter ofte cherrytomater i maten...


Nå er cherrytomater heldigvis en ting det er lett å pelle ut da. Dessuten så går det greit hvis de er kokt eller stekt. Det er bare når de er rå at jeg har problemer. Jeg liker bifftomater, men jo mindre og rødere tomatene er, jo mer dynge synes jeg de smaker.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 13:15   #33
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk for innspill, alle sammen.

Vi begynner forsiktig med en singelkasse hver fjortende dag. Så kan vi heller utvide etter hvert. Men er det slik at man kan spørre om å få lagt til ekstra ting mot ekstra betaling, siden Georgine sier hun får ekstra ting i kassen sin?

Brød og egg var ihvertfall ikke noe problem Jeg har ikke spurt om noe annet, men send de en mail så ordner det meste seg tror jeg nok.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 14:09   #34
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

JUHu, dette var jo genialt. skal skjekke ut den bergens tjenesten..

__________________
2003-2008



Sist redigert av SpetakkelRandi : 10-01-07 kl 14:18.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 16:42   #35
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Er du fornøyd, Divine?
Lurer litt på om ikke vi skal gjøre det samme...

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 16:47   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Vi har hatt singelkassen hver annen uke. Nå minnet du meg på at jeg skal avslutte abonnementet. Det er helt OK, men jeg hadde forventet litt mer - vet ikke? Litt mer morsomme ting og litt mindre reddiker, kanskje? Men det betyr selvsagt ikke at andre ikke blir fornøyd.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 17:40   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Jeg ville synes singelkassen var altfor liten for en vanlig familie på to store og en liten. Og når det er en liten kasse som skal dekke både tørrvarer, grønt og frukt blir det ikke mye.

Vi har grønnsakskasse med ekstra frukt og spiser opp alt hver uke.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:31   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Er du fornøyd, Divine?
Lurer litt på om ikke vi skal gjøre det samme...

Ja, så langt er jeg fornøyd. Men så har jeg bare fått én kasse så langt da. Men kvaliteten er god, og jeg blir nødt til å tenke nøye gjennom hva jeg skal ha til middag hver dag, slik at jeg får brukt opp alt.

Mim: Hvordan får jeg ekstra frukt i kassen? Det kommer ikke opp som noe alternativ på sidene deres. Men kan jeg ringe dem og avtale det?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:42   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, så langt er jeg fornøyd. Men så har jeg bare fått én kasse så langt da. Men kvaliteten er god, og jeg blir nødt til å tenke nøye gjennom hva jeg skal ha til middag hver dag, slik at jeg får brukt opp alt.

Mim: Hvordan får jeg ekstra frukt i kassen? Det kommer ikke opp som noe alternativ på sidene deres. Men kan jeg ringe dem og avtale det?

Jeg sendte en mail.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:59   #40
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket Kolonihagen-abonnement skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mim: Hvordan får jeg ekstra frukt i kassen? Det kommer ikke opp som noe alternativ på sidene deres. Men kan jeg ringe dem og avtale det?

Det ble jeg også inspirert til! Har nå vært inne og byttet til en "frukt og grøntmix" istedetfor grønnsakskasse. Gleder meg allerede!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no