Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London - fire voksne

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-17, 21:38   #1
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

London - fire voksne

Skal reise til London nå med foreldrene mine og søstra mi.
Hva må vi få med oss?
Hvilke restauranter bør vi oppsøke?
Steder?

Søstra mi har bestilt turen (overraskelse for mamma) og jeg vet hun har bestilt Afternoon Tea (heter det?) også har vi sammen bestilt billetter til Lion King-musikal for og overraske mamma og pappa, så dit skal vi lørdag kveld.

Londontips tas imot med stor takk!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 21:39   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London - fire voksne

Vi drar nå i helga og skal ha med oss en del julemarked.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 22:34   #3
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: London - fire voksne

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi drar nå i helga og skal ha med oss en del julemarked.

Har du tips?
Vi reiser på mandag
I fjor var vi i Hyde park på julemarked.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 23:04   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London - fire voksne

Google christmas market London, så finner du mye.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 23:06   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London - fire voksne

Zuma har nydelig sushi og annen japansk mat om dere liker det.

Jeg liker å spise indisk i London.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 23:41   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: London - fire voksne

Lunsj på Randall&Aubin

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 10:15   #7
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London - fire voksne

Jeg elsker også å spise Indisk i London.

Denne gangen ble spisesteder litt tilfeldig for vår del, av forskjellge grunner, så jeg har ingen konkrete tips. Men jeg ville tenkt over type mat og googlet noen steder i nærheten av dere skal være, feks i nærheten av bosted.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-17, 00:38   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: London - fire voksne

Vil dere ha utsikt, så dropp London Eye og gå heller for the Shard, som er siste nytt og mye høyere. Godt tilrettelagt der oppe. På utsiktsetasjen kjenner man vinden gjennom glassveggene, så ha på bra med klær. Dyrt å gå inn fra gata (som vi gjorde), billigere å bestille på nett på forhånd. Sjekk gjerne at det er klarvær. Ikke noe minus å gå sent på dagen, vi fkk med oss solnedgangen og lysene som tentes over hele London, og rushen ut av byen som lysende slanger. Kult.

Tower ville jeg fått med meg. Evt Victoria & Albert Museum, der må man bestemme seg for noe, det er bare så stort. Og veldig flott sted å spise lunsj, skjønt det kan være litt sånn at man kjemper seg fram. Vi var heldige, da.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-17, 00:49   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London - fire voksne

Vi var i London i november, da var det åpning av Winter Wonderland i Hyde Park, køen startet omtrent på Marble Arch.

Vi tuslet rundt å så på julegater, vakre lys. New Bond St med Tiffany og Regent St var de fineste. Carnaby var annerledes, men fin.

Liberty var kaotisk, men fikk nå med meg noen julekuler. Jeg trives best i Soho for å spise. Vi fant en utrolig koselig Tapasrestaurant med max 10 bord, nydelig mat og koselig atmosfære. :men hva het den da du....:
Har også spist i Chinatown et par ganger, Golden Phenix tror jeg den heter. Så koselig å bestille mange forskjellige retter og bare sitte å spise hele kvelden, mange gode smaker.

Spiste frokost på LaPlain, ligger ved Liberty, før "inngangen" av Carnaby st, økologisk frokoststed med super deilig frokost.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no