Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor liker du foreldreportalen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 15:12   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor liker du foreldreportalen?

Etter de siste dager karakteristikker av FP's medlemmer som økomat-spisende snobber, vil jeg vite hva som gjør at du trives i dette forumet.

Jeg liker FP av mange grunner.

Det er en veldig hyggelig tone. Fint at moderatorene ikke fungerer som barnevakter, og ikke er strenge med enhver avsporing. En god diskusjon inneholder ofte avsporinger.
Her er så utrolig mange kloke og flotte mennesker.
Jeg blir inspirert. Vil lage sunnere mat, bruke mer økologisk, bli mer miljøbevisst, lese litt mer, trimme litt mer, shoppe litt mer. Eller kanskje ikke. Shoppe mer riktig iallefall.

Jeg trives rett og slett. Er vanskelig å slite seg løs av og til og gjøre mer fornuftige ting.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:14   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker den fordi jeg stadig lærer noe nytt.
Underforstått at det er mange (bare?) mennesker her som får meg til å tenke, jeg utfordres på mine meninger. Jeg er blitt glad i personene her på FP.


Sist redigert av annemede : 26-03-07 kl 15:35. Årsak: Ville legge til litt.
annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:16   #3
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker meg her fordi jeg får mange gode svar på de altformange spørsmålene jeg kommer med og fordi det er en god tone blant medlemmene, og lite shitkasting (jf.NM).

Liker også at det ikke bare prates om barna men også om oss voksne

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:19   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker meg på FP fordi det er mange oppegående, hyggelige og/eller morsomme folk her. Noen av dem er til og med alle tre tingene på én gang, og det er ikke så vanlig ellers.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:21   #5
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker aller, aller best at jeg kan snakke rett fra levra og mene det jeg vil. Det er så deilig at man tillater konflikter og opphetete diskusjoner her inne uten at alt skal fjernes med hard hånd.

Som Frost blir jeg også inspirert. Håndarbeid, bøker og filmer jeg kanskje ellers ville gått glipp av får jeg med meg takket være tips her inne.

Det viktigste er uansett at det er her alle menneskene jeg har blitt glad i gjennom ett langt forumliv har samlet seg.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:24   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker Foreldreportalen fordi det er alt jeg ønsker av et forum.
Mange hyggelige og oppegående folk man kan diskutere med, takhøyde nok til å få diskutert ferdig, mange gode inspirasjonskilder og en passe dose nek.
Sånn til forskjell fra NM f.eks.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:25   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker meg her fordi det er mange ulike mennesketyper, og det er enda flere interessante diskusjoner. Jeg har lært å se ting i fra flere vinkler, og jeg har faktisk skiftet standpunkt i noen saker.
Ser ikke på dette som et "mammaforum", og var nok moden for å komme litt videre. Her er det hobby, slanke, barn,politikk og mat/oppskrift forum i ett.Fem ting som opptar meg, på en gang.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:29   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Selv om jeg er forholdsvis "nybakt" mamma (2år) så har jeg mange andre interesser og ting som opptar meg. Her blir jeg inspirert både i matveien, klesveien og i litteraturens verden mm.. Jeg synes mange her inne inne er oppegående flotte mennesker som jeg føler det er verdt å tilbringe tiden min med. Jeg setter stor pris på FP, jeg liker tonen, diskusjonene, humoren (!) og ærligheten rett og slett!

Sitat:

Jeg liker Foreldreportalen fordi det er alt jeg ønsker av et forum.

Veldig enig med Lille Ru!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:33   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Den aller viktigste grunnen til at jeg liker dette forumet, er at det er helt usannsynlig mange brukere her som jeg liker kjempegodt og føler meg på bølgelengde med. Dessuten har jeg falt pladask for Desembermamma og HPs forumfilosofi, og anser det som en ære å være modde med slike betingelser.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:36   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker forumet av mange grunner. Blandt annet at det ikke er så mange analfabeter her, slikt får jeg vondt i hodet av. Jeg liker også veldig godt takhøyden her, man slipper å være redd for å gå på jobb i tilfelle en saftig tråd blir slettet eller sensurert mens man er borte.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:37   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg liker Foreldreportalen fordi det er alt jeg ønsker av et forum.
Mange hyggelige og oppegående folk man kan diskutere med, takhøyde nok til å få diskutert ferdig, mange gode inspirasjonskilder og en passe dose nek.
Sånn til forskjell fra NM f.eks.

Enig med prinsessen på en snurr!

Her er det mange mennesker jeg er enige med, lærer av og noen jeg blir provosert av - akkurat slik det skal være!

Og de som var interessante på NM finnes jo her - i tillegg til flere gode tilskudd

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:38   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Det er hyggelige, oppegående, greie, vittige og flinke folk på andre fora også. Men her inne er det mye høyere konsentrasjon av dem!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:40   #13
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Enig med alle ovenfor.

Her er spennende diskusjoner, ting å lære, ting å le av, mennesker som gir av seg selv, og stort sett en glimrende omgangstone.

Det er veldig mange her inne jeg setter utrolig stor pris på, og mange jeg gleder meg til å bli bedre kjent med.

Vi mangler :grouphug: smilien.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:40   #14
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Det er ikke få ganger jeg har referert til "et forum på nett" når jeg har laget mat og blir spurt om hvor jeg har funnet oppskriften, når vi diskuterer forbruk og fremtid og jeg legger frem "noe jeg har lest" osv.

Jeg lærer mye av å være her inne! Har ikke diskutert så mye, men liker også takhøyden i debattene jeg leser.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:43   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker FP først og fremst pga. alle de fantastiske brukerne. Det er en gjeng her inne som jeg hadde fulgt etter omtrent uansett hvor de hadde gått.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:43   #16
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker meg her fordi det er her de kule folka er

Seriøst, her er det takhøyde, humor, lærdom, erfaringer, diskusjoner, superkule quizer.

FP er som en fest hvor alle de jeg liker best er tilstede, jeg får den beste maten, den kuleste musikken og kan diskutere film, litteratur, nyheter og teater.

(Og nå merka jeg at jeg ble enda mer klar for stortreff om noen måneder )

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:18   #17
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Dette er et befriende sted, hvor jeg liker medlemmene, og måten plassen blir styrt på.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:40   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Fordi de har en "ikke utestengings" policy.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 17:59   #19
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker diskusjonene og de morsomme kommentarene som er her. Det er mange spennende mennesker her. Jeg har lært vanvittig mye konstruktivt her inne. Det liker jeg.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 19:50   #20
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker brukerne her. Det er det viktigste. For DM og HP har latt brukerne være med å forme forumet til det det er. Jeg synes Foreldreportalen har blitt et sted med mange fine diskusjoner og mange lærerike innlegg. Jeg lar meg ofte inspirere av det jeg leser her. I tillegg føler jeg at det er mange brukere her som gir mye av seg selv, og på den måten er med på å gjøre dette til et godt sted å være.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no