Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black week - hva kjøper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-21, 08:04   #41
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Jeg skal kjøpe oppbevaringsbokser. #evigryddeprosjekt

Vi kjøpte det på Jula i helga. #fastlavpris 69,90 per boks.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 08:11   #42
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ingenting. Boikotter.

Samme her. Når det var "kun" black friday kjøpte jeg absolutt ingenting, men begynte min egen tradisjon og leverte utvokst tøy til fretex akkurat den dagen. Nå er det verre å ikke handle en hel uke, så matbutikken må jeg "dessverre" innom en av dagene.

Eller jeg skal kjøpe en vinterdress til minsten på torsdag.... brukt på finn....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 08:39   #43
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg kjøpte serveringsbestikk på 25 % i går, fordi det var planlagt uansett og da har jeg jo faktisk spart penger. Ellers niks. Blir sur av alle sms-ene og e-postene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 08:42   #44
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Ingen ting. Liker ikke noe ved konseptet.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 08:49   #45
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg kjøpte nisseservise på 60% i julegave til en som samler, og tror jeg får kjøpte de hettegenserne som er på et par ønskelister til reduserte priser. Og evt kasseroller og stepanne til hytta om jeg ser noen gode tilbud. Så jeg kikker på de annonsene jeg får og handler på nett, tipper det er kaos på senteret.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 09:08   #46
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Fikk handlet en del av de gavene som skal ut av byen i går. De var neppe nedsatt.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 09:17   #47
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Ikke noe til meg selv, men siden jeg er i gang med netthandling av julegaver (korona i hus dytte meg i gang) kan det nok hende at jeg kjøper noen julegaver på tilbud hvis det først er tilbud på det jeg skal ha. Ikke prinsipiell nok til å vente en ekstra uke, kjenner jeg. Men altså kun på nett, fysisk butikk sånne dager er jo grusomt (og mange andre dager også, i grunnen).

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 09:19   #48
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har foreløpig kjøpt mandolin til mannen i julegave og en parfyme i julegave til dattera. Får se om det dukker opp noe interessant etter hvert.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 09:40   #49
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Kjøpte et sett med krydder og olje på klikk og hent på Kitchn. Det kostet mye mindre enn jeg pleier å betale for krydderboksene, pluss at jeg fikk med olivenolje på kjøpet. Dette er krydder vi bruker hele tiden. Ellers har jeg slett ingen planer om å handle noe som helst, da hele konseptet med black week byr meg i mot. Og å gå i butikkene de dagene utgår med høye kneløft.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 10:08   #50
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Bestikk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 10:57   #51
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg er en avviker jeg da, som er litt irritert på at jeg ikke kan ta en feriedag på fredag og levere ungene på skolen og dra på senteret, alene, armert med mange handleposer og lasse av i bilen når det er tungt. Det stresser meg ikke at der er mye folk, og jeg får gjerne kjøpt mye julegaver. Tr meg en pause og får meg litt mat og drikke, somregel fra en butikk, ikke kafe, og sunnmøringen i meg koser meg når jeg får kjøpt det jeg likevel skulle ha, på tilbud.
(Men i stedet er jeg på kurs 8.20-16 og julebord fra 18, i en by langt hjemmefra)

Jeg skal prøve å nettshoppe litt denne uka har jeg tenkt, men det er så krevende å orientere meg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 13:04   #52
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg har ventet flere måneder til ny mobil. Akkurat denne helgen får jeg ekstra poeng på kredittkortet, så det er mest derfor jeg handler nå. Jeg tror ikke noe av det jeg skal kjøpe er på tilbud.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 13:19   #53
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Bra at det er flere som blir forvirret.
Burde handlet julegaver men har ikke landet helt på hva vi skal kjøpe så for å unngå å kjøpe bare for at det er tilbud og å kjøpe ting som vi egentlig ikke trenger så tror jeg at jeg holder meg mest mulig hjemme.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 13:27   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg handler ikke bare for å handle og kjøper massevis av ting jeg ikke trenger. Jeg har skrevet liste, fulgt med på priser og benytter meg av tilbud om de dukker opp.

Det er lett å bli lurt, det er i alle fall sikkert. Sofaen vi kjøpte på salg i juni er nå på Black friday-tilbud, og er 2000 kr dyrere enn den var på sommersalget. Sengene vi har kjøpt er også på «tilbud», til samme pris som vi kjøpte dem for i september.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 13:28   #55
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Å bruke Prisjakt bevisst er smart i disse dager. Det er utrolig mange tilbud som absolutt ikke er tilbud.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 13:33   #56
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ingenting, men jeg får meldt meg av en del maillister!

Dette har vært min Black Friday-rutine de siste årene også.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 13:55   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Dette har vært min Black Friday-rutine de siste årene også.

Det er min januar-rutine.

Jeg melder meg jo PÅ så utrolig mange i desember - aka julekalender....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 14:06   #58
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Bra at det er flere som blir forvirret.
Burde handlet julegaver men har ikke landet helt på hva vi skal kjøpe så for å unngå å kjøpe bare for at det er tilbud og å kjøpe ting som vi egentlig ikke trenger så tror jeg at jeg holder meg mest mulig hjemme.

Kjøper heller ikke for å kjøpe, men skriver opp utover høsten ting vi skal ha.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 15:02   #59
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har kjøpt laptop til lillebror, det var et planlagt innkjøp. Så fikk jeg ønskelister fra min bror i går, så da blir det nok kjøpt noen julegaver også denne uken. Sjekker alltid prisjakt for å se om tilbudene er ekte.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 15:22   #60
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Hvis noen har gode julegavetips på tilbud til menn i alderen mellom 45 og 74 så bare skriv det her. Egentlig, tips samma hva skulle jeg gjerne hatt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no