Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-08, 18:46   #221
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Hva er gyros?
I dag blir lun kyllingsalat av bryst, med dijonnaise og focaccia.

Gresk kebabvariant.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 13-12-08, 19:36   #222
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Grøt til middag i dag. Eg hadde planer om ein biff som god lørdagsmiddag, men den utgjekk sidan eg berre tenkte det i dag tidlig. Biffen ligger vist godt i frysaren enno den.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 10:24   #223
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

I dag blir det hvitsausgratinert blomkål og brokkoli med bacon.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 11:10   #224
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Kokosmakroner!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 11:47   #225
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nevnte jeg at boksespaghettien smakte helt for jævlig?

:hun kan umulig snakke om ala capri med loff:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 12:12   #226
evaj
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: bergen
Innlegg: 17
evaj har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

kjøttkaker med poteter og grønnsaker. namm

evaj er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 12:19   #227
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Skulle egentlig på middag hos svigers, men den utgår, da noen er fyllesyk etter gårdsdagens julebord! Les:mannen!! Så da aner jeg ikke.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 12:33   #228
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Pinnakjøt med kålrabistappe og pote. Riskrem med heimelaga jordbærsaus til dessert. Julemiddag på forskudd sidan me reiser vekk julafta

NB! Nissepølse til minsten

mmm .... kjenne de den gode lukta? Eg prøve å vifte den inn i skjermen

__________________
Ny dag - nye muligheter
Snill & grei er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 13:02   #229
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Eg hadde planer om ei oksegryte i dag. Men sidan det berre er meg og ungane her og dei stort sett ikkje liker kjøtt, så lurer eg på om eg skal lage noko anna.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 13:12   #230
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Biff...mmmm

iBam er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 13:38   #231
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Etter at vi bakte kakemenn med eggehviter (!) i deigen i morges, så tror jeg det blir carbonara til middag. Det er noe av det beste jeg vet, så det er veldig greit for meg.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 14:54   #232
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

I går hadde vi andebryst, fløtegratinert potet, mozarella-salat og rødvinssaus.
I dag blir det foliebakt laks med pesto og rømme, rotkaker, gulrot og agurksalat.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 15:23   #233
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Jeg aner ikke. Hadde tenkt å dra på handletur, men har ikke kommet meg av gårde. Nå er det jo snart middagstid.

 
Gammel 14-12-08, 15:36   #234
MikkelRev
Nybegynner
 
MikkelRev sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 29
MikkelRev har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

idag skal vi ha biff

MikkelRev er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 19:00   #235
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Vi har hatt gryte med Elgskav, rømme, løk, champinong og jasminris til

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 19:07   #236
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

I går hadde vi taco, og det ble en haug med rester. Så i dag tok jeg alle restene (rødløk, purre, gul løk, mais, chilibønner, tacokjøttdeig og ananas) og varmet det sammen i en gryte. Så helte jeg hele greia oppi en papirkledd langpanne og strødde masse ost på toppen og gratinerte det. Så knuste jeg resten av tacoskjellene til "chips-størrelse" og serverte til, sammen med rømme og sterk salsa. Kjempegodt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 14-12-08, 19:16   #237
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Vi har hatt svinefilet-skiver, husker ikke om det var indre-eller ytrefilet jeg hadde, stekt lett i panna og ferdigstekt i ovnen. Potetbåter stekt i ovn sammen med gulrøtter, rødløk, hvitløk, timian og sitronstenk. Peppersaus med masse matfløte i.
I tillegg hadde jeg kålstuing til, bare fordi jeg hadde et stort kålhode igjen etter jeg hadde laget italiensk salat og fordi jeg synes det er kjempegodt. Det passet vel ikke helt til alt det andre, men godt allikvel.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 00:06   #238
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

I dag ble det lammefrikasse.
Jeg kunne spist det hver dag, det er jo så godt.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 18:15   #239
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Pai med karbonadedeig.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 15-12-08, 18:15   #240
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Oksegryte med kokosmelk

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no