Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Er det ryddig og koselig på soverommet ditt?
Ja, stort sett alltid 55 40,74%
Ja, noen ganger 17 12,59%
Nei, nesten aldri 55 40,74%
Putevar 8 5,93%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-21, 20:25   #21
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Vi bruker det minste soverommet, så det er lite plass til å rote på, noe som er en fordel i denne sammenhengen. Vi spanderte på oss ekstra luksus i form av kvalitetssengetøy og puter når vi gikk fra romslig til lite rom.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:36   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Jeg prøver, men soverommet vårt har en tendens til å bli der nyvaskede klær havner før de blir brettet. Så akkurat nå har jeg et lass av klær der. Vi pusset det opp for et års tid siden og det er veldig fint når det er ryddig og sengen er redd opp med sengeteppe og pynteputer. Så prøver å gjøre det jevnlig, men det skjer ikke hver dag.

Vi har seng, kommoder, nattbord og tv på rommet. Har garderobe med hengeplass i et annet rom.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:37   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

En eller annen gang når jeg har bre jobbet meg gjennom en del andre rom med høyere prioritet, så skal det bli ryddig igjen der inne, men det er ikke så stort at der er plass til sitteplass eller noe sånn. Det brukes til, vel det man kan bruke sengen til.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:41   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Kan ikke akkurat påstå det, nei, det er nokså overfylt av greier som ikke har noe annet sted å bo, og det er ikke stort nok til at det er plass til f.eks. en stol.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:46   #25
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Ja, faktisk. Selv om jeg egentlig er en rotekopp, så er soverommet i grei orden. Muligens fordi jeg har et 'walk-in-closet' som definitivt ikke er ryddig eller koselig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:51   #26
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Ryddig er det, for det er ikke plass til mer enn seng og skyvedørsgarderobe. Spesielt koselig er det ikke, men har en orkide og noen bilder.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:58   #27
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Nei, det er et evig kaos.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 20:59   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Takket være denne tråden fikk jeg meg et spark bak til å rydde soverommet. Det var jo gjort på 7 minutter, halvparten av klærne tilbake i skapet og halvparten til vask. Vi har nylig malt hele skyvedørsgarderoben i en fin mørk grønn, og byttet gardiner som matcher, og bak senga har vi et bilde som fyller hele bredden av senga og går opp til taket, som er fra en skog. Synd det ikke er plass til noe særlig mer enn senga og skyvedørsgarderoben, så det er ikke akkurat et sted vi henger sånn ellers.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:01   #29
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Akkurat nå er det litt rotete, men siden det også er kontoret mitt og har vært det over ett år, prøver jeg å rydde ganske ofte. Når det en gang slutter å være kontoret mitt tror jeg vi også skal prøve å få det litt hyggeligere, men det er ikke høyest på prioriteringslisten sånn som livet er akkurat nå. Helt greit, ikke veldig koselig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:04   #30
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Det har potensiale til å være koselig hadde det ikke vært for at klærne mine er litt overalt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:09   #31
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.797
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Ja, det er alltid ryddig og koselig. Vi er fremdeles veldig fornøyde med oppussingen vi gjorde for noen år siden, det er lyst og innbydende. Av møbler er det en stor dobbeltseng, to nattbord, et stort klesskap, to bokhyller og et klatrestativ til kattene.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:20   #32
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Det er et ganske stort rom på ca 17 kvm. Malt i en mørk gråblå farge og sorte lystette gardiner.
Stor rammemadrass, to nattbord, sminkebord, babyseng og stor skyvedørsgarderobe.
Koselig rom: joda. Rot: overhodet ikke, alt er på sin faste plass.
Men med vinduet åpent 24/7, så innbyr det ikke til et rom å oppholde seg i. Det er (stort sett ) kun soving som foregår der.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:44   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Ja, det er alltid ryddig og rent. Jeg orker ikke sove i et støvete rom. Det er forsåvidt stort nok til å kunne brukes til andre ting, men vi har alltid åpent vindu uansett utetemperatur (også når det er 20 minus) og vil ha rommet så kaldt som mulig. Det er ikke særlig koselig å være der med mindre man er under en tjukk, varm dundyne. Kanskje med unntak av de varmeste sommerdagene. Da er det til gjengjeld så varmt der at jeg heller sover ute.

