Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

SVs nye regjeringsmedlemmer

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-12, 09:56   #21
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Jeg vet det er større fokus på organisasjonsarbeid på sentralt hold iallefall. Det holder ikke å ha noen flinke engeasjerte idealister. Man må også ha en del organisasjonsnerder for å sikre rekruttering,skape lokalt engasjement og som er interessert i det å drive hele organisasjonen. Det er et helt maskineri som skal fungere og det fungerer ikke bare med småkonger. Jeg tror at Venstre hadde gjort det bedre om de hadde vært flinkere på dette. Senterpartiet er et lite parti de også, men de er mye flinkere på organisasjonsarbeid.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:17   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Men Solheim kan i det minste jobben sin og oppfattes litt mindre "ammatør" enn å sende ut blide smilende ungsauer uten snev av andre erfaringer enn partibroliersystemet.

Jeg flirte litt for meg selv nå. Jeg tror "ungsauene" er 35, 39 og 40 år gamle eller noe sånt. Så dette sier kanskje mer om alderen på FPs medlemmer enn om statsrådene?

Jeg synes for øvrig ikke SV har noe i regjering å gjøre, så de kan sette inn hvem de vil for meg, så lenge de er ute igjen om halvannet år.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 10:26   #23
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Jeg skulle ønske at kunnskap og erfaring hadde litt større betydning når statsrådposter skal fordeles. Jeg har lite sans for at det bare er folk som er politikere som karriere som får disse posisjonene, de har relativt lik bakgrunn utdanningsmessig og har så og si ikke vært ute i en "normal" jobb.

Jeg har stemt SV tidligere, men det vil nok ikke skje igjen det nærmeste tiåret.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 14:18   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Det er ikke så rart men som kommentatoren på radioen påpekte, - de er nærmest som en liten "mafia" med hovedsete på et lite geografisk område på Løkka. De her helt "like" representanter, ikke noe mangfold i partiledelesen overhode. Samme alder, interesser, bakgrunn osv. Neppe noe som vil appelere til det bredere spekteret av SV velgere rundt omkring i ladet som allerede ser på disse folkene som den lille akademiske Osloeliten. (Ja, SV velgere flest har høyere utdanning men før har de hatt mye større andel av folk fra grasrota oppover i rekkene).

Jeg kan forstå kritikk av likhet i alder og livssituasjon (småbarnsforeldre), men det med oslomafiaen ble veldig rart for meg. Så vidt meg bekjent representerer disse personene ulike fløyer i partiet, og det er vel også derfor Solheim måtte gå, og Heikki fikk komme inn. Solheim tilhørte fløyen til Audun. Jeg synes i grunnen det at man får inn bredden i partiet i sterke posisjoner kan være vel så viktig som spredning i alder. Så vidt jeg har skjønt har ikke Kristin Halvorsen vært særlig flink til dette, jeg synes derfor at valget til Lysbakken er både spennende og sympatisk, og er spent på fortsettelsen. Men jeg føler med Solheim som etter det jeg har skjønt har gjort en utrolig god jobb, og har et godt nettverk. Han har dog fått kritikk for at han er litt for opptatt av utlandet og det globale, og ikke så mye av jobbing her hjemme. Det er kanskje på den fronten man også ønsker fornyelse?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg skulle ønske at kunnskap og erfaring hadde litt større betydning når statsrådposter skal fordeles. Jeg har lite sans for at det bare er folk som er politikere som karriere som får disse posisjonene, de har relativt lik bakgrunn utdanningsmessig og har så og si ikke vært ute i en "normal" jobb.

Jeg har stemt SV tidligere, men det vil nok ikke skje igjen det nærmeste tiåret.

Jeg synes det ofte blir litt sånn damned if you do, damned if you don´t når det gjelder dette. Vi har jo sett hvilket haraball det gjerne blir hvis man tar inn folk med lite politisk erfaring som ikke har erfart og skjønner de politiske spillereglene i stortingsrepresentantposisjon. Et eksempel er Manuela Ramin-Osmundsen. Men i utgangspunktet er jeg enig med deg.

