Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Håndhilser man nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-21, 19:16   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Ja, hvorfor ta på hverandre i dat hele tatt? Hvorfor klemme, kysse, danse, elske, holde hender, stryke noen over kinnet, klappe noen på skuldra, holde rundt noen som gråter?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 19:21   #42
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Bare jeg slipper klemming i jobbsammenheng. Det er én kollega som har blitt en god venn som jeg føler det naturlig å klemme. Ellers synes jeg klemming har tatt helt av, og jeg ønsker å reservere meg mot det. Finnes det er reservasjonsregister for klemming et sted, skriver jeg meg på ASAP.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 19:22   #43
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, hvorfor ta på hverandre i dat hele tatt? Hvorfor klemme, kysse, danse, elske, holde hender, stryke noen over kinnet, klappe noen på skuldra, holde rundt noen som gråter?

Av dette ønsker jeg bare klapp på skuldra på fagkonferanser og i jobbsammenheng ellers.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 19:22   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Jeg tenker at om vi fortsetter med god håndhygiene så er ikke håndhilsing i en normalsituasjon noe problem. Så kan man heller avstå om man er syk/ikke helt i slaget. For oss som synes det er fint å håndhilse.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 19:23   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

[/i]QUOTE=My;5080385]Ja, hvorfor ta på hverandre i dat hele tatt? Hvorfor klemme, kysse, danse, elske, holde hender, stryke noen over kinnet, klappe noen på skuldra, holde rundt noen som gråter?[/quote]

Godt spørsmål. Helt i tråd med å snakke om alternative, mindre smitteoverførende måter å hilse på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 19:33   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Ja. Jeg møtte nye mennesker lørdag ettermiddag og håndhilste på dem. Det var fint!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:04   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Av dette ønsker jeg bare klapp på skuldra på fagkonferanser og i jobbsammenheng ellers.

Noen gråter åpenbart ikke nok på jobb.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:13   #48
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, hvorfor ta på hverandre i dat hele tatt? Hvorfor klemme, kysse, danse, elske, holde hender, stryke noen over kinnet, klappe noen på skuldra, holde rundt noen som gråter?

Jeg vet ikke med deg, men jeg pleier ikke å gjøre dette med folk jeg ikke kjenner. Og om jeg av en eller annen grunn ikke ønsker å klemme, kysse, danse osv. med kronprinsen, kommer det ikke til å bli en sak for nasjonal media. Det er den viktige forskjellen, mener jeg. Det er ikke forventet at jeg klemmer, kysser, danser osv. med noen, men det var forventet at jeg håndhilse, uten noe spørsmål om mine egne grenser.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:17   #49
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Noen gråter åpenbart ikke nok på jobb.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:18   #50
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Noen gråter åpenbart ikke nok på jobb.

Eller danser og kysser.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:20   #51
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Det er i hvert fall ikke stadig vekk at jeg hilser på nye mennesker.
Typ tre håndtrykk i måneden Og jeg liker det.
Det har vært smittefarlig med håndtrykk, klemmer og menneskelig kontakt i alle tider. Koronaviruset er etter min mening ikke kvalifisert til å ødelegge det for alltid.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:31   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Jeg forventer ikke håndhilsing. Marsjerer ikke bort med hånden strukket utover og myndig blikk lissom. Man merker jo om noen møter deg med å initiere håndhilsing, et nikk eller en hånd til brystet, liksom? Det er alltids noen der ute med avskrudde antenner, men er det generelt et veldig stor problem å unngå håndtrykk om man ikke er muslim og noen skal Make A Point?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:32   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Eller danser og kysser.

Det også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:32   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg forventer ikke håndhilsing. Marsjerer ikke bort med hånden strukket utover og myndig blikk lissom. Man merker jo om noen møter deg med å initiere håndhilsing, et nikk eller en hånd til brystet, liksom? Det er alltids noen der ute med avskrudde antenner, men er det generelt et veldig stor problem å unngå håndtrykk om man ikke er muslim og noen skal Make A Point?

(Sorry noen.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:41   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Jeg kommer ikke til å være først ute med håndhilsing, nei.

Å sammenlikne med trøsting og klemming er jo veldig lite relevant, all den tid håndhilsing er veldig allment OG man bruker hendene sine til å holde tissen sin med f.eks. (prøv å sitt med ansiktet vendt mot utgangen til do på restaurant og se hvor mange menn som kommer ut med helt tørre hender. Jeg lover, det er mer enn halvparten). De færreste jeg vet holder tissen med kinnet, ei heller klemmer på alle de møter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:55   #56
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Bare jeg slipper klemming i jobbsammenheng. Det er én kollega som har blitt en god venn som jeg føler det naturlig å klemme. Ellers synes jeg klemming har tatt helt av, og jeg ønsker å reservere meg mot det. Finnes det er reservasjonsregister for klemming et sted, skriver jeg meg på ASAP.

Sign me up

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 20:58   #57
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, hvorfor ta på hverandre i dat hele tatt? Hvorfor klemme, kysse, danse, elske, holde hender, stryke noen over kinnet, klappe noen på skuldra, holde rundt noen som gråter?

Da har jo kontakten en annen funksjon for min del i hvert fall. Å håndhilse på en drøss folk i jobbsammenheng gir ikke særlig med gode følelser, endorfiner eller oxytocin akkurat, men ganske høy smitterisiko for alskens ufarlige ting som er plagsomt, men som man selvfølgelig går på jobb med.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 21:01   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg forventer ikke håndhilsing.

At du ikke gjør det er nå en ting, men det blir veldig rart å ikke anerkjenne at det er/var kulturelt forventet. Har du feks prøvd å ikke ta i mot en utstrakt hånd på jobbintervju? Har du aldri hørt folk snakke om hvor mye håndtrykket sier om en person? Selvfølgelig er/var håndhilsing forventet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 21:13   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Poenget mitt, for dere som ikke skjønte det, er at all fysisk kontakt potensielt kan spre smitte, men vi trenger det, av ulike grunner. Håndhilsing har også sin funksjon. Ikke samme funksjon som det andre jeg nevnte (takk for alle forklaringene om at man ikke kysser og gråter så mye på jobb og ikke berører tissen med kinnet og sånn, er glad jeg fikk oppklart det ), men fortsatt en viktig funksjon i vårt samfunn. Jeg forstår at det er mange som aldri har likt håndhilsing for håndhilsingen sin del, på samme måte som jeg ikke liker å klemme. Men jeg synes det er en skremmende utvikling hvis redselen for bakterier skal hemme oss i en slik grad at vi ikke tør å gjøre disse tingene som før var så naturlig. smye syk var vi da ikke før heller. Det er jo bare å vaske hendene når man har hilst på mange fremmede, før man spiser.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-09-21 kl 12:09.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-21, 21:14   #60
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndhilser man nå?

Jeg har en jobb der vi alltid, nesten uten unntak håndhilste. Nå er jeg ferdig med det. Jeg kommer til å smile, og ønske velkommen uten å initiere håndhilsing. Jeg håper på å kunne møte folk på en høflig og hyggelig måte uten håndhilsing. Hvordan jeg skal unngå det helt må jeg tygge litt på. Men jeg må finne en god måte.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no