Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black week - hva kjøper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-21, 21:27   #21
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Julegaver. Men kun på nett, jeg gidder ikke butikkstress.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:30   #22
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Stekepanne. Igjen.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:37   #23
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.229
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor?

Northern på royaldesign.no

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:44   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.752
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Vurderer ny stekepanne til oss, evt ønske oss til jul. Igjen ..

og om jeg finner på noe lurt i julegaver, skal jeg bestille det på nett. Skal ikke i en eneste fysisk butikk for salg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:44   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ingenting. Boikotter.

Her også.
Det er bare sjukt trist hele greia.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:48   #26
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Det jeg har bruk for. Sjekker om det gutta ønsker seg er på salg. Evt ting vi bruker. Kjøper ikke ny TV bare fordi det evt er halv pris.
Og hvis jeg kommer over noe som kan evne seg til julegave til svigerfamilien.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 21:56   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Vi skal ha TV og vaskemaskin til fjellboligen, og jeg har ikke så mye penger at jeg boikotter et godt tilbud. Jeg kan selvsagt vente til januarsalget, men ser ikke helt vitsen når vi trenger det nå.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 22:13   #28
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg skal kjøpe oppbevaringsbokser. #evigryddeprosjekt

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 22:15   #29
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Kjøpte treningsbukser til 10-åringen. Skulle likevel ha, sparte mange hundre kroner.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 22:15   #30
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Bruker Black Week til å lage «regel» på reklame-e-post at de skal gå rett i papirkurven.

Hvis jeg avmelder nyhetsbrev, har jeg funnet ut at da meldes jeg samtidig ut av kundeklubbene, så da ble det en life hack.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 22:42   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi skal ha TV og vaskemaskin til fjellboligen, og jeg har ikke så mye penger at jeg boikotter et godt tilbud. Jeg kan selvsagt vente til januarsalget, men ser ikke helt vitsen når vi trenger det nå.

Vurderer å gjøre det samme, men mulig det er bedre å vente til over nyttår for min del. Leiligheten er ferdig i februar.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 22:56   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg sparer en del på ting jeg uansett kjøper til jul eller ting vi trenger. Panduro ser ut til å ha 25% på alt. Det blir noen tusjer der. Stekepanna vår bør byttes ut. Slike er et ofte salg på, jeg hadde aldri kjøpt den til full pris.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 23:39   #33
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Julegaver. Har plutselig fri fredag og skal prøve å gjøre meg ferdig med julegaver og kalendergaver til ungene.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 23:44   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Skal se om jeg får kjøpt et par julegaver fredag ettermiddag og benytte meg av tilbud.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 23:57   #35
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg har bestilt meg nye skoletter fra Sapatos. Jeg har trengt det en stund, men har ventet på Black friday, og nå kom det tilbud på 50 %

Jeg håper å få kjøpt noen julegaver i løpet av uka også.

Tidligere boikottet jeg Black friday, men nå følger jeg med på butikker der jeg vet jeg trenger noe, og slår til hvis det er ordentlig tilbud.

På tross av at jeg benytter meg av relevante tilbud så syns jeg konseptet Black friday er utrolig unødvendig. Fråtseri satt i system.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 04:58   #36
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Boikott her også. Jeg skal ikke en gang inn i en butikk som er med på galskapen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 05:06   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Ingen planer om handel. Kanskje noen gode kniver. Jeg ønsker oss ny spisestue, så rur det inn et tilbud fra alle du mailinglistene jeg er med på, så skal jeg vurdere det. Jeg skal helt sikkert ikke gå i butikker i alle fall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 06:12   #38
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Ingenting.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 06:18   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Kjøpt meg et par Hoka jeg har ønsket meg en stund, sparte firehundre på det og gledet en lokal sportsbutikk på Østlandet som hadde fått seg nettbutikk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 06:58   #40
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Muligens en spilldings på Elkjøp (som foreløpig ikke er satt ned en krone).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no