Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Enkelte folk har lite vett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 21:03   #21
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Jeg leste ganske nylig at barnedødeligheten på 50/60/70 tallet lå på ca 60000 barn i året. 60000 barn, det er mange. Og når jeg ser tilbake på egen barndom og folk jeg kjente så var det faktisk veldig mange som mistet barn i ulike typer ulykker. (antar barn det her er snakk om er fra 0-18 år)

Til sammenligning omkommer i år 2007/08 ca 60 barn på grunn av sykdom/ulykke pr år. Mye fordi vi passer mye bedre på barna våre. De sikres i bil med riktig sikkerhets utstyr, og de sikres ved vann og i båt med riktig sikkerhets utstyr. Små barn leker sjelden alene ute. Vi tar godt vare på barna våre. Vi trenger ikke være slurvete og slik risikere at vårt barn blir en del av en statistikk det ikke behøver å være i.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 21:41   #22
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Det er også sant. Hørte for en tid tilbake om en mann som kolliderte med en annen bil, et barn i den andre bilen døde fordi det ikke var skikkelig sikret. Mannen som kom i den møtende bilen hadde det forferdelig pga. dette og han hadde gitt streng beskjed til sine nærmeste om å sikre barna sine skikkelig i bil.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:02   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg mener for all del ikke at tingene du påpeker ikke er viktig altså, jeg klarer å engasjere meg på flere områder. 1100 barn ble skadet i bilulykker(en økning på nesten 100 barn i året sammenlignet med i 2006) i fjor og 12 døde så det er jo en viss sjanse for at noe kan skje.

Tviler forøvrig på at dette er første gangen ei heller siste gangen hun gjør dette. De skulle faktisk handle noe så livsviktig som en pakke røyk..

Poenget mitt: Jeg klarer ikke se poenget med å atter en gang okke og oie seg i kor over at noen har sett at noen har gjort noe som utgjør en risiko for eget barn.
Face it. Vi gjør alle ting vi ikke burde fra tid til annen, dumme og lite veloverveide ting. Kan hende dette var et engangstilfelle det du så ja, vi vet ikke dette, og det at du spekulerer vilt her, fordi moren røyker eller noe, gjør meg enda mer fordomsfull mot tråder som dette. Kjenner du henne?
Får litt -følelse av dette, rett og slett.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:04   #24
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes ikke det er ok, men jeg kjenner også at jeg ikke klarer hisse meg opp sånn kjempemye.

Jeg er helt enig med Joika, jeg.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:04   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Vi trenger ikke være slurvete og slik risikere at vårt barn blir en del av en statistikk det ikke behøver å være i.

Jeg er helt enig i dette. Og hvem er ikke det egentlig?

Er det noen her som kjenner noen som har bil og barn, men som ikke eier et bilsete forresten?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:13   #26
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg leste ganske nylig at barnedødeligheten på 50/60/70 tallet lå på ca 60000 barn i året. 60000 barn, det er mange.

Seksti tusen barn i året? Altså flere barn som dør enn som ble født årlig? Beklager, men det tror jeg ikke noe på.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:14   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Seksti tusen barn i året? Altså flere barn som dør enn som ble født årlig? Beklager, men det tror jeg ikke noe på.

164 unger om dagen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:16   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er helt enig i dette. Og hvem er ikke det egentlig?

Er det noen her som kjenner noen som har bil og barn, men som ikke eier et bilsete forresten?

Ja jeg gjør det.

hh: synes det er flott du er så engasjert jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:18   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Ja jeg gjør det.

Det mener jeg er verdt en debatt såfall. Noen burde si i fra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:19   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Huff, jeg ser mye usikrede barn her, særlig de som er på alder med storebror. Skal-bare-dit holdningen er høy.

Jeg er så glad for at jeg har vært nøye med at barna sitter i stolene sine når vi skal ut og kjøre. Storebror sier "klar" når han har tatt på selen og vi får ikke lov å kjøre ut av gården før den er på. HAn passer også på at vi andre har på sele. De har aldri sittet foran heller.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:22   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det mener jeg er verdt en debatt såfall. Noen burde si i fra.


Har sagt fra flere ganger,enkelte vil bare ikke høre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:22   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Har sagt fra flere ganger,enkelte vil bare ikke høre.

Da lar jeg meg faktisk sjokkere.




Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:33   #33
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

En bekjent har 3 unger, yngste på 3år. Ingen barneseter. Ser og en del i barnehagen som leveres i biler som ikke har barneseter i seg. Så det er nok en del der ute.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:35   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Huff, jeg ser mye usikrede barn her, særlig de som er på alder med storebror. Skal-bare-dit holdningen er høy.

Jeg er så glad for at jeg har vært nøye med at barna sitter i stolene sine når vi skal ut og kjøre. Storebror sier "klar" når han har tatt på selen og vi får ikke lov å kjøre ut av gården før den er på. HAn passer også på at vi andre har på sele. De har aldri sittet foran heller.

Skjønner ikke helt. Er du glad for alle de gangene du aldri har kollidert eller kjørt i grøfta med ungene sikret tidligere, eller er du glad for at du er nøye med sikkerheten for framtiden, da det faktisk kan skje noe?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:41   #35
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

En bekjent har 3 unger, yngste på 3år. Ingen barneseter. Ser og en del i barnehagen som leveres i biler som ikke har barneseter i seg. Så det er nok en del der ute.

