Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sunving Resort, Kallithea, Rhodos – leilighetene Ariadne

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 19:05   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sunving Resort, Kallithea, Rhodos – leilighetene Ariadne

Jeg planlegger neste sydentur engang til nest år og har begynt å titte litt rundt og har bestemt at vi skal til Rhodos.
Tittet litt på plantegningene til dette komplekset og det ser ut som at det ikke er noe vindu i leilighetene. Kun terrassedøren.
Jeg ringte til Ving nå og fikk bekreftet at det altså ikke var vindu i leilighetene, kun terrassedøren. Jeg tenker egentlig på tilgang på frisk luft om natten men det er kanskje ikke så lurt å ha vindu oppe på natten uansett?! Leilighetene er jo ikke så store, 24kvm, men det går nok helt fint når vi allikevel er mest på terrassen og i vannet!
Det er en alkove å sove i. Er det to sofaer utenom å sove på da, tro?

Er det noen som har bodd i disse 1.roms leilighetene? Er det verdt sine nesten 19.000,- å bo en uke her? Dyrt altså!!!

Det jeg faller mest for er dette fantastiske bassengområdet. Det er i grunnen det viktigste- og gjerne også en lekeplass på anlegget, det så jeg faktisk ikke på bildene. Det finnes vel der?

(Vi var på StarTour sitt anlegg på Kypros i fjor – Callisto i Agia Napa, og det var et helt supert bassengområde. Da var tassen 1 år og glimrende med såpass stort grunt bassengområde. Det trenger vi ikke lengre men fint at det er litt for alle.. Lekeplassen der ble også flittig besøkt)

Noen som evt. har andre tips til barnevennlige hoteller på Rhodos, gjerne nære Rhodos by og tips ellers mht. steder å besøke å Rhodos?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:06   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunving Resort, Kallithea, Rhodos – leilighetene Ariadne

Jeg har ikke bodd i de leilighetene, men jeg likte hele komplekset veldig godt!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:09   #3
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sunving Resort, Kallithea, Rhodos – leilighetene Ariadne

Det er to sofaer å sove på utenom ja. Vi bodde der i Juli, vi er en familie på 4. Vi var jo ute hele tiden, så jef synes ikke at leiligheten ble for liten. Jeg er kjempefornøyd.
Vi luftet gjennom verandadøren (hadde den på gløtt) og det gikk greit. i tillegg er det aircondition både i alkove og på stue.

Bassengområdet er kjempebra, men blir fort fullt. Vi foretrakk å bruke stranda.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:14   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunving Resort, Kallithea, Rhodos – leilighetene Ariadne

Har ikke bodd på Ariadne, men vi bodde to uker i nyoppusset leilighet på Athena i år og det var veldig bra. Anlegget er veldig flott. Vi betalte 22.000,- for toroms lelighet på Athena, to uker i august.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:19   #5
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunving Resort, Kallithea, Rhodos – leilighetene Ariadne

Feriekomplekset er fantastisk deilig for småbarnsfamilier, men de leilighetene har jeg ikke erfaring med.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no