Signerer alt, kanskje bortsett fra det med å sove ute.

Soverommet kunne trenge et malingsstrøk, det er 10 år siden sist. Men det er alltid ryddig og rent. Det er nokså stort og lyst, det har hvite vegger og to store vinduer, samt fin parkett. Vi har mye skapplass og to store Malm-kommoder. Senga er stor og ny, faktisk hele 200*210 cm. Nattbord på hver side. Lystette rullegardiner og gråbeige gardiner.

Jeg henger dynene ut vinduet og rister dem hver morgen og rer opp etter jeg har dusjet/spist frokost.

Det er deilig å sove der. Men det er ikke et oppholdsrom. Vinduene er åpne døgnet rundt, året rundt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:47   #34
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Det er deilig å sove på mitt rom også altså. men jeg kunne nok hatt det mer koselig og ryddig. Nå har jeg en del tomatplanter i vinduskarmen og det gjør det jo faktisk litt mer hjemmekoselig.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 21:51   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Takket være denne tråden fikk jeg meg et spark bak til å rydde soverommet. Det var jo gjort på 7 minutter, halvparten av klærne tilbake i skapet og halvparten til vask. Vi har nylig malt hele skyvedørsgarderoben i en fin mørk grønn, og byttet gardiner som matcher, og bak senga har vi et bilde som fyller hele bredden av senga og går opp til taket, som er fra en skog. Synd det ikke er plass til noe særlig mer enn senga og skyvedørsgarderoben, så det er ikke akkurat et sted vi henger sånn ellers.

Hadde det vært gjort på 7 minutter skulle jeg gjort det. Vårt rom snakker vi nok mer 7 dager. Feriedager. Det er lageret over alle lager, med sekker og esker og kasser og poser og... ja. Vi bor i et kaoshus da, det er ikke som om det er gjort på 10 minutter å rydde badet heller. Eller rydde av spisebordet, den halvparten vi ikke spiser på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 22:17   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Nei, rommet er lite og den ene veggen med tre skap er alt for lite til klærne våre (mest mine). Det er ett smalt nattbord på min side, men hadde nok vært mulig med ett til i en annen vinkel på den andre siden. Men den siden er nå opptatt av et strykebrett, som er fullt av klær ... Min side har en del knakker med masse skjerf of cardigans. Nevnte jeg at jeg har for lite plass i skapet. Derav er det også klær i en kurv. Og på en puff, der de for skitne for skapet, men for rene for skapet ligger.

Når barna flytter ut får vi nok skapplass. Men ikke større rom, vi har det største.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 22:22   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Soverommet vårt er lyst og fint og stort. Jeg har plass til yogamatte der, og trenigsgreier. Mannen har en rotete krok, men eller er alt av rotete klær i skyvedørsgarderoben. Der er det IKKE ryddig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 22:26   #38
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Det har potensial til å være ganske koselig - ikke sånn "sitte og lese i godstolen-koselig", men det er lunt og godt - Vi bor i hus fra 80-tallet og har ubrukelige 80-tallsskap - dette har medført tre kommoder for å ha plass til ymse - Vi ender opp med å ha alt mulig rart liggende oppå de kommodene. Nå sover jo jeg på loftet (snorkeboden)- som er husets triveligste rom, så MITT soverom er fint - men det er jo egentlig gjesterommet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 22:35   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Vi har ingenting annet enn klær på soverommet, så andre ting kan ikke rote... Det eneste vi tar med oss inn døra der er vannglass, bok og håndkrem. Og det ligger i nattbordskuffen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-21, 23:30   #40
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Rot rot rot. Klede på gulvet og over ein stol, leste og uleste bøker og så har eg høyrt at det skal vere bra å ikkje re opp senga

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no