Du sier i fra da eller?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:13   #36
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Poenget mitt: Jeg klarer ikke se poenget med å atter en gang okke og oie seg i kor over at noen har sett at noen har gjort noe som utgjør en risiko for eget barn.
Face it. Vi gjør alle ting vi ikke burde fra tid til annen, dumme og lite veloverveide ting. Kan hende dette var et engangstilfelle det du så ja, vi vet ikke dette, og det at du spekulerer vilt her, fordi moren røyker eller noe, gjør meg enda mer fordomsfull mot tråder som dette. Kjenner du henne?
Får litt -følelse av dette, rett og slett.

Kjenner til henne fra min forrige jobb og nå bor vi på samme sted. Forøvrig har de samme personene naboer som gjør akkurat det samme.. de kommer hver dag i barnehagen med barnet uten sete, uten sele, sittende(noen ganger stående i forsetet).

Sitter jeg på min høye hest fordi jeg ikke ser viktigheten av å slenge barnet inn i bilen for å kjøpe en pakke røyk? De kunne faktisk gått dit.. Hvis du syntes det er ok å gjøre fra tid til annen så deg om det, men jeg må få lov til å mene at det er uforsvarlig og lite lurt.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:18   #37
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Kjenner til henne fra min forrige jobb og nå bor vi på samme sted. Forøvrig har de samme personene naboer som gjør akkurat det samme.. de kommer hver dag i barnehagen med barnet uten sete, uten sele, sittende(noen ganger stående i forsetet).

Sitter jeg på min høye hest fordi jeg ikke ser viktigheten av å slenge barnet inn i bilen for å kjøpe en pakke røyk? De kunne faktisk gått dit.. Hvis du syntes det er ok å gjøre fra tid til annen så deg om det, men jeg må få lov til å mene at det er uforsvarlig og lite lurt.

Men sier du fra?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:30   #38
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Javel

Huh?

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg leste ganske nylig at barnedødeligheten på 50/60/70 tallet lå på ca 60000 barn i året. 60000 barn, det er mange. Og når jeg ser tilbake på egen barndom og folk jeg kjente så var det faktisk veldig mange som mistet barn i ulike typer ulykker. (antar barn det her er snakk om er fra 0-18 år)

Til sammenligning omkommer i år 2007/08 ca 60 barn på grunn av sykdom/ulykke pr år. Mye fordi vi passer mye bedre på barna våre. De sikres i bil med riktig sikkerhets utstyr, og de sikres ved vann og i båt med riktig sikkerhets utstyr. Små barn leker sjelden alene ute. Vi tar godt vare på barna våre. Vi trenger ikke være slurvete og slik risikere at vårt barn blir en del av en statistikk det ikke behøver å være i.

Det regnestykket ditt stemmer vel ikke helt. Det blir født omtrent 60 000 barn i året, mener du at barnedødeligheten var på 100 % i de tre tiårene der?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:33   #39
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Nei, det har jeg ikke gjort til denne personen. I grunnen så tror jeg vel egentlig innerst inne at de vet at dette ikke er smart men jeg tror også at de driter i det. Nevnte det for en felles bekjent som mente det var best å la vær for det har vært nevnt før og dette er en person(med temperament) som gjør livet surt for deg om du sier noe som du ikke er enig med dem i. For å være helt ærlig så har jeg rett og slett ikke lyst til å komme på denne personens uvennsliste, men klarer ikke helt å slå meg til ro med å la vær heller.

Har sagt i fra til to andre ved to anledninger men da var det feilsikring det gjaldt/ikke godkjent sikringsutstyr til barn som var for lite til å sitte i bare sele, men dette var personer som jeg følte meg litt sikrere på at ikke ville bite hode av meg. Så litt feig er jeg, det er vel kanskje grunnen til at jeg blåser ut litt frustrasjon på nett.

Jeg har laget et skriv om bilsikring som jeg skal få levert ut i barnehagen(om sikring av barn fra nyfødt opp til 135/150 cm og 36 kg), da kan de i alle fall lese hvis de gidder å bry seg med det.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 23:41   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Nei, det har jeg ikke gjort til denne personen. I grunnen så tror jeg vel egentlig innerst inne at de vet at dette ikke er smart men jeg tror også at de driter i det. Nevnte det for en felles bekjent som mente det var best å la vær for det har vært nevnt før og dette er en person(med temperament) som gjør livet surt for deg om du sier noe som du ikke er enig med dem i. For å være helt ærlig så har jeg rett og slett ikke lyst til å komme på denne personens uvennsliste, men klarer ikke helt å slå meg til ro med å la vær heller.

Jeg har laget et skriv om bilsikring som jeg skal få levert ut i barnehagen(om sikring av barn fra nyfødt opp til 135/150 cm og 36 kg), da kan de i alle fall lese hvis de gidder å bry seg med det.

Jeg finner det veldig interessant at du har dette som "kampsak" og at du lar deg provosere så voldsomt av folk som dette, som du regner med at gjør dette på regelmessig basis.... men du kan altså ikke si i fra til dem?

Så viktig er det ikke med barns sikkerhet, at du kan risikere å bli upopulær selv. Bedre å ha det som kampsak på nett ja.

I rest my case.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no