Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-15, 00:21   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og folk som ikke bruker blinklys!

Ene eksen min var fin ... Han husket sjelden å blinke, bortsett fra midt på natten på en landevei langt ute i gokk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 00:37   #22
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som lar barnet sitt stå på setet under en forestilling. Klart barnet gjerne vil se det som foregår på scenen. Men det vil jo gjerne de som sitter bak også.

Folk som skamløst delegerer bort arbeid de stengt tatt burde gjort selv.

Folk som er kjenmpeinteresserte i seg selv men ikke så veldig interesserte i andre.

Selvhøytidelige folk. Get over yourselves!

Folk som aldri tar sjansen på å by på seg selv i frykt for at andre ikke skal like det man sier eller gjør.

Folk som bare klager men aldri har et eneste konstruktivt forslag til en løsning.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 12-06-15 kl 01:10.
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 00:40   #23
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Leger som synes en respet på 125ml Cozylan er passe
Jeg vil ha en liter!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 01:05   #24
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og folk som ikke bruker blinklys!

Jepp. Og de som ikke plasserer seg riktig i rundkjøringer og kryss. Hver eneste dag når jeg skal på jobb må jeg stå og vente, fordi de som skal til venstre ut av krysset ikke har vett til å legge seg langt nok til venstre til at biler kan kjøre opp på siden av dem og svinge til høyre. Så i det hele tatt folk som hindrer god flyt i trafikken.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 08:20   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg er nokså "mellow" og irriterer meg sjelden. Bortsett fra når jeg er veldig trøtt, da har jeg kort lunte da!

Jeg irriterer meg lite over folk som betyr noe for meg. Hadde all verdens tålmodighet med eksen og poden ++. Men kollegaer og folk som jeg ikke velger være sammen med, men som jeg blir plassert sammen med... Da har jeg ikke alltid så lang lunte. Dvs jeg sier ikke så mye, jeg er da høflig.. men irriterer meg. Spesielt når all kveruleringen resulterer i at prosjektleder dveler, og jeg blir uker forsinket med å komme i gang.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 08:37   #26
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Ikke mye som irriterer skikkelig, men jeg kan stønne over klein reklame a la Vanish-dama og Spar-reklamen på rim.

Jeg gir også gjerne en kvass tilbakemelding til mennesker som har et påtrengende behov for å formidle hvor mye de "må", når dette er saker de velger selv.

3 for 2 og priser som slutter på ..9.99.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 08:51   #27
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg irrriterer meg nesten bare over en ting, og det er folk som sutrer over småting uten at det virker som at de har noen slags forståelse for at det de sutrer over er småting.

Om man kombinerer med tafatthet så får jeg magesår og har lyst å hive vedkommende på bootcamp i Jotunheimen, eller på gata i Calcutta.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 08:54   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 09:37   #29
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg irriterer meg over folk som stadig kommer for sent til møter. Ikke fordi de har en så travel hverdag, men fordi de er notorisk for sene.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 09:53   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg irriterer meg over sommerjobbarbeidsgiveren min som ikke kan gi ut noe som helst informasjon om noe. I morgen skal jeg på kurs. Hvor og når? Aner ikke, de skulle sende ut en epost om det "snart". I går skulle "noen som visste" ringe meg opp igjen i løpet av dagen. Hva er arbeidstidene? Aner ikke, de skulle sende meg en epost "i løpet av dagen" for en uke siden. Jeg har behov for å planlegge i tilfelle jeg må ha hjelp til henting og levering i bhg. men det er visst umulig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 10:13   #31
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som aldri tør å si sin jævla mening eller komme med sine synspunkter i plenum, når ting faktisk blir tatt opp og diskutert. Du kan selvsagt ta deg faen på at du får høre ad omveier hva personen egentlig mener om både ditten og datten et par dager etter at det er for sent. Speak now, or forever hold your peace damn it!!!! :traumatisertgruppemedlem:.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 10:57   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Kolleger som er uhelbredelige rotehoder og som rett og slett IKKE KLARER å holde en bibliotekskranke fri for rot. Skranken vår er bibliotekets ansikt, og der skal det ikke ligge sakser, papirer med personopplysninger, tapebiter, skitne kopper og fat eller mobiltelefoner. Vi har masse fine skuffer og hyller under skranken til sånt om man er for lat til å sette det på sin faste plass (kjøkkenet, kontoret, søppelbøtta). Utlånsnøkkelen til studierommene skal dessuten ligge pent i skuffen sin når den ikke er i bruk. Den skal ikke ligge oppå innleveringskassa, på skranken, på kontoret eller på postbordet på bakrommet. Og om den ramler ned under innleveringskassa fordi man ikke har lagt den i skuffen sin, og heller ikke kvittert den inn på utlånslista, da man fikk den i retur, og man ikke gidder å plukke den opp og legge den i skuffen, så sier man i fra til nestemann som overtar skranken, så kveldsvakta slipper å ringe bygda rundt for å lokalisere den!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:00   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Baksnakking på jobb. Absolutt alle snakker dritt om alle. Det er så jævlig kjedelig og irriterende!

