Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nekte-liste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 20:21   #141
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

aC: De har tynnetynne liftgardiner på Ikea. Om du trenger en som er 100 cm bred, gi en lyd. :evner bare ikke å kjøpe riktig størrelse:

Finner aldri målebåndet rett før du skal dra du heller? Brukte akkurat et A4-ark som mål, ( eller ), og det er visst bredere, dette kjøkkenvinduet. Ellers takk!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:23   #142
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Da tror jeg vi lar det stå foreløpig, så får vi se desperasjonsgraden om noen uker... Jeg håper det primært er sånne ting som er vanskelig å gjøre noe med som skremmer folk fra å kjøpe, ikke møbler som jo forsvinner.

Jepp, stuebildet er fra prospektet. Men det er tatt i en litt pussig vinkel, teppet gjør seg bedre IRL, det er en åtte meter lang stue som kler et litt langt teppe ganske godt. Bilde tatt fra andre siden her:



.

Møblene er ikke våre, de tilhører de som solgte oss huset, bildet er fra prospektet. Vi tenker (ok, jeg tenker) å lysne treverket litt med en lasur. Vi har gjort det før med panel en gang med godt resultat. Og så grubler vi litt ang. møbler.

Det bildet var SÅ mye bedre av stua. Jeg hadde dog fortsatt flyttet på teppet. Lasur, ja. Lurt. Sånn for å beholde feelingen? Det hadde vært litt kult å hatt en ganske lav seng der (egentlig bare en sånn plate med hjul(?) som man legger madrassene oppå) , og minimalt med møbler, sånn for å bevare Zenfølelsen man får av naturmaterialene. :drømmer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:33   #143
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det bildet var SÅ mye bedre av stua. Jeg hadde dog fortsatt flyttet på teppet.

Da får vi prøve ut det!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Lasur, ja. Lurt. Sånn for å beholde feelingen?

Jepp. Litt lysere, men fortsatt tydelig trestruktur. Litt mindre gult, som den typen panel jo ofte blir. Tenker å ta en lysegrå lasur på veggene og en hvit lasur i taket, for å skille litt mellom tak og vegger.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:35   #144
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det bildet var SÅ mye bedre av stua. Jeg hadde dog fortsatt flyttet på teppet. Lasur, ja. Lurt. Sånn for å beholde feelingen? Det hadde vært litt kult å hatt en ganske lav seng der (egentlig bare en sånn plate med hjul(?) som man legger madrassene oppå) , og minimalt med møbler, sånn for å bevare Zenfølelsen man får av naturmaterialene. :drømmer:

Takk, AC: Du forsvarer stillingen som min interiørguru.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:36   #145
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg husker en dansk campinghytte (faktisk... ) som var lasert i akkurat de fargene, det var et utrolig behagelig sted å oppholde seg. De hadde gjort noe litt kult, i stedetfor lister hadde de limt(?) et grovt hemptau (hampetau?) i kantene. Kjempestilig, selv for meg som egentlig ikke liker den stilen i det hele tatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:37   #146
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Ulvefar, betyr dette at du skal ta opp kampen mot sminkebordet jeg arvet fra mora di i går?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 20:43   #147
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ulvefar, betyr dette at du skal ta opp kampen mot sminkebordet jeg arvet fra mora di i går?

Nei, akkurat som jeg heller ikke sloss mot været og tidevannet. Noen ting bare er.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:22   #148
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det var faktisk kona di som beskrev rommet slik første gangen, lillebroren din bare var helt enig... Bilde fra prospektet:



Det rommet likte jeg!

Husene her omkring har mye panel, og jeg synes det er trist å se at alt blir malt. Det er moderne nå, men jeg tipper at om 10-15 år vil "malt panel" stå på sånne lister som denne. Og har man først malt, er det ingen vei tilbake. Tre er mye mer levende.

Samme med den fine, gule teglstensveggen jeg har i stuen. De fleste naboene har malt den hvit, og da "dør" den helt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:44   #149
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det var faktisk kona di som beskrev rommet slik første gangen, lillebroren din bare var helt enig... Bilde fra prospektet:

Kjempefint veggteppe!

Slik ser forresten loftet vårt ut også. Utenom et rom som har racerbiltapet. Dessverre er den litt slitt, så jeg er på jakt etter romfarertapet for å erstatte den.

