Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Svart/hvit kjole i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-10, 15:17   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Svart/hvit kjole i bryllup? m/bilde

Vi skal i bryllup nå om ett par uker, det er ett "bonde"bryllup under veldig landlige omgivelser, så jeg har tenkt å ha på bunaden på formiddagen/under vielsen, men til middagen vil jeg ha på selskapskjole. Jeg har en veldig fin svart kjole - eller den er ikke heeelt svart, den har svart topp og svart og hvitt kjoledel. Kan man ha på svart i ett sommerbryllup? Eller bryllup i det hele tatt? Skal ha perler og svart som tilbehør..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Alt-1.jpg (38,2 KB, 90 visninger)
Filtype: jpg Alt-2.jpg (27,8 KB, 70 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 22-07-10 kl 04:26.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 16:19   #2
Dory
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 4
Dory har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Jeg synes ikke det er noe problem. Jeg har hatt svart og hvit kjole (var mest hvit da...).
Pynt opp med farge på smykker eller noe?
den eldre garde synes kanskje ikke noe om svart i bryllup...:P

__________________
1999 2001 2009
Dory er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 18:07   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Klart du kan! Jeg hadde svart kjole i bryllup i fjor, dvs med en del farge på, og det gikk så fint som bare det. Kos deg!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 18:10   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Bilde. Da blir det så mye enklere å mene noe. Svart kjole og svart kjole kan være to forskjellige ting det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 18:19   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Du kan ha sort kjole, men en fordel at det ikke ser ut som du skal i begravelse selvfølgelig. Det eneste du ikke kan ha er helhvit, men det vet du jo.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 04:28   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Jeg har 2 alternativer mht svart kjole... de har begge ganske fine detaljer på brystet og har "liv" *jeg ser jo at jeg ser litt bulkete ut i alt 1... men det er før hold-in strømpebuksa er på plass...* Eller er disse litt for julebordaktige? Bør jeg kanskje gå for noe som er litt mer sommerlig og romantisk? *jeg har 2 backup kjoler til... 1 i rosatoner og 1 i tyrkistoner...*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 07:05   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Jeg synes alt. 1 var mest feststemt og sommerlig av de to du viser, og du kler den jo kjempegodt! Men det spørs jo også litt på dresscode, om det skal være lang kjole eller ei. Og alle må jo ikke være romantiske og blomstrete selv om det er sommer!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 08:29   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Jeg synes alternativ 1 var finest.

Jeg synes godt man kan gå i helsvart hvis man stæsjer seg opp litt med farger ellers. Men for din del synes jeg du skal gå for det svart/hvite skjørtet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 08:35   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Enig med forrige taler- nr. 1 passer best i bryllup, og du var kjempefin i den!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 08:52   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Æsj, gikk jeg glipp av bildene nå? Vel, siden de andre har uttalt seg har nok de rett. Kos deg i bryllup!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 09:01   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Æsj, gikk jeg glipp av bildene nå? Vel, siden de andre har uttalt seg har nok de rett. Kos deg i bryllup!

Bildene er der fortsatt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 10:10   #12
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Jeg ville gått i alt. 1, med litt fargerike smykker/sjal.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 10:11   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.074
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

heh, dumme meg glemte å se i HI. Jeg heier på den svarte og hvite jeg også. Kjempefin!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 12:57   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Den svarte og hvite.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 14:30   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Da blir det alt 1 tusen takk for hjelpen

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 14:31   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Dresskoden er forresten "dress"

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 15:37   #17
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.403
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Nr. 1 var en flott kjole! Tenker meg at du kommer til å passe fint inn i dresskoden med den.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 15:52   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Tusen takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger *nå må jeg ut å shoppe etter en veske og litt stæsj til kjolen*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-10, 15:58   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart/hvit kjole i bryllup?

Syns begge var fine og går bra i bryllup. Du trenger heller ikke ha fargerikt stæsj til - sort og hvitt er veldig fint sammen uten andre farger til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no