Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nekte-liste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-08, 14:04   #161
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det rommet likte jeg!

Husene her omkring har mye panel, og jeg synes det er trist å se at alt blir malt. Det er moderne nå, men jeg tipper at om 10-15 år vil "malt panel" stå på sånne lister som denne. Og har man først malt, er det ingen vei tilbake. Tre er mye mer levende.

Jeg tror faktisk jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ALDRI noensinne vil synes trepanel på den måten der er pent, tvert imot. Det er helt grusomt, det vrenger seg i meg når jeg ser det i hus. På hytter har det sjarm, så der synes jeg det kan være "pent". Men ikke i hus, da får de et usjarmerende hyttepreg over seg. Nei, det ser helt jalla ut, jeg hadde malt meg ihjel om jeg flyttet inn et sted med så mye panel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:14   #162
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror faktisk jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ALDRI noensinne vil synes trepanel på den måten der er pent, tvert imot.

Enig.

Jeg elsker trepanel, men det være malt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:16   #163
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror faktisk jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ALDRI noensinne vil synes trepanel på den måten der er pent, tvert imot. Det er helt grusomt, det vrenger seg i meg når jeg ser det i hus. På hytter har det sjarm, så der synes jeg det kan være "pent". Men ikke i hus, da får de et usjarmerende hyttepreg over seg. Nei, det ser helt jalla ut, jeg hadde malt meg ihjel om jeg flyttet inn et sted med så mye panel.

Godt vi ikke bor sammen, da.
Du skal tilogmed få slippe å komme på besøk så du ikke vrenger deg.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:22   #164
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg tror faktisk jeg med hånden på hjertet kan si at jeg ALDRI noensinne vil synes trepanel på den måten der er pent, tvert imot.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:35   #165
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, det ser helt jalla ut, jeg hadde malt meg ihjel om jeg flyttet inn et sted med så mye panel.

Jalla? Den må du forklare.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:54   #166
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nekte-liste

Inn til oss kommer ikke:

Furumøbler
Broderte bilder
Nips og mikkmakk
Mønstrete stoff
Gjøkur eller sånn veggur som sier ding og dong i hytt og gevær
Hekladuker og løpere
Dorulldukker
Nisser (bortsett fra noen enkle i glass og de ungene har laget i barnehagen )
Stygge telysholdere formet som hus med snø på taket
Tepper på gulv (fy for støvsamlere)
Takvifte
Speil i taket på soverommet
Bilder av gråtende barn (sånn type "i gangen hos bestemor"-bilder)
Messingskilt på døra til bad/do med bilde av en tissende gutt

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:55   #167
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nekte-liste

Åh guuud, jeg glemte brystpanel og ubehandlet panel generelt!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:56   #168
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nekte-liste

Og pyntehyller med tallerkner i, klokkestrenger, og ting av messing. :shudder:

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 15:16   #169
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Mange av de tingene her er jo veldig opplagt, da. Det er vel ikke så mange i vår generasjon i 2008 som bruker broderte klokkestrenger og dorulldokker. Mer interessant syns jeg det er hva folk ikke vil ha i hus av det som selges i butikkene nå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 16:22   #170
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg blir litt overrasket over at man kan mene så sinnsykt at noe annet er stygt, eller, jeg har ikke noen problemer med å se at virkelig stygge ting er stygge, men jeg har heller ikke noe problem med å gjenkjenne bra utførte ting selv om det ikke er min stil. Som umalt panel, for eksempel. Ekstrem minimalisme er heller ikke min stil mer enn fem minutter om gangen, men jeg kan fortsatt sukke henført over en strøken kjøkkenløsning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 16:37   #171
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Møbler med mye stålgreier, som f.eks. dette er helt uaktuelt hos oss.


