Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 13:15   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Hvor mange fritidsaktiviteter driver din 6-/7-/8-åring med? Og på hvilke ukedager?

Vi teller på knappene. Snuppa går på fotball og trives utrolig godt med det. Både sosialt og fysisk. Vi ser at hun vokser veldig på det.

Men både hun og vi synes det er trist at hun ikke danser organisert lenger. Danse gjør hun jo hele tiden. Hun er svært musikkinteressert og danser foran speilet hver dag. Fotball er noe hun bare gjør på treninga (hun er ikke av typen som spiller på "løkka").

Er det galskap for en i den alderen å ha to organiserte aktiviteter?
Fotballen er en gang i uka nå om vinteren, men når sesongen begynner igjen så er det både kamp og trening hver uke (men da er kanskje dansekurset over? ).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:20   #2
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Her har Snuppa to aktiviteter i uken. Svømming og Skøyteskole.
Nå skal det sies at hun går på svømming lørdag formiddag og derfor får hun nok begynne på dansing igjen etter jul.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:20   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Poden går på piano og speider, samt svømming. Hver av tingene er én gang i uken - noen ganger er det helgeturer med speideren, men da er det ikke speidermøte den uken. Jeg synes ikke det er for mye, men ville ikke lagt til mer nå. (Men hvis han slutter med svømming, har jeg sagt at han må begynne med noe annet fysisk.)

Han er jo et par år eldre, men har også drevet med disse tingene i et par år.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:20   #4
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Heg spilte et instrument og danset da jeg var på den alderen. Nå var ingen av de to altivitetene noe av kaliberet med kamper og cuper og dugnader og loddsalg og whatnot, da.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:21   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Yngste her i huset på 10 har to aktiviteter. Taekwondo 2 dager i uken og turn 1 dag. Fordelen med disse er at det ikke er kamper og sånt i tillegg, det er disse dagene og ferdig med det.

Eldste spilte ishockey, fotball og innebandy fra han var 6-7 og frem til han var 10. DET ble for mye selv om fotballen tok treningsfri hele vinteren (dette er jo noen år siden). Da trente han 5 dager i uken + kamper for to ulike lag. Ishockey måtte ofres (etter mye om og men, aller helst skulle han vært med på alt).

Jeg vil tro at fotball og dans helt fint kan kombineres om vinteren så lenge det kun er treninger på fotballen og ikke mye turneringer, cuper osv.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:22   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Poden (o5-modell) har håndball og dans. Begge med trening én gang i uken. Det er akkurat nok. Syns jeg.
Dansingen er et kurs som varer fra september til juni, og har én oppvisning på slutten. Fortsetter han med håndball vil det bli en del kamper og cuper etterhvert.

Jeg syns det holder for så små barn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:24   #7
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Det går jo an å hoppe på et dansekurs innimellom, og sjekke ut hvordan det går.
Siden hun elsker både fotball og dans føles det sikkert ikke for mye for henne.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:24   #8
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.640
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Min førsteklassing går på allidrett på onsdager, kor på torsdager og svømming på fredager.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:32   #9
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Da mitt barn var i den alderen gikk han på svømming og fotball. Svømming 1 gang pr uke og fotball var trening en gang pr uke og kamp ca hver uke (hvis jeg ikke husker helt feil). Av og til var det cup.

Han holder fortsatt på med disse aktivtetene, men i 9-10-årsalderen var svømmekurset to ganger i uken. Nå er han over i svømmeklubben og kan trene tre ganger pr uke, men det får han ikke lov til av oss.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:34   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.056
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Jeg synes hele ettermiddagen forsvinner de dagene det er aktivitet, og derfor holder jeg igjen.

Det har hjulpet litt nå som hun går hjem fra skolen på egenhånd og ikke er avhengig av å vente til følgegruppa hentes. Nå er hun hjemme før kl 16. Tidligere ble den 16.30-16.45, og da ble det veldig lite "fritid" igjen. Hun trenger fritid.

Og det er ikke fritt for at det blir mye for oss voksne også. Vi bor sånn at hun må hentes og bringes til aktivitetene sine, og det spiser mye av vår tid.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:38   #11
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Minste går på fiolin ein gong i veka, med øving heime i tillegg og handball ein dag i veka. I tillegg blir det fire turneringar i løpet av vinteren.

I sommarsesongen er det fotball og friidrett som står på planen. Ho blir sannsynlegvis med på ein aktivitet til i løpet av hausten/vinteren, allidrett eller turn, tippar eg. For oss fungerar det heilt fint. Eg eller Mannen eller begge er med på fiolinøvinga, men når Minste er på trening, nyttar vi anledning til å ta ein rask treningstur sjølv medan vi ventar, alternativt ein tur i vektrommet dersom vi er der dette er tilgjengeleg. Då er vi ferdigtrent sjølv når Minste er ferdig, og det hjelper veldig, tykkjer eg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:40   #12
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.640
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Ja, her er førsteklassingen hjemme kvart over ett to dager i uka, og før halv fire de andre tre dagene. Da blir det gjennomførbart med såpass mange aktiviteter som vi har. Frøkna vår trenger også mye tid som hun disponerer selv (selv om hun gjerne tror at hun vil at det skal skje noe hele tida ).

