Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har du fått prikker på førerkortet?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Har du fått prikker på førerkortet?
Nei 189 91,30%
Ja, 2. 10 4,83%
Ja, 3. 4 1,93%
Ja, 4. 2 0,97%
Ja, 5. 0 0%
Ja, 6. 1 0,48%
Ja, 7. 0 0%
Ja, 8. 0 0%
Ja, 9. 1 0,48%
Ja, 10 eller mer 0 0%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-15, 15:16   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Har blitt vinket inn til kontroll en gang, da var det promillekontroll for samtlige biler på veien og jeg kjente jeg ble stressa selv om jeg ikke hadde drukket alkohol på mange uker.

Jeg har vært i promillekontroll en gang i mitt liv, midt på blanke formiddagen, rutinekontroll hvor alle ble stoppa. Det var en eldre, veldig hyggelig, politimann som kom for å snakke med meg, og han gliste godt da han så meg sittende - noe så voldsomt høygravid - bak rattet. "Ja, deg håper jeg i hvertfall er edru," sa han. Og joda, jeg kunne bekrefte at det var sånn ca ni måneder siden sist jeg inntok alkohol.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 15:32   #42
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Prikkene ble tydeligvis innført i 2004 (og det er jo ikke såååå lenge siden - nesten nettopp, jo).

Reglene for når man får prikk i tillegg til bot står her: http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+...rikkbelastning

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 15:33   #43
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har vært i promillekontroll en gang i mitt liv, midt på blanke formiddagen, rutinekontroll hvor alle ble stoppa. Det var en eldre, veldig hyggelig, politimann som kom for å snakke med meg, og han gliste godt da han så meg sittende - noe så voldsomt høygravid - bak rattet. "Ja, deg håper jeg i hvertfall er edru," sa han. Og joda, jeg kunne bekrefte at det var sånn ca ni måneder siden sist jeg inntok alkohol.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 15:37   #44
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og joda, jeg kunne bekrefte at det var sånn ca ni måneder siden sist jeg inntok alkohol.

"og du ser nå hvordan det endte" :klappesegpåmagen:

Neida.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 15:56   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Aldri fått noe som helst. Jeg har bare hatt lappen i 5 år, men jeg kjører jo ikke for fort eller parkerer der det ikke er lov så jeg ser ingen grunn til at jeg skal få det heller.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

"og du ser nå hvordan det endte" :klappesegpåmagen:

Neida.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 15:56   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei. Lappen i 30 år.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:01   #47
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Aldri fått prikker eller bøter. Mannen har fått to fartsbøter og to parkeringsbøter.


Sist redigert av Lorien : 16-04-15 kl 02:01.
Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:10   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Aiai, NÅ ser jeg ulempen ved at jeg aldri overførte prikkene til mannen den gangen for mange år siden! Nå vet jeg ikke hva jeg skal svare!


Men jeg svarer som om de prikkene var mannen sine, altså han som kjørte bilen for fort den gangen.

Selv har jeg kjørt 100% prikkfritt i 22 år, før jeg skikkelig tok i og pådro meg intet mindre enn TRE prikker i en smell fjor.

Det svei og det virker, jeg er tilbake på den smal sti nå.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:12   #49
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Aiai, NÅ ser jeg ulempen ved at jeg aldri overførte prikkene til mannen den gangen for mange år siden! Nå vet jeg ikke hva jeg skal svare!

Den konsekvensen hadde du ikke tenkt over hæh?!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:16   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Hvor mange prikker kan man egentlig ha uten at lappen ryker? Og forsvinner prikkene etter en viss tid, hvis en ikke gjør noe mer?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:16   #51
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Å, skulle vi svare på parkeringsbøter også Minst 10, alle frå mine fire år som Osloborgar.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:17   #52
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvor mange prikker kan man egentlig ha uten at lappen ryker? Og forsvinner prikkene etter en viss tid, hvis en ikke gjør noe mer?

Mister lappen på prikk nr 8. Prikkene forsvinner etter 3 år.

Edit: Kan legge til att personer i prøvetiden (2 første årene etter man tar lappen), prikkbelastes dobbelt. Det man normalt vil få 2 prikker for, vil en i prøvetiden altså få 4 for.

Her kan man lese om prikkbelastning. http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+...rikkbelastning

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:21   #53
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nei, ingen prikker og ingen bøter annet enn 2 parkeringsbøter: Ren forglemmelse den ene gangen (brukte å være gratisparkering) og soneparkering i Bergen den andre gangen (totalt ukjent begrep for meg, dessuten fikk jeg beskjed fra bekjente om at det var greit å stå der, men jeg burde jo ha sjekket selv).

Har blitt forfulgt av sivilt politi én gang, og de skremte livet av meg da det var midt på natta og jeg kjørte på øde veier. Trodde det var skumle folk og ble letta da de slo på blålysene og vinket meg inn (etter å ha kjørt etter meg i flere km uten at jeg overtrådte veitrafikkloven på noe som helst vis bortsett fra i slutten da jeg ikke lenger turde å blinke når jeg skulle svinge og la meg midt i veien for å forhindre dem i å kjøre forbi fordi jeg trodde de skulle rane meg). De fikk passet sitt påskrevet da de kom opp til bilen min uten uniform og uten å vise politibevis så jeg ba faktisk dem om legitimasjon De sjekket førerkort, vognkor og lyste inn i bilen min og sa at det hadde vært en del tyveri av slike biler i området og at det var grunnen for at de stoppet meg. Jeg vet ikke om jeg kjøpte den akkurat, men det var nå greit nok.

Så har jeg blitt stoppet to ganger i promillekontroll, og knoter alltid veldig med den der blåsedingsen, men det blir heldigvis alltid grønt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:28   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har fått en god håndfull parkeringsbøter. 10, kanskje? I en 20-årsperiode i Oslo. Stort sett pga utgått parkeringstid, gjerne med 2 minutter der det er Q-park som regjerer.

Jeg har også blitt tauet bort et par ganger pga gatefeiing eller veiarbeid.


Jeg parkerer ikke der det ikke er lov med vilje, selvsagt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:29   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Å, skulle vi svare på parkeringsbøter også Minst 10, alle frå mine fire år som Osloborgar.

HVordan i all verden greier du det? Da må du jo ha parkert feil med vilje?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:32   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

"og du ser nå hvordan det endte" :klappesegpåmagen:

Neida.

Søren, den kom 10.5 år for seint, den premiereplikken der!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:33   #57
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Jeg har blitt stoppet flere ganger i promillekontroll og blir like stressa hver gang - selv om jeg ikke har drukket på flere uker/måneder. 1. gangen jeg ble stoppet hadde jeg hatt førerkortet i 2 timer, storkontroll hvor alle ble stoppet. Jeg ble så stresset at tårene stod i øynene på meg. Politimannen tok det med stor ro og sa han aldri hadde holdt i et så ferskt førerkort bortsett fra sitt eget. Han ga meg grundig opplæring på blåseapparatet, uten hensyn til køen som ble laget bak meg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:33   #58
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Slettet.

Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:37   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Nå har Polyana 10 bøter på 20 år, mens Tussa snakker om samme mengde, minst, på fire år. Jeg har da hatt lappen, i Oslo, i ett år lenger enn TUssa bodde her og har ikke fått en eneste en.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 16:42   #60
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått prikker på førerkortet?

Eg kan godt forklare bøtene mine Dei aller fleste var at eg hadde parkert 20-30 cm for nært eit kryss. I tillegg hadde eg to borttauingar, begge då eg hadde flydd heim til Sunnmøre og ikkje fått med meg at gatene blei stengt for nattefeiing.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no