Hører deg, og høyner med baksnakking av bibliotekbrukere.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:01   #34
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Windows 8.

Jeg har ikke så mye mer å si om det. Det foreligger ingen formildende omstendigheter.

Amen, amen og amen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:10   #35
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Amen, amen og amen.

Jeg jobber mye med bibliotek, og det er jo ørtiførti irriterende systemer man må forholde seg til der. Disse systemene legger jo om både det ene og det andre og legger opp til MINIMALT med support til enhver tid. Det er bare å overleve med det man får!

Også Oria da!! Yaiks, jeg er glad jeg slipper drive med det hver dag!!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:11   #36
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Sjefen. Barnslig, uprofesjonell!!!

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:17   #37
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg jobber mye med bibliotek, og det er jo ørtiførti irriterende systemer man må forholde seg til der. Disse systemene legger jo om både det ene og det andre og legger opp til MINIMALT med support til enhver tid. Det er bare å overleve med det man får!

Enhjørning til support, en uke etter kurs i ny tidsskriftmodul i Micromark3:
"Vi får ikke opp ventede eksemplarer i abonnementskontrollen."
"Har ikke du vært på kurs da? Du gjør bare sånn og sånn og sånn."
"Jeg gjorde det. Det virker ikke."
"Jammen, du må jo fjerne de tomme postene fra forrige gang dere hadde problemer!"
"Jeg har gjort det også. Det går fremdeles ikke."
"Å?? Ja, da må det være noe galt i modulen, da."
Næææh???

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:21   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Enhjørning til support, en uke etter kurs i ny tidsskriftmodul i Micromark3:
"Vi får ikke opp ventede eksemplarer i abonnementskontrollen."
"Har ikke du vært på kurs da? Du gjør bare sånn og sånn og sånn."
"Jeg gjorde det. Det virker ikke."
"Jammen, du må jo fjerne de tomme postene fra forrige gang dere hadde problemer!"
"Jeg har gjort det også. Det går fremdeles ikke."
"Å?? Ja, da må det være noe galt i modulen, da."
Næææh???

Jeg har en mye verre en... Burde nesten sendt deg en PM. Den er rimelig spes...

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 11:55   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har en mye verre en... Burde nesten sendt deg en PM. Den er rimelig spes...

Folk som sier A og en halv B - og som tar resten privat.






-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 12:46   #40
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som hindrer god og effektiv flyt i offentlige rom. De som klarer å oppta hele fortauets bredde alene, de som står til venstre i rulletrappen, og de som stopper midt i smale døråpninger, øverst i rulletrappen, og rett innenfor døra til undergrunnsbanen uten tanke for at det kan være noen bak dem som gjerne vil forbi. Og det er VANVITTIG mange av dem!



:traumatisert av storbylivet:

Mistral er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no