Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-17, 22:48   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

For noen år siden hadde Swix noen fine røde.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 22:58   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

For noen år siden hadde Swix noen fine røde.

Det var jo til god hjelp...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 23:10   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Det kan jo være det finnes fortsatt? Var i hvert fall gode varme jakker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 23:19   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Har du sjekket Benetton? De har gjerne dunjakker og mye klær i friske farger.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 23:21   #25
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, der var det en som ikke var så dum, selv om den var litt dyrere enn jeg hadde tenkt. Lurer på om den er veldig tykk, eller om den er slik som kan brukes om høsten. Ser de har en annen type som heter Falk, som er mer i nærheten av det jeg var ute etter, men den er ikke i grønn. Men skal merke meg denne.

Ja, har SportsOutlet i nærheten, og har tenkt til å ta en tur innom der og se. Krysser fingrene ...

Den fra Reima er veldig varm.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 23:24   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det kan jo være det finnes fortsatt? Var i hvert fall gode varme jakker.

Ja, det mangler ikke på fine dunjakker, jeg synes også Swix sine er fine. Har bare sett de litt tykkere (og dyre), men de har sikkert tynne også. Men uansett, hvis hun ikke fikk grønn ville hun ha mørkeblå, og det finnes jo i hauger og lass i mange prisklasser. Men jeg leter litt til etter grønn før jeg gir opp.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 23:37   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Har du sjekket Benetton? De har gjerne dunjakker og mye klær i friske farger.

Nei, det har jeg ikke. Det er ingen butikk her i byen, men de har kanskje nettbutikk? Skal sjekke ...

Edit: De hadde en veldig fin en til gutt i nettbutikken, men dessverre ikke med dun (og et skrekkelig irriterende "subscribe to newsletter"-popup, hver gang man skifter side. ).

Foreløpig er det Sports Outlet jeg har størst forhåpninger til, så jeg får prøve å komme meg dit en tur veldig snart.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-09-17 kl 23:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-17, 23:43   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Den fra Reima er veldig varm.

Ja, da er ikke den aktuell i denne omgangen. Den skal brukes nå utover høsten, før det blir skikkelig kaldt, og være liten nok til å kunne komprimeres en god del, gjerne packable, eller med en liten pose som følger med, slik mange av disse har. Skikkelig varm vinterjakke har hun.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-17, 00:13   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, det har jeg ikke. Det er ingen butikk her i byen, men de har kanskje nettbutikk? Skal sjekke ...

Edit: De hadde en veldig fin en til gutt i nettbutikken, men dessverre ikke med dun (og et skrekkelig irriterende "subscribe to newsletter"-popup, hver gang man skifter side. ).

Foreløpig er det Sports Outlet jeg har størst forhåpninger til, så jeg får prøve å komme meg dit en tur veldig snart.

Sorry jeg ledet deg ut på udugelige nettsider. De har hatt i dun tidligere. Luker det bedre enn syntetisk jeg også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-17, 23:34   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Fikk reklame fra G-Sport med avisen i dag. Der hadde de slike grønne tynne du jakker til voksne. Det kan jo hende de har til barn også?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-17, 23:38   #31
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

En kollega av meg har dunjakke i omtrent samme farve som på bildet ditt kjøpt på fjellsport.no. Tror merket var Mountain Equipement. Aner ikke om de har små nok størrelser.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-17, 23:41   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Fikk reklame fra G-Sport med avisen i dag. Der hadde de slike grønne tynne du jakker til voksne. Det kan jo hende de har til barn også?

Ikke på min nærmeste G-sport (var innom der i dag) og ikke på nett, dessverre. Barn skal visst bare like rosa eller blå. Voksne kan like flere farger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 13:33   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

https://www.xxl.no/five-seasons-maca...119804_8_style

Ikke helt grønnfargen, men bra nok?

og her https://www.kappahl.com/nn-no/barn/y...g/jakke/235408

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 13:35   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

https://www.xxl.no/five-seasons-maca...119804_8_style

Ikke helt grønnfargen, men bra nok?

Har sett disse, men det er ikke dunjakker (og strengt tatt er den vel blå? ). I fjor hadde XXL lignende jakker i det samme merket, som var dunjakker, men ikke i år. Disse er polyester tvers igjennom. Da er det bedre med dunjakka fra Neomondo, som de også har på XXL, selv om den er olivengrønn, og heller ikke har hette.

Den fra KappAhl er heller ikke dunjakke.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-10-17 kl 13:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 17:05   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Grønne dunjakker er vanskelig å finne dessverre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 17:12   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Grønne dunjakker er vanskelig å finne dessverre.

Ja, i alle fall i år. I fjor fantes det flere. Det gjelder i grunnen yttertøy generelt. G-sport er verst. Var inne i den største G-sporten i sentrum her, og måtte nesten le. To svære vegger dekket med yttertøy til barn. Dunjakker, allværsjakker, vinterjakker, softshelljakker, fleecejakker, regnjakker ... Alt sammen i kun to farger (og diverse nyanser av disse).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 17:42   #37
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Denne tråden fikk meg til å legge merke til ei jente i grønn dunjakke (jeg som ellers aldri tenker over hva andre har på seg) og det var nesten så jeg fikk lyst til å gå bort og spørre hvor hun hadde kjøpt den.

(Veldig hjelpsomt innlegg, ja, jeg vet. )

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 17:59   #38
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Fru Lyng på Steen og strøm i Oslo har olivengrønne du jakker fra Jott.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 20:31   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Fru Lyng på Steen og strøm i Oslo har olivengrønne du jakker fra Jott.

Feil pris, feil farge, feil by. Men ser ut til at XXL har en olivengrønn i ok prisklasse, som kan være nødløsning hvis jeg ikke finner "ordentlig" grønn. Enten det, eller en blå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-17, 21:11   #40
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen sett grønn dunjakke til 10-åring noe sted?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Feil pris, feil farge, feil by. Men ser ut til at XXL har en olivengrønn i ok prisklasse, som kan være nødløsning hvis jeg ikke finner "ordentlig" grønn. Enten det, eller en blå.

men de er fine da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no