Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikkere - hva er deres favorittdingser?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 11:52   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Strikkere - hva er deres favorittdingser?

Min beste og jeg har bestemt oss for å slå sammen adventskalender vi ville kjøpt til oss selv og julegave vi ville gitt hverandre til en kalender i år. Hun lager til meg, jeg lager til henne. Totalprisen skal ligge på ca 1000 kr, som betyr drøyt 40 kr dagen i snitt.

Hun er, som meg, en ivrig strikker, og har sikkert alt hun trenger. Så jeg trenger hjelp - du som strikker, hva er ditt favorittilbehør? Hvor kjøper du de ekstra fine maskemarkørene? Tips til butikken som selger luksusgarnet man ikke kjøper til seg selv? Hva er gøy og nyttig, men jeg vet ikke om det enda? (Det kan også være ting som ikke er strikkerelatert.) Hun er også glad i å sy. Kalendergavene tenker jeg kan variere mye i pris, så jeg er glad for alle forslag!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no