Forøvrig enig med Allium når det gjelder å male alt mulig. Vi har et monster av en peis på stua. "Alle andre" ville nok ha revet den ut, men jeg syns den gjør seg på en ellers minimalistisk stue.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:57   #150
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nei, akkurat som jeg heller ikke sloss mot været og tidevannet. Noen ting bare er.

Nydelig.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 10:31   #151
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nekte-liste

Dette kommer ikke inn i vårt hus:

  • tørkede blomster
  • furumøbler
  • kjøkkengardiner med over-og underkappe
  • porselensting
  • nips
  • chesterfield møbler

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 10:42   #152
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Møbler med mye stålgreier, som f.eks. dette er helt uaktuelt hos oss.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:18   #153
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Utstoppa dyr kjem aldri i hus her. Aldri! Børsta stål og "kalde" materiale er også noko eg prøvar unngå i den grad det let seg gjere. Eg frys alltid noko forskrekkeleg i hus der alt er minimalistisk med mykje glas, stål, svart skinnsofa og store, kvite flater, uavhengig av temperatur i rommet, så ein sånn stil kan eg aldri strekke meg etter, uansett kor stilig det kan vere.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 11:51   #154
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Og hvor blir det av keramikk-kua?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 12:25   #155
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Nekte-liste

min nekteliste inneholder:
alt gammelt dritt
messing ting
bilder som ikke betyr noe for meg
porselen pynteting
tepper i forskjellige farger
tallerker til å henge på veggen

sikkert masse annet også, jeg er veldig kresen.
alt skal passe sammen, har ikke noe i stua for eksempel som ikke er grønnt, sort, offwhite eller gull.

og kjøkkenet er det offwhite, sort og sølv, gremmes over spisebordet på kjøkknet som har marine blå bein......som skal byttes ut

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 13:40   #156
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg tror bare jeg skal si ingen regel uten unntak . Jeg har en haug med ting jeg som ikke ville følt seg hjemme hos meg, men må likvel innrømme at på hytta har jeg et pittelite broderi som er innrammet - atpåtil i en søvlramme. Gave fra svigerinnen min da hun var vesentlig yngre. Det kan helt klart få bo på hytta, selv om broderier står på lista over ting jeg ikke vil ha i hus.

Jeg er heller ikke glad i sølv-gjenstander, og byttet glatt bort alle sølvlysestakene jeg arvet etter besteforeldrene mine. Men likevel, fikk en sølvskål av moren min, som maen og jeg først syntes var gyselig, men plutselig er det farvorittskålen for helgesnacks - akkurat passe stor .

Og sånn kunne jeg sikkert ha fortsatt. Og konkluderer derfor med det AC skrev om ting med og uten sjarm.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 13:44   #157
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Utstoppa dyr kjem aldri i hus her. Aldri!

Enda et av unntakene fra lista mi, for vi har en utstoppet fugl. Det er en liten svale (eller noe sånn) som hadde forvillet seg inn i huset da vi bygget, og som vi fant død i en vinduskarm . Svigers stoppet den som en overraskelse, og den står på en hylle (ikke så veldig sentralt plassert...). Nei, jeg synes ikke den er så veldig fin, men den har sin sjarm.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 13:56   #158
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nekte-liste

Huset vårt er en salig blanding av hummer og kanari, men noe jeg vet jeg ikke vil ha er
-orkideer
-utstoppede dyr
-like blomsterpotter
-ting som matcher, sånn at man må tenke, istede for å kjøpe ting man liker.

Må ha:
-plass til masse bøker!
-ræl.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 13:57   #159
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Huset vårt er en salig blanding av hummer og kanari, men noe jeg vet jeg ikke vil ha er
-orkideer
-utstoppede dyr
-like blomsterpotter
-ting som matcher, sånn at man må tenke, istede for å kjøpe ting man liker.

Må ha:
-plass til masse bøker!
-ræl.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:04   #160
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Og hvor blir det av keramikk-kua?

Ikke mobb kua mi! Jeg laget verdens fineste keramikk-ku til mor da jeg var liten og hadde keramikk på skolen . I alle år har jeg vel egentlig trodd at den sto framme som en høflig gest, så jeg sa for et par år siden til min meeeeget interiør-interesserte mor at hun kunne fjerne kua uten at jeg ble fornærma.

Og min mor ble helt sånn . Hun likte kua kjempegodt hun .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no