Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Forslag til lavbudsjetts sydenferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 18:04   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Forslag til lavbudsjetts sydenferie?

Jeg er student og vi kan ikke prioritere å bruke mange titusener på ferie de to somrene det er snakk om.
I år er første året vi ikke har oppsøkt sydligere trakter med sol og varme, og allerede nå i oktober er jeg i ferd med å krype ut av mitt gode skinn.

Vi er enige om at neste år vil vi sydover, men vi må forsøke å gjøre det på billigste mulige måte. Mannen har firmabil så vi har på den måten mulighet til å reise ganske billig om vi kjører, men vi har ikke lyst til å bruke alt for mye av dyrebar ferietid i bilen heller så fly blir antakeligvis det beste alternativet uansett.

Vi er dessverre litt kravstore til bosted, 3 stjerner er minimum. Rent og pent er det viktigste.

Tar veldig gjerne imot tips til både steder og gjerne (rimelige) hoteller, leiligheter eller annet dere har god erfaring fra. Vi må reise i skoleferien.
Barcelona er en feriefavoritt for oss, men der er det både dyrt å bo og dyrt å leve så jeg tror vi får finne på noe annet.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:09   #2
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344