Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fotball ute om vinteren

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-21, 09:50   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotball ute om vinteren

Lillebrors lag skal trene ute i hele vinter, og jeg tror ikke noen av de eldre noen gang gjorde det. Jeg trenger tips til hvordan man skal holde små fotballføtter varme. Lillebror liker ikke ull, så jeg er veldig skeptisk til ullfotballstrømper med mindre de overhode ikke klør.
Finnes det forede fotballsko?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 09:54   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

nei, men jeg kjøpte skinnforballsko istedenfor kunstlær sko. I tillegg valgte jeg sko med små knotter fordi underlaget ofte kan bli litt kaldt, glatt og hardt, for å redusere belastningen på føttene. Man kan kjøpe fotballsokker der bare fotbladet er ull forrestten.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 09:56   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

nei, men jeg kjøpte skinnforballsko istedenfor kunstlær sko. I tillegg valgte jeg sko med små knotter fordi underlaget ofte kan bli litt kaldt, glatt og hardt, for å redusere belastningen på føttene. Man kan kjøpe fotballsokker der bare fotbladet er ull forrestten.

Det var et godt tips, vet du hvor de typisk har det?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 09:58   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Jeg har kjøpt det på torshov sport mener jeg, og klubbutikken har det. Våre klubbsokker er røde om det er av interesse.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:00   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Ellers er et annet tips å bruke tynne ullsokker på foten, og så klippe av foten på vanlige fotballsokker og ta over ullsokkene. (Dette er inspirert fra skøytelivet, der kalde føtter også er et tema.)

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:04   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Ellers er et annet tips å bruke tynne ullsokker på foten, og så klippe av foten på vanlige fotballsokker og ta over ullsokkene. (Dette er inspirert fra skøytelivet, der kalde føtter også er et tema.)

Han hater også vanlige ullsokker. Han er ikke bare sær, huden hans tåler det dårlig. Jeg har nå slengt med et par strømper fra XXL fordi jeg likevel skulle bestille noe der. Kan håpe det kan gå, særlig om vi evt tar noe annet under.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:14   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Dessverre ingen andre tips enn å sørge for å bli varm så fort som mulig etterpå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:15   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Vi klarte dette med med frossenpinnen. Heldigvis er de mye i bevegelse og kan ha på forballskoene akkurat når det er trening. Vi hadde disse strømpene i ull, men de er jo ikke aktuelle. Ullsåler vil også isolere godt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:18   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Begge mine har trent fotball ute fra de begynte på skolen, og mannen min har vært trener hele tiden. Mannen min sier at han ikke opplevde dette som noe stort problem, men at de om vinteren var ekstra fokusert på å holde ungene i bevegelse. Og så maste og maste de på foreldrene for at de måtte få på ungene nok klær på resten av kroppen.

Mine har ikke hatt ullsokker i fotballskoene, men har hatt med ullsokker til å ta på hvis de er kalde etterpå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:21   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Takk for flere tips. Vi får forsøke litt ulikt. Opplever dette som ekstra vanskelig for en liten kropp på 20 kg i en situasjon der man må bli hjemme neste dag ved det minste host .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:30   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Takk for flere tips. Vi får forsøke litt ulikt. Opplever dette som ekstra vanskelig for en liten kropp på 20 kg i en situasjon der man må bli hjemme neste dag ved det minste host .

Ja, akkurat den problemstillingen trengte jo ikke vi å forholde oss til. Mine unger blir svært sjelden syke, men litt hosting og snørring på vinterstid var jo ikke noe problem tidligere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-21, 10:35   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fotball ute om vinteren

Adidas mundilal skinnsko, fotballstrømper med ull, swix superundertøy, fleece trøye og longs hvis de ikke liker ull, tykke jakker og overtrekke bukser fra laget, pannebånd og varme hansker.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no