Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 23:17   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Nei, jeg var maksimalt uheldig og havnet på en lei rute med mye motorvei, store rundkjøringer, Oslo etc, men det gikk greit helt til en lastebil gjorde noe helt merkelig og jeg ble vedig usikker på hva jeg skulle gjøre. Gjorde nok noe galt, for jeg fikk en 3-er feil. Sånt skjer!

Andre gangen gikk det strålende, og jeg fikk en hyggelig liten rute i mye snillere omgivelser.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:20   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Nei, strøk med glans. Var utrolig skuffa der og da, det skal jeg innrømme.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:21   #23
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Ja, men det var i i 1991. Jeg tror det har blitt betydelig vanskeligere, altså, spesielt teoridelen.

Og ja, jeg kom på en vesentlig detalj: Jeg tok lappen på bygda, uten kompliserende faktorer som rundkjøringer, lyskryss og flere filer. Det gjorde nok det hele minimalt utfordrende, vil jeg tro.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:25   #24
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Både teori og oppkjøringa på første forsøk ja - men fytti katta så nervøs jeg var!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:26   #25
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Ja. Da hadde jeg kvelt motoren ca 10 ganger (seriøst altså, jeg overdriver ikke!) pga ny og ukjent bil, klønet i en forbikjøring ved veiarbeid og tatt en litt drøy innkjøring på en større vei. Tror ikke det var mer enn såvidt at jeg bestod. Har blitt en bedre sjåfør med årene men bruker alltid lang tid til å venne meg til å parkere ny bil (vet liksom ikke hvor stor bilen er utvendig før jeg har erfart hva som går bra).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:26   #26
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Jepp, det gjorde jeg. Men teorien måtte jeg ta to ganger, siden jeg strøk (med glans ) på 1. forsøk.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:26   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Jeg strøyk så det sang på første forsøk på oppkjøing.

(Teorien klarte jeg på første.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:30   #28
Christina
Pauset
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 204
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Å ja, husker godt den dagen.
Hadde teoriprøve kl. 8 og oppkjøring kl. 9.30. Det var fredag 8. juni 1984.
Leeenge siden...

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:43   #29
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Ja, det gjorde jeg. (Greide også teorien på første forsøk, hadde 5 feil mener jeg å huske).

Jeg var dødnervøs, og hadde trolig den verste kjøretimen EVER som oppvarmingstime oppover til kjøreskolen, men jeg besto så og si prikkfritt. Jeg gjorde kun en feil som jeg selv bemerket før sensoren tok det opp. Kjørelæreren hadde derimot rett før oppkjøringen startet sagt at jeg kjørte bra på tur dit, men da jeg besto innrømte han at han ikke hadde sett meg kjøre så dårlig før. Ville bare ikke ødelegge oppkjøringa mi. Det var jeg glad for.


Sist redigert av Luvi : 12-06-10 kl 23:48.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:44   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Ja, det gjorde jeg. Midt i et panikkangstanfall. Men det gikk allikevel.

  Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:45   #31
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Jeg fikk lappen på andre forsøk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:46   #32
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjørte du opp på første forsøk?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Du mener antageligvis om vi bestod oppkjøringen på første forsøk.

Ja, det var selvsagt det jeg mente.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:54   #33
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeg strøk ved første forsøk. Det hjalp godt med et par ekstra timer, en positiv graviditetstest og en kjent rute. Ingenting å bemerke på neste forsøk.
Teorien tok jeg på første forsøk.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:58   #34
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Bestod både teori og oppkjøring på første forsøk. Jeg var 22 år da jeg tok lappen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:05   #35
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jupp, kvalte bilen i andre krysset, men ellers gikk det greit til tross for rute med 75% bykjøring. Lykke til!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:19   #36
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Er det noen som har kjørt opp i Trondheim for ikke så lenge siden da? Lurer på hvordan rutene er her.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:34   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jeppsipeppsi!

(Så vidt, tror jeg, men dog...)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:49   #38
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Teorien gikk greit som bare det, men jeg strøk på første oppkjøring. Fordi jeg var for nervøs så jeg ikke var planmessig nok, jeg gjorde ingen store feil, men det var for dårlig totalt. Gangen etter var jeg mer fandenivoldsk og skulle greie det, og da gikk det bra.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 00:53   #39
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Strøk på første oppkjøring da jeg var rundt 24-25, klarte neste på "første" forsøk da jeg var 28. Teorien har jeg tatt 3 ganger og stått alle gangen. Nå har jeg i hvert fall lappen

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 01:08   #40
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klarte du oppkjøringen på første forsøk?

Jepp, både teorien og oppkjøringen. Lett som en plett dengang

Lykke til!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no