Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha skal ha barn igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 12:50   #221
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Etter å ha lest det første Google-treffet på "unshelled turtle", tror jeg ikke dere tør det, nei.


Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:01   #222
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Fruktflua: Jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp astrologi her i det hele tatt jeg. Du VET jo at det er mange vitenskapens menn/kvinner her. Når du da i tillegg ikke har tid, lyst, ork til å diskutere hadde det kanskje vært lurt å unngå det. For ditt eget beste liksom.

Jeg er forøvrig den typiske jomfru. Jeg skriver nemlig lister. At klærne tyter ut av skapet, hybelkaninene krangler om plassen under sofaen osv, det snakker vi ikke om.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:05   #223
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Hvordan forklarer man da at jeg som kreps også skriver lister?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:06   #224
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvordan forklarer man da at jeg som kreps også skriver lister?

Du kan få litt jomfruelighet av meg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:07   #225
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvordan forklarer man da at jeg som kreps også skriver lister?

[plump] Du puler for lite. [/plump]

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:08   #226
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

[plump] Du puler for lite. [/plump]

Aha! wannabe-jomfru!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:48   #227
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Fruktflua, du sier noe som er kontroversielt. Det kan det vel ikke være noen særlig tvil om. Og du må gjerne mene det du gjør, men jeg skjønner ikke at du reagerer når andre ønsker utfyllende infomasjon på hvorfor du mener astrologi er en vitenskap.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg skal svare utypende når jeg får tid.
...
Jeg skulle kanskje brukt den tiden jeg bruker på å skrive dette til å heller svare på det Esme spør om, men i stedet vil jeg heller bruke tiden på å si at jeg synes mange av her er direkte nedlatende, og da på et nivå som minner om barneskolemobbing.

Og svar som dette gjør at du ikke tas spesielt seriøst.


Jeg er forøvrig fisk, og skriver lister så det fyker.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:53   #228
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Om det ikke er gravitasjoen som er påvirkningskraften, så åpner det seg jo straks for andre argumentasjonsrekker. Hva er det da som påvirker? Men det var her det bare var astrologer forunt å kjenne svaret?

Det er så vidt jeg tør å skrive dette, men jeg prøver likevel. Som et tankespinn.

Kanskje det er noe så enkelt som at årstidene moren gikk gravid kan påvirke psyken til barnet på en eller annen måte eller tidspunktet da man var spedbarn. Hvis man f.eks. blir født midt på vinteren mens det er mørkt og kaldt vil man bli en mer ettertenksom vannmann enn en sommerlig løve. Hvis man følger denne argumentasjonsrekken vil astrologi være en "sterkere" vitenskap i norden enn langs ekvator for eksempel fordi årstidene og mørketiden er enda tydeligere, men der kan andre forhold spille inn - tilgang på mat, regnstid osv. Dette er bare synsing, men jeg prøver å si at det kan være andre og mer logiske forklaringer på ulike personligheter gjennom året. Som ikke har noe med planeter og tyngdekraft å gjøre.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:55   #229
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

La meg se:

1. Fruktflua er v. busy and important.
2. Astrologi er sant og riktig fordi Fruktflua bruker mye tid på det og sterkt og innstendig har erfart at det har noe for seg.
3. Folk som uttaler seg om astrologi uten å kjenne til astrologien i minste detalj, er arrogante barneskolemobbere. Det er ikke nok å ha en informert mening om at grunnprinsippene ikke holder vann.
4. Folk som bruker mye tid på nettfora, er tilbakestående og usikre mennesker som trenger å ta personlig grums ut på tilfeldig forbipasserende.



Jeg er vær, forresten. Og jeg har enda ikke fått et eneste menneske til å forklare meg hvordan synske virker.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er en ekstremt typisk vær. *deler*

Kan du umulig være, for jeg er nemlig en typisk vær. Eller mente du kanskje at du er vær på din planet?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:56   #230
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Dette er bare synsing, men jeg prøver å si at det kan være andre og mer logiske forklaringer på ulike personligheter gjennom året. Som ikke har noe med planeter og tyngdekraft å gjøre.

Det høres slett ikke urimelig ut. Men da vil det jo være været og temperaturen det aktuelle året man må se på (og klimaet på det stedet barnet er født og vokser opp), og ikke planeter og ascendanter.

Og en annen sak er det jo at før man prøver å finne "logiske forklaringer på ulike personligheter gjennom året", synes jeg man bør gjøre en innsats for å påvise om det er forskjeller mellom personligheter ut fra når på året man er født. Jeg ville absolutt være interessert i dokumentasjon av denne typen studier, dersom noen kjenner til det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:58   #231
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og jeg har enda ikke fått et eneste menneske til å forklare meg hvordan synske virker.

