Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Styggeste biler - topp 3

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 18:29   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Jeg har ingen gode på lager, jeg overlater det til ekspertene:

Sitat:

Top Gear crowns Weber supercar "Ugliest Car of 2007"



Absalone har et poeng:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 02-10-10 kl 19:57. Årsak: litt mindre irriterende bilde size wise
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:20   #22
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Caravellen topper min liste

Med de hjula der, så går den definitivt over i klassen styggtøff!

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:25   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne er også dritstygg. Stygg stygg stygg!








*prøver alt jeg kan å overbevise meg selv*

Continental synes jeg er fin. I mer vanlig versjon:


Her må man se det på litt type bil det er - en luksus-GT med komfort i særklasse og på en måte engelske linjer, selv om selskapet i utgangspunktet var fransk, og nå tysk (Bugatti er eid av VW)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:28   #24
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Hva er deres topp3? Her er mine:

1: Fiat Multipla

WTF? Her burde dem sparka alle som godkjente denne bilen.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:36   #25
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Rodius er utrolig stygg ja. Multipla like så.

Dagens Avensis har en skikkelig stygg front:


(resten av bilen har de designmessig stjålet fra Honda og Mazda - speiselt når man ser på stv-utgaven)

Forrige generasjon Prius går rett inn som en stygghet:




Subaru Tribeca er ingen skjønnhet den heller:

riktignok har denne kommet i en oppdatert versjon som ser litt bedre ut.



Honda Accord Crosstourer ser vi (heldigvis) ikke på det norske markedet:


Honda fikk vist her ikke med seg at folk flest synes BMW X6 ikke er pen, så de ville ha sin variant av dette.



Honda Crosstourer og X6 ser styggere ut i virkeligheten enn på bildene... BMW X3 var hellre ingen skjønnhet (ei heller X5, men den var ikke så ille - vanlige modellene til BMW liker jeg imidlertid meget godt...)

Honda Element...

nuff said... praktiske er at man skraper opp matt plastikk hvis man kjører så vidt borti noe...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:45   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Naboen har en Suzuki Wagon R. Den er utrolig stygg!

Å herregud! :tørker tårer:

Jeg trodde den Fiaten var den styggeste i verden, men Denne har jeg aldri sett før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:49   #27
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Flubby leder, uten tvil. Satt på høykant ser den ut som en utedass med hjul.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:52   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Seksåringen min bak meg her: Å, DEN var steinkul, mamma! Dritkul!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 21:16   #29
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Flubby leder, uten tvil. Satt på høykant ser den ut som en utedass med hjul.

Eller en overvektig Mr. Bean-bil ... Hjelpes!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 22:12   #30
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Denne bilen hadde pappa når jeg var tenåring. Det var helt sykt flaut å bli hentet husker jeg. Den er jo bare helt fantastisk stygg. Pappa snakker enda om den gangen Nessie satt på med han hjem, og da hun satte seg inn i bilen utbrøt hun overrasket "Oi! Den var jo fin inni". hæhæhæ!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 22:30   #31
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Flubbuy sin Suzuki er jo Postmann Pat sin bil, jo!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 22:47   #32
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Honda Element...

nuff said... praktiske er at man skraper opp matt plastikk hvis man kjører så vidt borti noe...

Å Gud, der var den ja. Det er noen i gata her som har en sånn og den står til stadighet parkert utenfor hos oss (soneparkering). Jeg får frysninger av den "bilen" der, den er enda verre i virkeligheten!!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:33   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Denne skal være basert på en Audi A6. Apollo Gumpert. Not very nice.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:38   #34
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Pontiac er jo ikke det vakreste jeg har sett, men vår egen bil - Skoda Roomster er jo ingen blomst den heller akkurat. Men funker, det gjør den jo.

  Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:38   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Og selvfølgelig, Top Gear-klassikeren Reliant Robin:



Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:42   #36
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3


Nissan Primera. Vi hadde en eldre Primera, og leiden denne da vår var til reperasjon. Så stygg, og i tillegg vanskelig å se ut gjennom! Den der bjelken som er mellom vinduene fremme og frontruta er altfor brei.

Og så ler jeg meg ihjel av den bilen som føder en annen bil! Så den i sommer, og ja -latterkrampa tok oss også.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 01:30   #37
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Skoda Roomster er jo ingen blomst den heller akkurat. Men funker, det gjør den jo.

Skoda Roomster, ja - venta på at den skulle dukka opp her - er og ein bil som er fascinerande stygg - ser ut som det har vore to ulike design-team som har jobba med fram og bakpart utan å ha snakka saman undervegs i prosessen. Trur dei må ha gjort det same med Multipla - berre at der har dei delt mellom øvre og nedre del av bilen.

Når det er sagt kunne eg godt tenkt meg ein Roomster, altså - verkar som ein praktisk bil.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 01:36   #38
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Skoda Roomster, ja - venta på at den skulle dukka opp her - er og ein bil som er fascinerande stygg - ser ut som det har vore to ulike design-team som har jobba med fram og bakpart utan å ha snakka saman undervegs i prosessen. Trur dei må ha gjort det same med Multipla - berre at der har dei delt mellom øvre og nedre del av bilen.

Når det er sagt kunne eg godt tenkt meg ein Roomster, altså - verkar som ein praktisk bil.

Vi kommer ikke til å kjøpe den igjen - så er det sagt også

  Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 01:39   #39
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi kommer ikke til å kjøpe den igjen - så er det sagt også

Kan eg spør kvifor?

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 06:25   #40
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Styggeste biler - topp 3



Denne har BMW vært mindre heldig med.......

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no