Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gavetips til 10-årig gutt

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-17, 08:44   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gavetips til 10-årig gutt

Skal kjøpe julegave til "stenevøen" min på 10 år. Noen gode tips? Størrelsesorden ca. kr 1000,- (men det kan også være flere små gaver).

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 09:03   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Hva liker/ønsker han seg?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 09:05   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min 10-åring ønsker seg ingen verdens ting, og er helt håpløs. Men for så mye penger som 1000 kr hadde jeg nok godt for noe nytt sportsutstyr. Min fikk nye slalåmski til bursdagen sin i oktober (som vi ikke har fått kjøpt enda ) og får treningsdressen til håndballklubben til jul.

Eventuelt hadde jeg gått for et spill (til den typen konsoll som han har) og noen fantasybøker i tillegg. (Percy Jacksons samlede, kanskje?)

Altså - utelukkende basert på hvordan min 10-åring er skrudd sammen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 09:05   #4
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hva liker/ønsker han seg?

Har fått veldig få ønsker, og har bedt om flere, men ikke fått. Han ønsker seg pysj, og det har jeg kjøpt, men trenger mer.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 14:57   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Gutten min på 12 ønsker seg pysj og paysafekort.

Han skal få pysj av mormor og jeg vet at han blir veldig glad for det. Han får også et PSspill. Har ikke bestemt hvilket, vi skal fiske litt..

Han ønsker seg alelr mest PAySafe kort så han kan kjøpe spill, kjøpe opp poeng på Playstation Store.

Hva med Nerf + piler?
Badekåpe?
Gore Tex hansker? Lue?
Drone? Spinner?
Ta en titt på StayClassy sin nettside.
Noe gøy til mobilen på samme side, evt fra Mytrendyphone.
OM han er opptatt av merkeklær så er vel det stas. Minsten min arver alt og er fornøyd med det men ser at mange kompiser er svært glad i Polomerket på klærne sine.
Om han leser så er det mange gøye nye bøker. Gutta i trehuset, Pingleboken og Kaptein Supertruse. Om han liker skummelt så er det nok enda mer å velge.
Hockeyutstyr? Om han har en skøytebane i nærheten.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 30-11-17 kl 15:36.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 15:27   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Har gutt på 9 som heller ikke ønsker seg noe, men kommet frem til at han får et spill til ps4 og bestilte nettopp slalåmbriller til ham. Han snakker om drone (men har en liten en). Min hadde nok likt å fått en ny hettegenser, tøff lue el.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 15:37   #7
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har gutt på 9 som heller ikke ønsker seg noe, men kommet frem til at han får et spill til ps4 og bestilte nettopp slalåmbriller til ham. Han snakker om drone (men har en liten en). Min hadde nok likt å fått en ny hettegenser, tøff lue el.

Hettegenser er også kjøpt inn. Drone.... kanskje en idè.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 15:38   #8
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gutten min på 12 ønsker seg pysj og paysafekort.

Han skal få pysj av mormor og jeg vet at han blir veldig glad for det. Han får også et PSspill. Har ikke bestemt hvilket, vi skal fiske litt..

Han ønsker seg alelr mest PAySafe kort så han kan kjøpe spill, kjøpe opp poeng på Playstation Store.

Hva med Nerf + piler?
Badekåpe?
Gore Tex hansker? Lue?
Drone? Spinner?
Ta en titt på StayClassy sin nettside.
Noe gøy til mobilen på samme side, evt fra Mytrendyphone.
OM han er opptatt av merkeklær så er vel det stas. Minsten min arver alt og er fornøyd med det men ser at mange kompiser er svært glad i Polomerket på klærne sine.
Om han leser så er det mange gøye nye bøker. Gutta i trehuset, Pingleboken og Kaptein Supertruse. Om han liker skummelt så er det nok enda mer å velge.
Hockeyutstyr? Om han har en skøytebane i nærheten.

Takk for gode tips! Har fått lurt utav moren at han kan ønske seg saccosekk. Skal også se på StayClassy.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 16:21   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min 12-åring får en Onepiece fra Onepiece, de koster ca 600.-700 for barn (og mer for voksenstørrelse).

Jeg skal kjøpe gave til en 10 år gammel nevø også. Både bursdag og jul. Han ønsker seg visst hettegenser, VR-briller, spill til PS4 og "penger til å sette på kort". Litt usikker på hva det siste der betyr ... Om det er visakort eller hva.

Andre tips basert på hva mine gutter har villet ha ...
- Lavalampe
- Stor gamingmusematte
- Powerbank
-Minisafe

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 01:03   #10
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min 10-åring ønsker seg spill, spill og spill til ps4.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 10:33   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min ønsker seg NERF-greier, Super mario Monopol, siste boken i serien om Luridiumstyven, siste Pingle-bok, sonos høytaler

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 12:37   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Pelle: Har du sett Super Mario monopol noe sted?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 12:41   #13
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har du sett Super Mario monopol noe sted?

https://www.spillsjappa.no/nintendo-super-mario-monopol

https://www.komplett.no/product/9132...opol-nintendo#

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 14:10   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min ønsker seg headset til PS4 og nye FIFA (klart me vil legge til rette for meir speling!), mobiltelefon (den stakkars ungen er visst nok siste elev på trinnet utan!) og klær (for dei eg kjøper er for små og smale!).

Han trenger/ønskar seg:
Leggbeskyttarar (har rota bort sitt tredje par)
Keeperhanskar (har slitt ut sine på eit halvår)
Ny klubbgensar (har rota bort dei to forrige)
Harry Potter-filmane (søster nektar han å sjå hennar HP-filmar)
Klær - og ja, i større storleik
Toastjern (det ønsker også søster seg, men kjem nok til å nekte å dele med broren)
Sekk (idrettslagets variant)


Eg har blånekta å erstatta leggbeskyttarar og treningsgensar. Dvs. han fekk nye etter første gang han rota det bort. Men etter dette har eg berre ført det opp som julegåveønsker. Og han har brukt eit sett fravokste/for små leggbeskyttarar og ein treningsgensar han arva frå søster.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 14:40   #15
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Jeg har kjøpt rullesko og monopol gamers edition til gutten på 10. Han ønsker seg også forskjellig gamingutstyr, som sånn playstationaktig-kontroll til pc, nytt gaming headset og penger til steamspill.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 14:41   #16
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Pelle: Har du sett Super Mario monopol noe sted?

Jeg kjøpte fra lekekassen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 14:42   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Kom på at jeg forresten har kjøpt en harry potter tryllestav til ham også. Og tenker at han kan ønske seg flere gutta i trehuset bøker fra besteforeldrene.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 18:32   #18
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min 9-åring har dilla på alt som har med verdensrommet å gjøre, og han på 13 år syns også det er stas. Han ønsker seg blant annet stjernekikkert, og planeter for å henge i taket. Har enda ikke funnet det, så om noen har sett det en plass så tar jeg gjerne i mot tips.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 18:13   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gavetips til 10-årig gutt

Min er 11 år og ønsker seg:
Fifa 17
Overwatch til pc
Mobil
Penger
Billetter til fast and fourius show
Headset
Keeperhansker

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no