Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du badevekt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en badevekt i ditt hjem?
Ja, har vekt. 156 73,93%
Ja, har vekt - men den er stuet vekk/ikke i bruk. 18 8,53%
Nei, har ikke vekt, men planer om å skaffe en. 1 0,47%
Nei, har ikke vekt. 36 17,06%
Dustepoll - hvor mye veier du'a? 0 0%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 10:18   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei, jeg har hatt litt issues med vekt tidligere, og vil ikke ha det i hus. Jeg kjenner det på klærne om jeg legger på meg litt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:18   #22
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg har ei vekt, for jeg liker å vite sånn noenlunde hvor mye jeg veier. Bruker den når jeg kommer på at jeg har den. Og nå har jeg tenkt meg litt ned i vekt etter graviditeten, så nå veier jeg meg for å se etter om amminga har litt effekt.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:19   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg har en som måler alt mulig. Det må jeg ha - jeg bruker den som regel hver dag. Jeg er En Som Poller Alt Mulig.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:19   #24
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Eg har vekt, men så er eg på vei ned og då. Ungane veier ser dann og vann (mistenkter eg), og foreløpig er det visst om å gjera å vega mest. Eg kommer nok til å fortsetta å ha vekt i hus, men vil prøva å læra mine jenter å ha eit sunt forhold til vekt og mat.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:22   #25
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nei, jeg måtte kvitte meg med min vekt. Jeg ble for fanatisk opptatt av den da jeg slanket meg. Veide meg flere ganger daglig.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:25   #26
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Har du badevekt?

Har vekt på badet. Den fungerer som underlag for bleiebøtta, slik at den ikke står direkte på varmekabel-gulvet og stinker. Veier meg en gang i blant, men vekta er totalt upålitelig så det er nesten litt lotto.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:27   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har og den er hyppig i bruk - av meg. De andre i familien bruker den ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:40   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Jeg har badevekt nå, men lenge hadde jeg det ikke. Den står gjemt under sengen min, og kommer bare fram når jeg har bestemt meg for å veie meg. Hadde jeg begynt å obsesse rundt den, hadde den nok blitt fjernet først som sist.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:40   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har og den står lett tilgjengelig under vasken, men er nesten aldri i bruk.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:42   #30
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har vekt, og vi bruker den innimellom.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 10:47   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja vi har under vasken på badet, den brukes av meg å poden. Vi må nemlig ha litt kontroll på vekten til mini , han veier lite og kan ikke gå ned i vekt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:01   #32
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, vi har vekt. Jeg bruker den innimellom for å holde et øye med at ikke kiloene sniker seg på meg. Mannen bruker den ca hver uke, for han legger lett på seg uten å merke det.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:08   #33
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja vi har, og jeg er vel den som bruker den ofteste.
Nå er jeg gravid og liker å følge med på vektøkningen. Kan vel noen ganger gå litt for ofte på den, så har vurdert å legge den vekk.
Mann og barn bruker den så og si aldri.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:11   #34
Kathy
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sentralt
Innlegg: 36
Kathy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du badevekt?

Nope, har ikke vært tilstede i denne heimen på flere år.
Og det er i grunn like greit...

__________________
Kathy, Turbotrollet 05, Lillesøster 08 og Bonusbabyen April 2010
Kathy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:40   #35
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi fikk badevekt i bryllupsgave, så den står under skapene på badet. Har skiftet batterier på den en eller to ganger de siste 8 1/2 årene, så den brukes vel ikke så mye.
Syns det er greit å veie meg en gang i blant, sånn annenhver måned kanskje. Mannen og ungene gjør det også.

Nå er jeg gravid, så da veier jeg meg de dagene jeg skal til jordmor / lege.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:41   #36
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har, men bruker den ikke så ofte..Mest for å veie kofferter når vi skal ut og reise

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:44   #37
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, har vekt - men den er stuet vekk/ikke i bruk.
Den er sjelden i bruk for å si det slik, kanskje en gng i året.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 11:47   #38
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du badevekt?

Vi har en, men jeg unngår å bruke den så mye pga potensielle dumme mat-og vektrelaterte problemer. Har egentlig bestemt meg for å kaste den, men hvis jeg blir gravid snart er det kanskje kjekt å ha? Er det sånn at en bør veie seg hjemme da og ikke hos jordmor e.l.?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:03   #39
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja. Men jeg bruker den veldig sjelden.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 12:03   #40
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du badevekt?

Ja, det har vi. Veier eldste med jevne mellomrom, som vi har fått beskjed om og gjøre fra spesialisten på sykehuset.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no