Jeg har ikke planer om å støtte SV i det vide og det brede. Jeg er ikke fornøyd med mye av det som er gjort, og jeg er skuffet over Lysbakken i innhabilitetssaken. Jeg har også lurt på om det hadde vært lurere å velge Holmås til leder, selv om jeg opprinnelig støttet Lysbakken. Men så lenge det er SV som er partiet jeg føler står meg nærmest politisk, og de faktisk jobber for de sakene som er viktige for meg (og Ap samtidig stadig blir mer lik H), så blir det rart å flykte til et annet parti på bakgrunn av det som har skjedd de siste ukene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 14:36   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Argumentet skal vel være at flest mulig av partiets øverste ledere bør inn som stortingsrepresentanter, ergo må Solhjell og Thorkildsen inn og noen andre SV-statsråder ut.

Jeg er enig med Irma, hvis noen skal inn må noen ut. Slik er det når de er få plasser. Jeg synes også det er rimlig at det er partiets øverste ledere som kommer inn først, blir vanskelig nok å styre med Lysbakken "på gangen", tenker jeg.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 16:33   #26
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Men Irma, jeg tror nok ikke de fleste SV velgere har forlatt partiet på grunnlag av det som har skjedd de siste ukene. Det er nok litt mer omfattende en det tror jeg (mye pga SV's skolepolitikk sies det?)

Det ser jo også ut til å være mange folk her på FP som engang stemte SV men som har forlatt partiet.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 16:49   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Det er en lengre prossess for min del å ha gitt opp sv, ja.

  Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 21:44   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Mens vi er inne på SV. Erik Jagland Solheim. Åh, puteflaut!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 21:54   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

At Solheim måtte gå var dråpen i begeret for min del. Den delen av miljøbevegelsen jeg kjenner godt, er hoderystende og oppgitte, og jeg tror for eksempel De grønne vant mange stemmer denne uka.

Etter hva jeg har lest har det vært en god del kritikk ifht. Solheim fra miljøbevegelsen også. Spesielt på dette med manglende engasjement og fokus på miljø på hjemmebane, og det at vi bør være opptatt av å gjøre den leksa godt hvis vi skal belære andre land på området. Etter Solheims opptreden i dag, så må jeg si at den dråpen der kan jeg leve veldig fint med. Gud bedre for en opptreden!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men Irma, jeg tror nok ikke de fleste SV velgere har forlatt partiet på grunnlag av det som har skjedd de siste ukene. Det er nok litt mer omfattende en det tror jeg (mye pga SV's skolepolitikk sies det?)

Det ser jo også ut til å være mange folk her på FP som engang stemte SV men som har forlatt partiet.

Folk må forlate SV av de grunner de måtte synes passe, selvfølgelig. Jeg har sett flere kommentarer (jf. det siterte fra Tangina, f.eks) som tyder på at de siste hendelser påvirker den avgjørelsen. Mitt poeng var vel bare å beskrive mine følelser rundt dette, rent politisk. At det helhetlige og det politiske grunnsynet er viktig for meg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:15   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Solheim i dag var jo helt fantastisk!

  Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:24   #31
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Etter hva jeg har lest har det vært en god del kritikk ifht. Solheim fra miljøbevegelsen også. Spesielt på dette med manglende engasjement og fokus på miljø på hjemmebane, og det at vi bør være opptatt av å gjøre den leksa godt hvis vi skal belære andre land på området. Etter Solheims opptreden i dag, så må jeg si at den dråpen der kan jeg leve veldig fint med. Gud bedre for en opptreden!



Folk må forlate SV av de grunner de måtte synes passe, selvfølgelig. Jeg har sett flere kommentarer (jf. det siterte fra Tangina, f.eks) som tyder på at de siste hendelser påvirker den avgjørelsen. Mitt poeng var vel bare å beskrive mine følelser rundt dette, rent politisk. At det helhetlige og det politiske grunnsynet er viktig for meg.

Jeg forholder meg først og fremst til folk som jobber med miljørelatert bistand og som har samarbeidet og reist med Solheim utenlands. For dem er det ille å miste ham nå. Jeg har bare sett utdrag av pressekonferansen og synes ikke det jeg så var problematisk. Lysbakken klarer jeg derimot ikke og får lyst til å skru av tv hver gang jeg ser ham. Grøss. Jeg setter min lit til Inga Marte, men det skal litt til å ovebevise meg om at et synkende sv med den ledelsen og med de valgene de nå har tatt er verdt å bruke en stemme på. Da stemmer jeg heller de grønne, eller i verste fall ap for å holde frp unna.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:39   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg forholder meg først og fremst til folk som jobber med miljørelatert bistand og som har samarbeidet og reist med Solheim utenlands. For dem er det ille å miste ham nå.

