Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-13, 21:18   #201
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.369
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Kjole. Det nærmer seg jo høst, og jeg har bare sommerkjoler i skapet.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 21:35   #202
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Veldig fin! Syns nå dette kan være en sommerkjole og jeg da Hvor er den kjøpt?

Frøken Fjong er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 22:17   #203
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.899
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

http://indiska.com/se/Mode/Toppar/TO...877522OFFWHITE

Topp fra Indiska



Ballerinasko fra Rieker

Og et par sorte sandaler fra B & co jeg ikke finner bilde av

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 22:33   #204
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.952
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kjole. Det nærmer seg jo høst, og jeg har bare sommerkjoler i skapet.

Hvor har du kjøpt denne? Den er kjempefin!

banana er ikke aktiv  
Gammel 14-06-13, 06:47   #205
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.369
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

ASOS, her. Og til en svært hyggelig pris.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 14-06-13, 07:01   #206
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.369
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Og disse, som jo egentlig bare øker sommerkjolelageret mitt ytterligere :




Begge til rundt tohundrelappen, så da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet. Og så kommer det snart en kjoletråd på markedsplassen her fra meg, tenker jeg.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 12:09   #207
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III



Denne fra KappAhl, og to bluser på MEXX som jeg ikke finner bilde av på nett.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 15:26   #208
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III







T-skjorta

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 21:10   #209
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Så fantastisk festlig at ingen av bikiniane eg bestilte (for å prøve og returnere dei som ikkje passa) har komme fram i tide til ferien. Tre veker sidan eg bestilte. Eg er rimelig sikker på at dei kjem på mandag, sånn at eg ikkje rekker returneringsfristen på 14 dagar heller. Da sitter eg fint i det. Seks bikiniar og ein bh til den nette sum av 3000 kroner, som kanskje ikkje passar i det heile.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 21:20   #210
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.


Kul bukse!!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 21:33   #211
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.073
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

http://www.veromoda.no/vero-moda/bla...SE&forceScope=

Denne. Kjempefin, satt som limt!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 21:41   #212
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.


Stilig bukse! Hvor er den kjøpt?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 22:02   #213
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Buksa er fra Saint Tropez, den finnes i en annen farge også som var veldig fin. Stor i størrelse, jeg har xs og synes den er litt stor, selv om den jo skal være løs og ledig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 22:03   #214
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og disse, som jo egentlig bare øker sommerkjolelageret mitt ytterligere :




Begge til rundt tohundrelappen, så da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet. Og så kommer det snart en kjoletråd på markedsplassen her fra meg, tenker jeg.

Hvor er den røde fra?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 16-06-13, 08:10   #215
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.369
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hvor er den røde fra?

Asos.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 16-06-13, 09:43   #216
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Så fantastisk festlig at ingen av bikiniane eg bestilte (for å prøve og returnere dei som ikkje passa) har komme fram i tide til ferien. Tre veker sidan eg bestilte. Eg er rimelig sikker på at dei kjem på mandag, sånn at eg ikkje rekker returneringsfristen på 14 dagar heller. Da sitter eg fint i det. Seks bikiniar og ein bh til den nette sum av 3000 kroner, som kanskje ikkje passar i det heile.

Usj... da trur eg at eg hadde ringt kundeservice og forklart problemet.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv  
Gammel 16-06-13, 16:25   #217
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

To bukser fra Vero Moda, denne gang en str. mindre enn sist Sort og burgunder:




Topp


Shorts fra Lindex - kostet meg hele 30,-. Bonus at den sitter veldig fint. Grei å dra over bikinien på ferie tenker jeg.


...også vurderer jeg å kjøpe denne gule buksen. Jeg har en tilsvarende i blå og den sitter veldig fint. Gult er jo sommerlig og fresht, jeg er bare usikker på om jeg kler det.


Tar helt av med buksekjøpet for tiden, men endelig sitter bukser, helt normale bukser, fint på meg og jeg føler meg vel. God følelse, jeg er møkk lei tights!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 16-06-13, 21:25   #218
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.696
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Kjolekjøp...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-06-13, 09:59   #219
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.899
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III



Er på tredje paret med de beste turskoene

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 18-06-13, 12:10   #220
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III


Disse er på vei hjem til meg,så får vi se om de blir eller ei.

carmenzita er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no