Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-21, 20:33   #281
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Det mener jeg å ha sett, My. Men det kan jo hende det har vært mandelmel. Skal være på utkikk fremover.

Helsekostbutikker har det ihvertfall.
https://www.funksjonellmat.no/finmalte-mandler/om/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 21-11-21 kl 20:46.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 20:40   #282
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Anbefaler appen Tiendo. Den gjør det lett å finne ut hvilke butikker som har billig dopapir for eksempel, og man kan lese tilbudsaviser fra en hel haug med butikker.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 20:50   #283
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Mannen lager ganske ofte brokkolisalat, og i den skal det terninger av sprøstekt bacon, som jo uansett blir kaldt etter hvert. Så ferdig stekt var en god ide!

Si fra hvis noen ser ferdig malte mandler (uten skall, og uten tilsatt sukker eller noe annet), ikke mandelmel. Jeg har aldri sett det, men skjønner ikke hvorfor det ikke finnes, når det finnes så mye annet ferdig.

https://meny.no/varer/bakevarer-og-k...E&gclsrc=aw.ds

Eldorado har! Fant det på kiwi.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 21:22   #284
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Si fra hvis noen ser ferdig malte mandler (uten skall, og uten tilsatt sukker eller noe annet), ikke mandelmel. Jeg har aldri sett det, men skjønner ikke hvorfor det ikke finnes, når det finnes så mye annet ferdig.

Coop har det. Det heter mandelmel, men er ikke fettredusert, så inneholder bare malte mandler.
https://matlevering.coop.no/baking/m...mandelmel-200g

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 21:27   #285
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mascara! Vannfast for lange vipper. Beste jeg har testet!
Jeg leser mye bra om den samme som ikke er vannfast, men den har jeg ikke testet. Jeg liker vannfast for de andre ligger så fort under øynene mine, selv om vannfast er et lite helvete å fjerne.

https://www.vita.no/maybelline/maybe...E&gclsrc=aw.ds

Denne har jeg brukt siden i sommer også. Veldig fornøyd Visste ikke at den var in, da Men hvis noen har et forslag til verdens beste vannfast maskara-fjerner blir jeg glad…

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 21:38   #286
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Denne har jeg brukt siden i sommer også. Veldig fornøyd Visste ikke at den var in, da Men hvis noen har et forslag til verdens beste vannfast maskara-fjerner blir jeg glad…

Olje skal vel være bra til det?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 21:53   #287
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Man kan da steke all slags bacon i stekeovn, så slipper man problem med sprut? Jeg steker alltid bacon i ovnen, båder skiver og terninger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 21:55   #288
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Denne har jeg brukt siden i sommer også. Veldig fornøyd Visste ikke at den var in, da Men hvis noen har et forslag til verdens beste vannfast maskara-fjerner blir jeg glad…

Jeg har prøvd en del tofase-fjernere og ingen er helt perfekte. Nå er jeg snart ferdig med Eucerin sin og den er nesten bedre enn den berømte fra Lancôme. Når Eucerin er tom så har jeg La Roche-Posay på lur. Tar gjerne i mot tips den den BESTE!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 21-11-21 kl 22:50.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 22:29   #289
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har prøvd en del tofase-fjernere og ingen er helt perfekte. Nå er jeg snart ferdig med Eucerin sin og den er nesten bedre enn den berømte fra lancôme. Når Eurerin er tom så har jeg La Roche-Posay på lur. Tar gjerne i mot tips den den BESTE!

Jeg tror også jeg har prøvd det meste av tofase. Synes Helena Rubinstein er ok, det samme med den veldig mye billigere fra Sephora. Men det finnes jo ikke i Norge. Men ingen av dem er perfekte.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 22:43   #290
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Steker alltid bacon i ovn.

Bruker også mye spekeskinke - legges flatt ut på bakepapir, stekes i ovn (rundt 100 grader-ish, det går fortere om det er varmere, men da må du også passe mer på, eller omvendt) og så blir det tørt og sprøtt og kan brekkes over det man skal ha det til. Hvis man ikke blir gående og spise det som snacks, det kan skje. Har jeg hørt.

Hm, mascara fra Tiktok? Må høre med ekspertene, her.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-21, 22:49   #291
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.


Hm, mascara fra Tiktok? Må høre med ekspertene, her.

Jeg ble ikke tipset på Tiktok, men i en gruppe på FB for "hooded eyes", som er øyetypen jeg har.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 00:30   #292
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vet om alle titusen muligheter for hvordan steke bacon, utdannet kokk som jeg er.
Nå fant jeg altså et produkt jeg likte, og husket på denne tråden som faktisk heter Anbefal et produkt.
Hvis man ikke tenker det er et produkt man ønsker å prøve, scroll da videre, mann.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 00:31   #293
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg er i allefall superfornøyd med at du anbefalte det

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vet om alle titusen muligheter for hvordan steke bacon, utdannet kokk som jeg er.
Nå fant jeg altså et produkt jeg likte, og husket på denne tråden som faktisk heter Anbefal et produkt.
Hvis man ikke tenker det er et produkt man ønsker å prøve, scroll da videre, mann.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 06:53   #294
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

https://meny.no/varer/bakevarer-og-k...E&gclsrc=aw.ds

Eldorado har! Fant det på kiwi.

Denne er med skall.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 06:56   #295
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Coop har det. Det heter mandelmel, men er ikke fettredusert, så inneholder bare malte mandler.
https://matlevering.coop.no/baking/m...mandelmel-200g

Prøvde en gang å lage marsipan med noe som het mandelmel tidligere, det ble ikke bra, det ble tørt og smakte bare melis. Men det var kanskje et annet merke? Kan jo prøve denne.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-11-21 kl 07:30.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 07:31   #296
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.


Hm, mascara fra Tiktok? Må høre med ekspertene, her.

Jentungen hadde denne maskaraen tidligere i år, og likte den godt, men nå, da hun skulle kjøpe den igjen, var det utsolgt overalt. Og damen på Vita kunne fortelle at det hadde vært slik "helt siden den tok av på tiktok". Så det har tydeligvis skjedd noe der ja.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 08:56   #297
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vet om alle titusen muligheter for hvordan steke bacon, utdannet kokk som jeg er.
Nå fant jeg altså et produkt jeg likte, og husket på denne tråden som faktisk heter Anbefal et produkt.
Hvis man ikke tenker det er et produkt man ønsker å prøve, scroll da videre, mann.

Hvor kjøpte du det?
For en latsabb som meg som av og til spiser fiskekaker rett fra pakken hadde det vært perfekt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-21, 09:08   #298
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hvor kjøpte du det?
For en latsabb som meg som av og til spiser fiskekaker rett fra pakken hadde det vært perfekt.

på Coop Xtra.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-21, 15:29   #299
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vil anbefale rismel. Supert å bruke når man baker ut brød. I dag kjevla jeg ut en tertebunn, med et ørlite dryss rismel over og under så gikk det som en lek.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 16:39   #300
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg anbefaler Release, og Samsung galaxy 9+. Skikkelig fornøyd med begge to. Betaler litt mer i måneden enn jeg gjorde da jeg hadde abonnement fra Ice, men jeg har en mobil som fungerer, og skulle det bli noe kluss med den får jeg tilsendt lånemobil.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no