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:40   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Vesla har hatt to aktiviteter i uken fra hun var 8. Da var det håndball og teater. Nå er hun 10 og har to håndballtreninger og pianotime. Tidligere var det to ettermiddager i uken som gikk til aktiviteter, i år er det tre ettermiddager siden de trener to ganger.

I år har hun og venninnene fikset seg selv og til og fra i stor grad, og nå i vinter er planen at de skal bruke bena bort til treningen mens vi er tre foreldrepar som deler på hentingen. Det er i grunnen ganske himmelsk å slippe unna all kjøringen om ettermiddagene. Pianolæreren bor i gangavstand fra oss og timen der er i tiden vi ennå er på jobb.

Jeg tror nok at Vesla av og til kunne ønsket seg mer fritid, men håndballtreningen og gåturen dit gjør hun med to gode venninner, og de er som regel sammen fra skolen slutter de dagene de skal på trening så jeg tenker at det er fin fritid det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:41   #14
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.272
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Mine jenter er et år eldre enn Snuppa di. De har spilt fotball i to sesonger, fordelen her er at de ikke har vintertrening, noe som åpner timeplanen for andre aktiviteter. I fjor var fotballen bare trening en gang i uken, i år har det vært trening en dag og kamp en annen. Det har vært nok.

De har siden starten på andre klasse danset en dag i uken, det er god trening og de liker det veldig godt. I fjor svømte de også, og det fungerte greit med to aktiviteter i uken totalt sett. Noen uker syns jentene selv at det var litt mye, i hovedsak var dette fordi svømmingen var slitsomt og litt sent på kvelden.

I år har en valgt seg langrennstrening ved siden av dansen, den andre syns at det er nok med dans en dag i uken. Jeg vil si at de er i vippepunktet mellom at to bundne kvelder i uka er mye og hvor det er ok. Når det vipper over er mye personavhengig. Min ene jente har mye behov for å få lov til å trekke seg vekk og være alene, og dette finner hun vanskelig å kombinere med mange aktiviteter og å være sammen med venner. Derfor velger hun bort aktiviteten.

Det skal sies at de begge har aktiviteter knyttet til SFO-tiden, bla korps, så de har egnetlig mer enn nok å drive med totalt sett.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:44   #15
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Tre aktiviteter, tre dager, hvor av en (heldigvis) på skolen og i tilknytning til AKS.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:46   #16
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Min 8-åring gå på flere aktiviteter, teater og dans er i SFO tida, så vi har sagt opp SFO disse dagene.
På ettermiddagene går han på turn mandag, idrettskole tirsdag og svømming torsdag.
Jeg har en gutt som ikke liker å være ute, dvs at han leker med lego eller spiller inne. Derfor syns jeg det er viktig å ha flere faste aktiveter som han også trives godt med. Alle er i gå-avstand fra hjemmet så det er ikek noe stress med det selv om det er mange.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:52   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.196
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

At det tar mye tid og hverdagslogistikk er helt klart et viktig argument - man har jo en hel familie som skal fungere. Vi har bare én unge, og han er nå stor nok til å i alle fall gå til speideren selv, så det blir ikke så styrete for oss. Og pianotimen er halv fem, så da drar jeg tidlig fra jobb og møter ham, og vi er hjemme mellom halv seks og seks, så det går ikke så mye av den ettermiddagen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 13:53   #18
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

04-modellen har to aktiviteter. Fotball med to treninger i uka + turneringer 4 ganger i sesongen og noen cuper. Turn med tre treninger i uka og noen samlinger og konkurranser. Nå er jeg hjemme og han kommer hjem fra skolen rundt 13.30 så han har mye fritid i tillegg, den går stort sett med til å spille fotball "på bana".

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 14:06   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Vi har i utgangspunktet sagt en aktivitet i uka for Snuppa på 7.
Men det avhenger nok litt av logistikk også. Det skal være dans/teaterkurs på nyåret - mot våren, og det er på skola til snuppa, 3-400 m unna oss. Så da kan hun gå selv.

Nå er det svømming, hun har trent 1 gang i uka, og vi må ha vært med fordi det er på andre siden av byen. I januar skal hun prøve et annet sted, der er det 2 ganger i uka over 5 uker, altså mer intensivt. Så da blir det ikke noe annet i tillegg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 14:08   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer

Fotball en time i uka. De er hos besteforeldrene denne dagen så bestefar sørger for at storebror kommer seg på trening. Like greit siden treningen er fra klokka 16-17.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no