Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 21:39   #41
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Lykke til!
Dette klarer du nok helt fint.
Jeg hadde som Irma sier, tatt et par kjøretimer før jeg begynte å øvelseskjøre for å unngå å legge på meg uvaner det kan være vanskelig å bli kvitt.
Og så øvelseskjøre en hel masse. Parkeringsplasser er fine, der kan man øve på alt utenom å kjøre fort.
Bensin er veldig lett å fylle, og pedalene kommer du fort inni.
Stiller meg på sidelinjen og heier deg fram!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 21:54   #42
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Å, nå ble jeg nesten litt missunnelig her. Jeg har heller ikke lappen, og burde virkelig sparke meg selv i gang snart. På grunn av denne tråden er jeg et ørlite steg videre. Jeg har lært at jeg må ta noe som heter trafikalt grunnkurs før jeg begynner med selve kjøringa.

Men jeg kan fylle bensin, da.

Lykke til!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:00   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg må visst også ta lappen snart. Men jeg skal gifte meg i år og har nytt hus, det er grenser for hvor mye penger jeg kan bruke på en gang, uten å vite om jeg har ny jobb en gang....

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 22:11   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Lykke til!

Jeg tok den for litt over fire år siden. Relativt fersk sjåffis!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:10   #45
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg tok lappen for to år siden, 30 år gammel, og tror jeg vet hvordan du har det. Det er kjempeskummelt nå, men for en fantastisk frihetsfølelse når man sitter bak rattet helt alene for aller første gang og skal ut på shopping.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har bare automatgir, og det er jo ikke så greit når man skal lære seg å gire. Men jeg skal ta lappen med en venninne, så vi vurderer å bytte menn innimellom, de har vanlig bil.

Man kan ta lappen på automatgir. Mailet med Vegvesenet om akkurat dette i forbindelse med at jeg skal ta norsk førerkort, og her er svaret jeg fikk:

Sitat:

Når førerprøven avlegges med bil med automatgir, vil føreretten også være begrenset til å gjelde slik bil. Ved evt. ønske om å kjøre manuelt giret bil senere, må ny praktisk førerprøve gjennomføres med en manuelt giret skolebil. Det er ikke krav til opplæring.

Kanskje litt kjedelig å ikke kunne låne/kjøpe bil med manuelt gir, men det kan i hvert fall gjøre det ganske mye mindre skummelt å ta lappen. I Norge har det jo vært vanskelig å få tak i bil med automat, men det blir vel mer og mer vanlig?

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Da jeg tok lappen for fire år siden som 32-åring sa kjørelæreren min at det var en fordel å ha en del kjøretimer før man satte igang med øvelseskjøring i mengder. Dette fordi de aller, aller fleste visstnok legger seg til et par uvaner som det er unødvendig å lære seg opp til for så å må venne seg av med igjen. Men så lenge man hadde grunnlaget mente hun at øvelseskjøring i bøtter og spann var supert, både med og uten automatgir.

Akkurat det samme sa min kjørelærer, og han var en klok mann.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, jeg har også hørt dette, men også motsatt? At det ikke er noen vits i å bruke dyre kjøretimer på å lære seg det grunnleggende - som å starte, hva som er gass og brems ( ) og slikt.

Det kan man vel hoppe over hvis man kan det? Hvis mannen din bare viser deg kjapt hvordan pedaler, spaker og knotter funker før du går løs på kjøretimene? Det fins ikke vanskelig, jeg brukte maks. fem minutter på å bli kjent med det jeg trengte å bli kjent med for å kunne kjøre.

Også er jeg enig i det med mange timer på kort tid, dobbelttimer og hyppige timer. Da har du det i kroppen fra gang til gang. Når man er helt fersk tror jeg det er fort gjort å føle at man omtrent starter på nytt hvis det går for lang tid mellom hver gang man kjører. Også etter at lappen er i boks. Følte at jeg øvelseskjørte i flere uker etter oppkjøringen, jeg.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:13   #46
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg har forresten enda ikke vasket bilen i Norge. Var så mye greiere i Houston, der de kjørte bilen gjennom utvendig vask, før 4-5 arbeidsmaur shinet bilen utvendig og innvendig.
Men å fylle bensin er latterlig enkelt. Dra kortet, tast kode, og fyll. Ja, åpne lokket aller først.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:19   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

...og lukk lokket etterpå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:23   #48
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Lykke til!!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:25   #49
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og lukk lokket etterpå.

