Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Bruk forbrukermakt - et eksperiment!

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 15:28   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Bruk forbrukermakt - et eksperiment!

Jeg har akkurat ringt Kiwi og klaget over at den eneste sopptypen de har i sitt sortiment er champignon, jeg ønsker meg østersopp!

Jeg etterlyste også økologiske grønnsaker. I dag har Kiwi kun to økologiske frukt-/grøntvarianter i sitt "frivillige" sortiment; gulrøtter og poteter

Hvor mange dager tar det å øke soritmentet hvis alle FP-damene ringer ned utvalgsansvarlige på hovedkontoret til Kiwi og forlanger bredere økologisk sortiment?!

Sleng gjerne på et spørsmål om fullkorpasta også ...

Telefon 32 24 40 00 fra hjemmesiden til Kiwi http://www.kiwi.no/

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 15:47   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruk forbrukermakt - et eksperiment!

Jeg har brukt min forbrukermakt på maxi og Meny og de har tatt inn nesten alle produktene jeg ba om. Det de ikke tok inn var for at jeg ønsket et annet merke enn hva de hadde leverandøravtaler med.

Kiwi handler jeg sjelden på, så det får noen andre ta seg av.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:10   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruk forbrukermakt - et eksperiment!

Kiwi er det et stykke å reise til så der handler jeg omtrent aldri.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:23   #4
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Bruk forbrukermakt - et eksperiment!

Jeg har flere ganger irritert meg over slike ting, men må ha noen til å brøyte vei for meg. Nå har du hvertfall tråkka opp en sti, og da skal jeg tråkke etter

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no