Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilken tights bruker du?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-17, 10:55   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvilken tights bruker du?

Jeg har en sliten tights fra Kari Traa men føler meg ikke vel med å bruke den siden den har blitt så slapp.
Og så har jeg en stram 2xu men den synes jeg er altfor stram igjen...
Ikke så lett, dette.

Hvilken treningstights bruker du som det er litt hold i?

Jeg får reklame fra X-life. Noen som feks har en å anbefale derifra?
I dag er det 25% avslag på alt fra Kari Traa om noen trenger noe nytt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 11:34   #2
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Jeg sverger til Nike. Når man er liten og rund, passer få av de skandinaviske merkene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 11:37   #3
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har en sliten tights fra Kari Traa men føler meg ikke vel med å bruke den siden den har blitt så slapp.
Og så har jeg en stram 2xu men den synes jeg er altfor stram igjen...
Ikke så lett, dette.

Hvilken treningstights bruker du som det er litt hold i?

Jeg får reklame fra X-life. Noen som feks har en å anbefale derifra?
I dag er det 25% avslag på alt fra Kari Traa om noen trenger noe nytt.

Jeg bruker Nike, eller en fra Rønisch som er så stram at jeg sliter med sirkulasjonen før 10 minutter har gått

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 11:44   #4
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Jeg bruker de samme gamle fra 2xu og prøver å ikke bry meg om hvor lite bra det ser ut, all den tid rumpa er stor og snora rundt livet lager en vakker valk. Jeg liker at det disser minst mulig og at de ikke sklir. Snora snøres over hoftekammen, det er det eneste som funker for meg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 11:52   #5
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Nike med høyt liv. Louise tights fra Kari Traa liker jeg også veldig godt, den sklir ikke på meg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 12:03   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Eg har nettopp kjøpt denne og digge den!

https://www.x-life.no/products/lux-h...e-tights-black

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 12:10   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har nettopp kjøpt denne og digge den!

https://www.x-life.no/products/lux-h...e-tights-black

Her er den visst på tilbud ser eg:

https://www.sportamore.no/produkt/13...waAsGKEALw_wcB

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 12:24   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Jeg passer aller best inn i Adidas-tights. Liker ikke at det er for stramt, eller sånn pushupholdineffekt.

Dette er favoritten:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 13:00   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Nike Epic Lux, har to favoritt tightser av den typen. Koster litt ekstra, men er ofte på tilbud. Det er stor forskjell på Nike tightsene.
https://www.getinspired.no/klaer/tig...lux-855626-010

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 14:18   #10
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har en sliten tights fra Kari Traa men føler meg ikke vel med å bruke den siden den har blitt så slapp.
Og så har jeg en stram 2xu men den synes jeg er altfor stram igjen...
Ikke så lett, dette.

Hvilken treningstights bruker du som det er litt hold i?

Jeg får reklame fra X-life. Noen som feks har en å anbefale derifra?
I dag er det 25% avslag på alt fra Kari Traa om noen trenger noe nytt.

Har du fått noen rabattkode, kan ikke se at det er 25 % på Kari Traa uten rabattkode ihvertfall.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 14:42   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Nei, jeg finner det ikke igjen dessverre. Den ligger ikke på FBsiden og jeg har ikke fått mail om det så mulig jeg tok feil.
Selv om jeg er helt sikker på at jeg leste at det stod alt fra Kari Traa 25%. På X-life sin nettside. Blæh.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 14:48   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Reebok er bra syns jeg selv om jeg bruker det meste.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 14:52   #13
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Jeg liker best tights som ikke er for stramme, og de jeg bruker mest i sommerhalvåret er to billige (£12) fra More Mile. Har samme i capri-versjon også.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-17, 14:58   #14
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nei, jeg finner det ikke igjen dessverre. Den ligger ikke på FBsiden og jeg har ikke fått mail om det så mulig jeg tok feil.
Selv om jeg er helt sikker på at jeg leste at det stod alt fra Kari Traa 25%. På X-life sin nettside. Blæh.

Ja, ja, det var ment som julegave, så da venter jeg, det dukker nok opp noe før den tid.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 10:55   #15
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har nettopp kjøpt denne og digge den!

https://www.x-life.no/products/lux-h...e-tights-black

Hvordan er den i størrelsen? Normal?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 11:38   #16
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Hvordan er den i størrelsen? Normal?

Min erfaring er at alt fra Reebok er stort i størrelsen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 11:52   #17
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Bruker Nike og Moods og Norway.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 11:56   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Casall Sculpture Tights: https://www.getinspired.no/casall-sc...SABEgJBfvD_BwE

Denne er min favoritt, passe fast i stoffet og passe høy i livet (til meg, da).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 14:47   #19
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Jeg bruker mye forskjellig avhengig av hva jeg skal trene, men til løping liker jeg veldig godt Nike epic lux og 2xu. Ha også en en tights fra CW-x som er knallgod til løping, men som ligger i skuffen og venter på en reparasjon. Til løping funker også en av de jeg har fra We are fit. Veldig stor forskjell mellom modellene der også.

Kai traa harvkeg aldri prøvd fordi jeg synes de ser så tynne og slappe ut i stoffet. God mulig jeg tar helt feil.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 15:04   #20
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken tights bruker du?

Bruke Nike epic lux og Kari Traa sine louise tights.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no