Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Toyota Rav4

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 23:42   #1
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Toyota Rav4

Noen som har denne bilen?
Hva synes dere om bagasjerommet?
Har så lyst på en sånn bil, men er usikker på størrelse på bagasjerommet. Må jo ha plass til barnevogn osv.

Har prøvd å finne ut dette på nett, men finner det ikke noen steder.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:46   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.096
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Rav4

Vi vurderte den da vi kjøpte bil.
Jeg syntes den var mer lettkjørt enn Nissan X-Trail, som vi endte opp med, men minuset var bagasjerommet. Og i ettertid har X-Trailen vist seg å være en drøm å kjøre.

Lykke til med bilvalget!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:48   #3
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Rav4

Svigermor har den, den har veldig god kjørecomfort. Bagasjerommet er ikke det helt store, det går en barnevogn i den, men ikke så mye annet.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:51   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Rav4

Venninnen min kjøpte seg Rav4 da hun fikk barn, men solgte den med en gang. For liten plass bak og i bagasjerom

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 08:42   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Rav4

Mamma og pappa har den. Deilig å kjøre, men liten plass i bagasjerommet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 09:44   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Toyota Rav4

Vi hadde Rav4 fra gutten vår var liten, og vi skjønte fort at den var for liten. Bagasjerommet var håpløst, man fikk plass til barnevogn og resten måtte man stable oppå den. I tillegg var det veldig liten plass i bredden bak, og når han satt bakovervendt ble det liten plass til de i setet foran.

Vi byttet til Avensis og er strålende fornøyd

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 09:45   #7
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Toyota Rav4

Min mor og far har hatt Rav 4 i noen år, for noen måneder siden fikk de den nyeste modellen. Den er kjempefin, god kjørekomfort - men bagasjeplassen - den er altfor liten!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:31   #8
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Toyota Rav4

I mitt neste liv skal jeg ha en sånn bil.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:03   #9
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toyota Rav4

Har den ikke selv, men jeg mener å ha lest at bagasjerommet er større fra og med 2006-modellen (eller er det 2007?).

Ellers kan jeg absolutt anbefale en Hyundai Trajet

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:10   #10
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Rav4

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Vi vurderte den da vi kjøpte bil.
Jeg syntes den var mer lettkjørt enn Nissan X-Trail, som vi endte opp med, men minuset var bagasjerommet. Og i ettertid har X-Trailen vist seg å være en drøm å kjøre.

Lykke til med bilvalget!

Samme valget gorde vi. Rav4 er nok finere innvendig og har litt mere finesser, men vi er superfornøyd med Nissan x-trail hva kjøreegenskaper og plass angår. Tror nok også at den er høyere under enn hva Rav4 er.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:12   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toyota Rav4

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Har den ikke selv, men jeg mener å ha lest at bagasjerommet er større fra og med 2006-modellen (eller er det 2007?).

2006 ja.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:21   #12
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Toyota Rav4

Jobben har en sånn. Jeg liker ikke å kjøre den, den er vondt å sitte i baki, og den har et elendig lite bagasjerom.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 17:44   #13
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toyota Rav4

Tusen takk for svar.
Da er nok ikke dette bilen for meg. Det var synd.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 18:22   #14
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Rav4

Jeg kjører en Rav4 2004 modell på jobb. Det er en fantastisk bil å kjøre, men jeg ville nok ikke valgt den dersom jeg skulle fraktet barn/utstyr i den. Den rommer lite i bagasjerommet.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no