Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vanntette vintersko, helst med membran?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-17, 13:51   #21
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Disse har jeg, kjempegode, og ikke spesielt brede.

Jeg var veldig overrasket over at de faktisk hadde ekte ullfor, for til den prisen kunne det fort vært fake. Jeg betalte 849,- og de har en tex-membran.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 18:43   #22
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Er selve skoen i skinn eller kunstskinn? Synes så mange av Riekerskoene kommer med kunstskinn for tida.

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg var veldig overrasket over at de faktisk hadde ekte ullfor, for til den prisen kunne det fort vært fake. Jeg betalte 849,- og de har en tex-membran.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-17, 22:59   #23
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Jeg kjøpte til slutt Panama Jack Felina Igloo (betalte 1000 kroner mindre på Zalando enn prisen hos Skoringen pga. lavere kort pluss gavekort jeg hadde), så jeg håper jeg blir fornøyd, og ikke minst at de varer lenge. De er i grovt sauelær (?) og foret med lammeskinn.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 03-12-17 kl 06:00.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-17, 00:14   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Har kjøpt Canada Snow etter å ha hørt om merket her, de er fantastisk gode og varme. Mine er curlingboots med fullt saueskinnsfor og vannavvisende. Tror det er Zermatt-modellen. De har en stor kolleksjon med alt mulig av tøffe, sporty og damete.

Tror flere nettsteder har modeller derfra, footway, brandos, sportamore. Har kjøpt mine i en Scorett-butikk i Sverige.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 15:28   #25
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Er selve skoen i skinn eller kunstskinn? Synes så mange av Riekerskoene kommer med kunstskinn for tida.

Disse er i skinn, og med ullfor. Har sett flere andre med kunstig pelsfor, og litt diverse kvalitet på skinnet, men disse var fine.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 16:29   #26
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Takk for svaret, da skal de definitivt prøves. De skoene som ikke er i ekte skinn er helt håpløse for meg, for da puster de ikke, og jeg blir først svett og så kald på føttene.

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Disse er i skinn, og med ullfor. Har sett flere andre med kunstig pelsfor, og litt diverse kvalitet på skinnet, men disse var fine.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 00:18   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntette vintersko, helst med membran?

Det står på nettsiden at de er laget av imitert skinn dessverre for meg

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Disse er i skinn, og med ullfor. Har sett flere andre med kunstig pelsfor, og litt diverse kvalitet på skinnet, men disse var fine.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no