Man trenger ikke å være nødt til å forstå hvordan noe virker for å tro på eller bruke det. (Jfr. mitt eget forhold til dataoverføring og elektromagnetisme. ) Jeg ville være fornøyd med dokumentasjon på at det virker.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:11   #232
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvordan forklarer man da at jeg som kreps også skriver lister?

Pfft, Skapjomfru. Apropos mener jeg å ha lest at man i tillegg til det stjernetegnet man er født i, hører til et annet også. Dette andre stjernetegnet blir utdelt etter hvilken dato du er født eller noe? Herlighet så vanskelig dette var å forklare.

Fruktflua: Jeg prøvde faktisk ikke noe annet en å spare deg for diskusjoner du tydelig synes er ubehagelige. Så den prikkekommentaren fra deg var malplassert.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:18   #233
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og en annen sak er det jo at før man prøver å finne "logiske forklaringer på ulike personligheter gjennom året", synes jeg man bør gjøre en innsats for å påvise om det er forskjeller mellom personligheter ut fra når på året man er født. Jeg ville absolutt være interessert i dokumentasjon av denne typen studier, dersom noen kjenner til det.

Det har jeg også lurt på.

Men det kan vel ikke relateres til astrologi-tegn, for de har jo samme betydning uansett hvor på kloden man er født, enten det er her i Norge eller Australia, hvor årstidene er omvendt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:19   #234
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Kanskje det er noe så enkelt som at årstidene moren gikk gravid kan påvirke psyken til barnet på en eller annen måte eller tidspunktet da man var spedbarn. Hvis man f.eks. blir født midt på vinteren mens det er mørkt og kaldt vil man bli en mer ettertenksom vannmann enn en sommerlig løve.

Nja. Jeg har fem søsken og vi er hhv vannmann, vær, tyr, tvilling, kreps og løve. krepsen er mest depresssiv og tungsindig, tiltross for fødsel på året aller lyseste dag. Den muntreste er væren. Den mest sporty er vannmannen. Den gladeste er løven, den smarteste er tvilling og den mest harry er tyr.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:20   #235
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man trenger ikke å være nødt til å forstå hvordan noe virker for å tro på eller bruke det. (Jfr. mitt eget forhold til dataoverføring og elektromagnetisme. ) Jeg ville være fornøyd med dokumentasjon på at det virker.

At det virker er også bra, ja.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:20   #236
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Jeg er skorpion og skriver også lister. :deltar:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:24   #237
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Kanskje det er noe så enkelt som at årstidene moren gikk gravid kan påvirke psyken til barnet på en eller annen måte eller tidspunktet da man var spedbarn. Hvis man f.eks. blir født midt på vinteren mens det er mørkt og kaldt vil man bli en mer ettertenksom vannmann enn en sommerlig løve.

Men hvorfor har da en løve i Australia de samme egenskapene som en i Norge?

Jeg skriver forresten også lister. Jeg er vær.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:26   #238
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men det kan vel ikke relateres til astrologi-tegn, for de har jo samme betydning uansett hvor på kloden man er født, enten det er her i Norge eller Australia, hvor årstidene er omvendt.

Men vitenskapen kommer vel opprinnelig fra et sted, f.eks. Hellas eller Midtøsten, og kan ha stemt fortreffelig der. Og så kan verden helt ukritisk ha adoptert tegnene og personligheten uten å tilpasse dem til egne forhold. Så det er mulig den personlighetstesten må gjøres i astrologiens grunnområdet. Noen vet kanskje hvor det er?

  Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:29   #239
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nja. Jeg har fem søsken og vi er hhv vannmann, vær, tyr, tvilling, kreps og løve. krepsen er mest depresssiv og tungsindig, tiltross for fødsel på året aller lyseste dag. Den muntreste er væren. Den mest sporty er vannmannen. Den gladeste er løven, den smarteste er tvilling og den mest harry er tyr.

Og min farmor røkte 20 sigaretter om dagen i 60 år, og døde av ikke-røyk-relaterte årsaker. Jeg sier ikke dermed at det er ufarlig å røyke.

Ikke at jeg tror på astrologi altså. Men selv de som gjør det, sier vel ikke at alle i ett tegn er helt like?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 14:29   #240
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha skal ha barn igjen

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Noen vet kanskje hvor det er?

Iflg. Wikipedia er det ganske mange steder, men den som brukes i vesten er fra Midtøsten så vidt jeg kan se.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no