Og ikke fyll bensin på dieselbil. :erfart:

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:39   #50
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

På korken (er det det det heter?) på bilen vår står det DIESEL med sorte bokstaver på rød bakgrunn. Kanskje man kan lage sånn selv og lime på? Hvis det er så innmari vanskelig å huske, liksom.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:44   #51
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Lykke til Glitter! Jeg har ikke så mange tips. Jeg tok lappen som attenåring og slapp vel mye lettere fra det enn dere gjør nå. Det jeg har hørt fra mine jevnaldrende som har tatt lappen de senere årene er at noe som er dumt er å ta for lett på teorien. En bekjent av meg (med ørtifjørti år på universitet og råbra karakterer) har strøket uttallige ganger på teorien. Det krever ganske mye å motivere seg for slik teori. Det er gørrkjedelig, men det lønner seg å ta den dønn seriøst for at det ikke skal bli for dyrt med nye prøver osv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:50   #52
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tror dere det er større sjans for at jeg blir en dårlig sjåfør nå, siden jeg er så gammel?

Kjørelæreren min mente det var motsatt. At vi med noen år på baken faktisk tok kjøretimer for å lære å kjøre bil, ikke bare for å få lappen. Nå ett år etter jeg kjørte opp tror jeg at han har rett .

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Også må jeg jo spørre, hvor mange ganger kjørte du opp?

Jeg ble meldt opp på oppkjøring før jeg følte jeg var klar, måtte kjøre de verste veiene i sentrum på en dag med sluddstorm og svært begrenset sikt. Fikk i tillegg den sureste sensoren, men sto med glans.

Teorien sto jeg også på uten problemer. Jeg leste boka, tok femti tester på en sånn "betal og ta så mange tester du vil i et døgn" på nett.

Dette går så bra så

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 23:55   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Veldig flaut å være 34 år og ikke ane åssen man fyller bensin.

Nå vet du at vi er to!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Man kan ta lappen på automatgir. Mailet med Vegvesenet om akkurat dette i forbindelse med at jeg skal ta norsk førerkort, og her er svaret jeg fikk:

Ja, jeg vet, men jeg tror jeg skal ta på vanlig gir, det er kjekt å ha!

Da var første del av det trafikale grunnkurset over, i tillegg til mørkekjøringsdemonstrasjon. Nå har man nemlig ikke egen mørkekjøring lengre, men kun en demonstrasjon i gokk.

Jeg har også lært om de fire trinnene:
1. Trafikalt grunnkurs - teori, førstehjelp, mørkekjøringsdemosntrasjon (17 timer)
2. Grunnleggende kjørtetøy- og kjørekompetanse (aka runder på parkeringsplasser og i lite trafikkerte strøk)
3. Trafikal del - Trafikkforståelse, inkludert glattkjøring på slutten. Dette er også et lurt tidspunkt å ta teoriprøven på. Bildet til førerkortet blir tatt samtidig med teoriprøven, så man bør se pen ut på håret.
4. Bl.a. langkjøring over to dager. Landeveiskjøring og forbikjøring, samt finne vei via kart og GPS.

De sa også at det var lurt å ta en kjøretime og der lære noe, og så kan man gå hjem og øve på den tingen med veileder til man "kan" det. At den private øvelseskjøringen også hadde mål og mening, ikke bare var tilfeldig. Det syns jeg hørtes smart ut, så vi gjør det nok slik. I begynnelsen blir det bare enkeltimer for oss som ikke kan noe, fordi det fort blir slitsomt for både oss og kjørelærern og hoppe rundt på en parkeringsplass. De anbefalte å kjøre minst et par timer i uka.

I tillegg kan man faktisk stryke på oppkjøringen hvis man ikke kjører miljøvennlig.

Nå er jeg sliten, og i morgen er det enda mer teori. :stønn:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:10   #54
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og lukk lokket etterpå.

Og pass på å få riktig type drivstoff på tanken. *obs!*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:18   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Takk for alle heiarop og lykkeønskninger!
Det var forresten ingen femtenåringer på kurset, de yngste tror jeg var i begynnelsen av tjueåra.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:20   #56
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Gratulerer med overstått første del! Hvor i gokk ble dere kjørt?

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:22   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Gratulerer med overstått første del! Hvor i gokk ble dere kjørt?

Takketakk. Fjøser. Man bare hører på navnet at det er gokk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:31   #58
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Takketakk. Fjøser. Man bare hører på navnet at det er gokk.

Fjøser.
Skummel skogsvei i Enebakk her. Blir spennende å følge med deg. Jeg skal virkelig få ut fingeren jeg og. Ett år siden Trafikalt grunnkurs, og jeg har ikke tatt en eneste kjøretime.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 00:57   #59
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Oioi. Du har kommet lenger enn meg i utviklingen, med andre ord. Lykke til!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 03:05   #60
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Og ikke fyll bensin på dieselbil. :erfart:

Ja, det er veldig dumt, spesielt når du har barnevakt en helg for første gangen og er på vei til København. Ekstra dumt når det er din egen bil som du har hatt i 2 år og fyllt mange mange ganger fra før ...

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
førerkort, lappen

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no