Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Slutt på levering av grøntkasser?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 21:34   #1
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slutt på levering av grøntkasser?

Vi har fått stopp i leveringen av frukt og grønt fra Grønt rett hjem fordi tilbudet er blitt for populært. Forstå det den som kan. De har drevet på ideologisk grunnlag først og fremst, men nå er det blitt så mange abonnenter at de enten må legge ned eller virkelig satse.

Trues av suksess.

Har noen gode idéer her? Kan dette være noe for en eller anne øko-mat-hovedorganisasjon å ta tak i?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 21:40   #2
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

I alle dager?? Skulle jo heller tro de kunne ansette flere og dermed selge mer?? Savner veldig et sånt tilbud her hvertfall...

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 22:57   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Helt utrolig. Håper de likevel klarer å fortsette!

Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:03   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Øh, kan de ikke bare fortsette å levere til de gamle kundene og ikke ta inn nye, da?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 23:16   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Er det derfor vi ikke kan få fra dem ? Jeg lurte litt på det nemlig.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 10:36   #6
Gwaihir
Nybegynner
 
Gwaihir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 11
Gwaihir har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Här i Trondheim är problemet omvänt, för få som vill ha økologisk mat på dörren Det innebär att det blir dyrare för de som är kvar, vilket säkert leder till att fler slutar...

__________________
Lilla Heidi föddes 28 februari kl 15.44
Hon var 51 cm och vägde 3740 gram
Gwaihir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:36   #7
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Opprinnelig lagt inn av Gwaihir, her.

Här i Trondheim är problemet omvänt, för få som vill ha økologisk mat på dörren Det innebär att det blir dyrare för de som är kvar, vilket säkert leder till att fler slutar...

Hvor er det tilbudet?? Har lett etter det jeg! Trenger forresten ikke være hel-økologisk heller, jeg er mest interessert i å få det brakt hjem. *lat*

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:42   #8
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Oi, det var jo trasig da. Jeg som hadde tenkt å starte opp igjen abb. når jeg hadde fått satt inn det nye kjøkkenet.. sukk.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:35   #9
Gwaihir
Nybegynner
 
Gwaihir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 11
Gwaihir har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Opprinnelig lagt inn av Soffers, her.

Hvor er det tilbudet?? Har lett etter det jeg! Trenger forresten ikke være hel-økologisk heller, jeg er mest interessert i å få det brakt hjem. *lat*

Tyvärr är de ganska dåliga på att göra reklam för sig, men det är ju klart, det kostar väl pengar...
Här är i alla fall deras hemsida: http://www.okomat.no/

__________________
Lilla Heidi föddes 28 februari kl 15.44
Hon var 51 cm och vägde 3740 gram
Gwaihir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:45   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Denne saken med Grønt Rett Hjem her i fjorden er jo nærmest en parodi.
Jeg vet om veldig mange (inkludert min familie) som er interesserte i prosjektet, og jeg synes det er latterlig at de tar såpass lite initiativ for å fortsette leveransene.
Det kan da ikke være så vanskelig å finne investorer? Spesielt ikke etter at de sto frem i avisa...

Dette er et marked jeg er overbevist om at kommer til å eksplodere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:56   #11
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Denne saken med Grønt Rett Hjem her i fjorden er jo nærmest en parodi.
Jeg vet om veldig mange (inkludert min familie) som er interesserte i prosjektet, og jeg synes det er latterlig at de tar såpass lite initiativ for å fortsette leveransene.
Det kan da ikke være så vanskelig å finne investorer? Spesielt ikke etter at de sto frem i avisa...

Dette er et marked jeg er overbevist om at kommer til å eksplodere.

At det er en god investering, er det ikke tvil om. Men det er mange små aktører som skal bli enige, og det er ikke så lett bestandig. Spesielt ikke når det er snakk om å binde opp kapital ...

Jeg håper i alle fall at de fortsetter!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 09:32   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slutt på levering av grøntkasser?

Kanskje det er noe å tenke på for FP damene, å gå inn med investering?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no