Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Å reise alene med 2 små barn ( 3 åring og spedbarn)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 12:16   #21
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Å reise alene med 2 små barn ( 3 åring og spedbarn)?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Altså, bare jeg kommer meg til og fra Island så har jeg nok av barnevakter der... Så det er bare selve reisen. Shopping med begge to utgår!

Hvorfor ikke. Må da gå greit å ha dem på selve turen. Hadde ikke tvilt (så lenge du slipper å ha dem med på shoppingen). Men sele på ryggen til storebror og minsten i vogn om man skal gå noe på Gardermoen hadde jeg nok gjort. På flyet får de sitte innenfor deg så har du kontroll.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 12:34   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å reise alene med 2 små barn ( 3 åring og spedbarn)?

Jepp, det går helt fint. Jeg reiste aleine når lillebror var 3 mnd og storebror 3 år, flyturen var nok noe kortere, men oppholdet på flyplassen gikk greit. Hadde lillebror i bæresele og holdt storebror i hånden og hadde litt bestikkelser til han. Storebror kan være en potensiell avstikker, men han oppførte seg eksemplarisk. Vi var alene på flyplassen siden mannen måtte jobbe.

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no