Ja, det kan jeg godt tenke meg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:47   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Jeg tror SV graver sin egen grav, (de er allerede halvveis til Kina) og det er helt greit for meg, kjenner jeg. Selv om jeg soler meg i glansen av at folk på min alder blir omtalt som unge jypliger.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 22:53   #34
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg har bare sett utdrag av pressekonferansen og synes ikke det jeg så var problematisk.

Jeg så deler av pressekonferansen når den gikk direkte, og vet ikke hva du har fått med deg. Han innkaller altså til en egen pressekonferanse for å fortelle om hans følelser rundt statsrådskiftet, og framstiller det som nærmest påkrevd i forbindelse med den enorme støtten og sorgen som finnes hos all verdens folk og politiske personligheter av "viktige størrelser" eller hva det nå var han sa. Han forteller videre at det er et enormt tap for landet å miste ham, at hans kontaktnett og kompetanse er nærmest uerstattelig og uoppnåelig for andre enn ham, at det var en feil vurdering av Lysbakken å prioritere partiets behov - og avslutter med at den beste politikeren i landet er Jonas Gahr Støre. Jeg forstår at han er sint, men denne pressekonferanseseansen burde vært forbeholdt hans nærmeste. (Jeg er for øvrig veldig enig med Stein Kåre Kristiansens vurdering av saken, som beskrives her.)

Hvis man innehar en enorm kompetanse, som er totalt uerstattelig, så er det kanskje desto viktigere å spre dette litt, så man har flere ben å stå på? En statsrådspost varer som kjent ikke evig. I løpet av perioden Solheim har hatt sin post så har barne- og likestillingsdep. hatt fem skifter. Jeg synes Jens Brun-Pedersen sa det så fint på Twitter i dag;

Sitat:

Til all bæljinga om E. Solheims sorti sier jeg som luringen Einar Førde: "På kjerkegårdene finnes bare uerstattelige mennesker."

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 23:16   #35
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Jeg tror at solheim har et unkt kontaktnett og at mange viktige relasjoner og politiske prosesser avhenger av hans person fordi verden ikke fungerer som det norske demokratiet og person er uhyre viktig i mange land han forholder seg til. REDD-arbeidet er et eksempel. Om han har sagt det litt for tydelig på pressekonferansen, betyr ikke det at det ikke er sant. Jeg er ikke medlem av noe parti men stemmer på bakgrunn av verdigrunnlag og magefølelse. Magefølelsen sier meg at det er uklokt å kaste erfaring på båten.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 23:36   #36
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg forholder meg først og fremst til folk som jobber med miljørelatert bistand og som har samarbeidet og reist med Solheim utenlands. For dem er det ille å miste ham nå. Jeg har bare sett utdrag av pressekonferansen og synes ikke det jeg så var problematisk. Lysbakken klarer jeg derimot ikke og får lyst til å skru av tv hver gang jeg ser ham. Grøss. Jeg setter min lit til Inga Marte, men det skal litt til å ovebevise meg om at et synkende sv med den ledelsen og med de valgene de nå har tatt er verdt å bruke en stemme på. Da stemmer jeg heller de grønne, eller i verste fall ap for å holde frp unna.

Godt mulig mannen var viktig for internasjonalt arbeid, men nasjonal tviler jeg på at han er sååå vanskelig å erstatte. Klimameldinga er fortsatt ikke kommet, og borten Moe kjører fortsatt buldoser over det meste

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-12, 23:37   #37
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SVs nye regjeringsmedlemmer

Jeg tror også at erfaring er viktig, Tangina, og håper SV finner en balanse på dette området. Men i dag synes jeg dessverre Solheim viste det motsatte, og kastet stein i glasshus så det singlet. Gjennomføre den pressekonferansen, og samtidig hovmodig fortelle folket at de feilene Lysbakken har gjort kom som følge av manglende erfaring som politiker. Som en del av en forklaringsmodell for hvorfor det var totalt feil å bytte ham ut som statråd.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no