Sånnt bord har vi.
Tapetbord har vi også, på soverommet. Ny er den, til og med.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 17:56   #172
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Uff, det var ikke meningen å fornærme noen. Det bordet var bare et eksempel på møbler med stål som ikke passer inn hos oss. Vi har sikkert mye du ikke ville hatt også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 18:10   #173
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ikke mobb kua mi! Jeg laget verdens fineste keramikk-ku til mor da jeg var liten og hadde keramikk på skolen . I alle år har jeg vel egentlig trodd at den sto framme som en høflig gest, så jeg sa for et par år siden til min meeeeget interiør-interesserte mor at hun kunne fjerne kua uten at jeg ble fornærma.

Og min mor ble helt sånn . Hun likte kua kjempegodt hun .



Men det var ikke din ku jeg snakket om, men Shamu sin.

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hva er galt med hagedyr?

Vi har ei keramikk ku i hagen.. svær sådann! Den er knalltøff!

Bilde! :etterlyser:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 19:00   #174
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Godt vi ikke bor sammen, da.
Du skal tilogmed få slippe å komme på besøk så du ikke vrenger deg.

Takk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 19:38   #175
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nekte-liste

Slår meg sammen med allium. Jeg har levd med ubehandlet tre hele livet, og elsker det. Det gir god luftkvalitet, er så godt som vedlikeholdsfritt, puster og er lunt.

Furupanel kan lysnes Blir det malt eller lakket, er det ødelagt for all fremtid, og mister veldig mye av de gode egenskapene, blant annet evnen til å bufre fuktighet.

  Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 20:06   #176
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Det er mer interessant å se hva folk ikke vil ha av sånt som selges nå, ja.

Glass- og metallmøbler vil jeg ikke ha. Det KAN være stilig hvis det er veldig skikkelige ting, i et veldig gjennomført miljø, men det er for kaldt og hardt for meg. Og så blir det solgt en masse "liksom "design""-ting i glass og stål som er regelrett stygge.

Shabby chic ser sjarmerende ut på bilder, men det er absolutt ikke "meg". Det passer bedre for "blondedamer", liksom.


Jeg hadde aldri trodd jeg ville like gammeldagse, orientalske gulvtepper, men så arvet jeg 3 digre, flotte tepper av grandtanten min, og de er NYDELIGE! Varme og myke, gode farger som er vakkert avstemte, og så passer de perfekt i de rommene jeg har dem.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 20:16   #177
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Enig med Polyanna om tepper - alle våre venner har kibbet ut de persiske teppene til fordel for stramme sisal-tepper som alle ser IKEA ut. Eller til nød noen dyyyre, gørrkjedelige ensfargede ulltepper.

Jeg elsker de to digre persiske teppene vi har i stuen. Ja, direkte "in" er det ikke, men så synes jeg det er kjempegøy å blande og da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 20:20   #178
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg ønsker meg persisk teppe i stua! Knerten har et rødt på rommet sitt, det liker jeg godt!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 20:24   #179
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Enig med Maximillia og Polyanna.
Selv er jeg ganske vinglete og har en tendens til å velge det alle andre har fordi jeg ikke gidder å prøve/lete selv. Jeg blir veldig fascinert over folk som virkelig klarer å gjøre det originalt. I oppussingsprogrammer synes jeg også de har en tendens til å velge det som er in, fremfor å gi tips om nye løsninger og idéer. Feks det med fondvegg brukes mye.

Ellers er det jo noen ting jeg ikke liker da:
-trådgardiner
-panelgardiner passer ikke særlig godt her (har prøvd)
-mosaikkfliser (ikke stygt, men hadde ikke valgt det)
- kombinasjonen glass/stål når det gjelder bord
-lamper på veggen (hadde vært praktisk, men har tilgode å se noen fine)
- orkidéer (er så lei)
- dusj med discolys, speil, radio og innebygd bar
-eik er jeg litt usikker på...selv om det er veldig in.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 20:41   #180
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Mulig det kan oppfattes som seriøs rævslikking og/eller stalking at jeg bare må si til det AC har produsert i denne tråden. Jeg liker egentlig ikke å være så enig med noen, men igjen

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no