Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor liker du foreldreportalen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 17:40   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kan anbefale det å ha FP som noe när sitt eneste sosiale liv i Sverige.


huff da.... er det noe ok da?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 17:47   #62
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kan anbefale det å ha FP som noe när sitt eneste sosiale liv i Sverige.

Får heldigvis større sosialt liv i Sverige enn her jeg bor nå! I området bor all vår familie og alle våre venner...men litt tid til FP håper jeg jo at jeg skal få!

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 18:11   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

huff da.... er det noe ok da?

He-he, takk som spör, men det går helt fint. Jeg har noen nye venninner å trille sammen med, da, og har hatt veldig mye besök hjemmefra. Vi skal bare väre her i knappe to måneder.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:19   #64
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker FP fordi det er en veldig høy konsentrasjon av mennesker som jeg liker. Og så er det deilig med et forum hvor en får lov til å mene det en vil, men hvor en også kan forvente å møte fornuftig motbør om en han har meninger som andre ikke er enige i.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:22   #65
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Fordi det er mange og forskjellige mennesker her. Jeg blir litt lei av små forum, der alle kjenner alle, så da er det kjekt å være her. Litt mer action. :nøgd:

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:52   #66
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Flotte administratorer, mange herlige damer som jeg er blitt glad i, gode diskusjoner, minimalt med skrivefeil - hva er det å ikke like?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 20:19   #67
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg trives her inne fordi hele forumet er for alle. ingen barselsgrupper og områder man ikke hører til. selv om man naturlig nok har mer å bidra med på enkelte steder enn andre.

Det er mange oppegående folk her og man slipper unna alt for mye koz og klemz.

Jeg kom hit fordi jeg trives på Desembermamma og HP sine forum fra før. så om de har flere enn 3 så er det bare å si i fra så kommer jeg etter

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 22:32   #68
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Vi mangler :grouphug: smilien.

Det er sant, og jeg synes denne gjør susen:


Ellers signerer jeg alle. Allsidigheten, og det at ingen sitter og styrer og sensurer enhver diskusjon, er de to viktigste tingene for meg.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 23:13   #69
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Det er så deilig uforpligtende og avslappende, jeg får med meg en masse ting og kan bilde meg inn at jeg har et sosialt liv utover jobb, familie og trening.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:20   #70
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?

Jeg liker FP fordi dette er et forum hvor folk stort sett holder seg til en saklig tone, selv når de er hakkende uenige med hverandre. Her kan man si hva man mener og stå for det. Man må også, eller i det minste bør, tåle å møte motstand mot sine meninger, og kanskje også kunne inrømme at man har fått et nytt perspektiv på ting, om dette skjer. Eller - faktisk våge å si at jeg mener fremdeles jeg har rett, så det så!

Jeg liker også at det er lite sms-språk og en voksen tone.

Dessuten - det finnes mennesker her inne som jeg er blitt oppriktig glad i, og det til tross for at jeg aldri har møtt dem! Er ikke det både flott og litt merkelig på en gang?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no