Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 13:30   #561
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Blånn

Jeg er forøvrig på en prikkeratio på omtrent 0,32 prikker per innlegg.

Nå måtte jeg regne ut hva jeg hadde, og det var akkurat samme. Morsomt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:02   #562
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Måtte regne jeg også. Fikk 0,56 prikker pr.innlegg. Hørtes ikke det litt mye ut. (Antall prikker:antall innlegg= 0,56)

Vel jeg har mange flere innlegg hvis ikke MP og skravleforum teller..... Men de får man heller ikke ryktepoeng for.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:05   #563
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Min er på 0,16...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:11   #564
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har 0,94. Noen synes jeg er prikkverdig til stadighet.

(Faktisk har jeg to prikker fra noen på de tjue som er synlige på kontrollpanelet. )

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:19   #565
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Måtte regne jeg også. Fikk 0,56 prikker pr.innlegg. Hørtes ikke det litt mye ut. (Antall prikker:antall innlegg= 0,56)

Du sier vel mye bra, da vet du.

Også er det ikke 0,56 prikker pr. innlegg; det er 0,56 poeng. Mange brukere gir mer enn ett poeng pr. tilbakemelding, så du har neppe fått tilbakemeldinger på halvparten av innleggene dine (med mindre du også har fått en haug med røde ).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:20   #566
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

...

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 20-06-11 kl 14:33.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:22   #567
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har for øvrig en prikkeratio på 1,1.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:24   #568
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

....


Sist redigert av m^2 : 20-06-11 kl 14:30.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:24   #569
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har prikkeratio på over en per innlegg, men prikkeratioen er vel uansett ikke så nøyaktig? Jeg husker iallefall at det var et sletteraid her for et par år siden hvor jeg mistet mange innlegg. Og da ble sikkert ikke poengene fjernet samtidig, tipper jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:28   #570
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

1,74!

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 14:31   #571
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.620
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Men kanskje huske å endre forumbeskrivelsen etterhvert?

(dårlig prikkeratio har jeg, men detaljfokus på ting som sikkert er planlagt, bare ikke gjennomført, det klarer jeg. Altså, mange innlegg, bare ikke gode...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:10   #572
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har for øvrig en prikkeratio på 1,1.

Er det nå jeg skal slette mitt innlegg?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:13   #573
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du sier vel mye bra, da vet du.

Også er det ikke 0,56 prikker pr. innlegg; det er 0,56 poeng. Mange brukere gir mer enn ett poeng pr. tilbakemelding, så du har neppe fått tilbakemeldinger på halvparten av innleggene dine (med mindre du også har fått en haug med røde ).

Er nok langt mellom tyttebærene. Jeg har rett og slett blitt kjedelig. Og forresten, jeg skjønner at jeg ikke har fått tilbakemeldinger på halvparten av innleggene. En må jo ikke være rakettforsker for å forstå det.


Sist redigert av Pelikan : 20-06-11 kl 15:19.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:15   #574
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men kanskje huske å endre forumbeskrivelsen etterhvert?

(dårlig prikkeratio har jeg, men detaljfokus på ting som sikkert er planlagt, bare ikke gjennomført, det klarer jeg. Altså, mange innlegg, bare ikke gode...)

Tilgangskravet for markedsplassen er ikke økt enda.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:32   #575
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har 1,86825432. Jeg må ha fått slettet mange innlegg, tror jeg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:35   #576
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har 1,86825432. Jeg må ha fått slettet mange innlegg, tror jeg.

Eller at du har delt antall innlegg på poeng istedenfor omvendt...

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:40   #577
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Eller at du har delt antall innlegg på poeng istedenfor omvendt...

Neeei, tror ikke det. 8551 poeng, delt på 4577 innlegg. Det stemmer vel? -har mektige venner-

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:45   #578
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Neeei, tror ikke det. 8551 poeng, delt på 4577 innlegg. Det stemmer vel? -har mektige venner-

Da er du bare kjempeflink og veldig poppis.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 16:18   #579
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Den greieste måten å få prikker på er jo å delta. Slik man ville gjort alle steder hvor det står en gjeng mer eller mindre halvveis lugubre forumfolk og henger. Så slår man av en prat og ser om man finner tonen og kanskje man blir kjent. Noen ganger finner man ikke tonen og finner seg en annen gjeng, andre ganger finner man tonen også blir man kjent med folka.

Det trenger ikke å ta lang tid heller. Husker ikke helt hvor lang tid det tok å få 1000 poeng jeg, men det var da ikke rare greiene. Jeg ser at de siste poengene mine har kommet fortere enn de første gjorde, men det er heller ikke så rart. Trikset er å være så tragisk at folk ikke har hjerte til å rødprikke, og så pågående at det nesten bare må bli en eller annen reaksjon - ka-svosj så har man mange poeng og kan være forumplager alle steder unntatt i PS.

  Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 18:15   #580
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg har 0,94. Noen synes jeg er prikkverdig til stadighet.

(Faktisk har jeg to prikker fra noen på de tjue som er synlige på kontrollpanelet. )

Tåtti.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no